ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل ممکن است در ماه فوریه آیفون 6c را با بدنه فلزی عرضه کند

پس از عرضه آیفون های جدید، شایعات بسیاری در مورد آینده این تلفن همراه شنیده می شود. اول از همه، در مورد چند ورژن آزمایشی آیفون 7 شنیدیم و حالا نوبت به آیفون 6c رسیده ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۱ آذر ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پس از عرضه آیفون های جدید، شایعات بسیاری در مورد آینده این تلفن همراه شنیده می شود. اول از همه، در مورد چند ورژن آزمایشی آیفون 7 شنیدیم و حالا نوبت به آیفون 6c رسیده است. طبق گزارش جدید، این تلفن همراه، در ماه فوریه سال آینده میلادی (بهمن-اسفند 94) عرضه خواهد شد.

در این گزارش آمده که منابع متعددی، از جمله کارکنان داخلی شرکت Foxconn، کار روی این تلفن همراه را آغاز کرده اند. گفته می شود که این دستگاه نمایشگری 4 اینچی دارد و برخلاف 5c، حسگر اثر انگشت را خواهد داشت. اما از آنجایی که تلفن از رده c خواهد بود، بنابراین همه ویژگی ها را نخواهد داشت، بنابراین 3D Touch را احتمالا باید از ویژگی های آن حذف کنیم.

انتظار می رود که کاربران به هنگام خرید دستگاه، انتخاب های متعددی در زمینه رنگ فلز تلفن همراه خود داشته باشند. ویژگی های کمتر به منزله قیمت کمتر نیز خواهد بود. گزارش شده که 6c قیمتی در حدود 400 الی 500 دلار خواهد داشت. اپل در حال حاضر آیفون 6 و 5S را با قیمت 550 و 450 دلار می فروشد که همین مسئله پرسش هایی را در ذهن ایجاد خواهد کرد.

زمانی که اپل از آیفون 5c در کنار آیفون 5S پرده برداشت، فروش آیفون 5 متوقف گشت و 5c به عنوان تلفنی میان رده در نظر گرفته می شد. آیفون 4S نیز نقش تلفن همراه اقتصادی را بازی می کرد. با در نظر گرفتن این طرح، اپل احتمالا آیفون 6c را با آیفون 5S جایگزین خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • sadegh

    به نظر من 5c در کنار 4s زیباترین گوشی های تاریخ اپل هستن
    امیدوارم دیزاین 6c شبیه 5c باشه.

  • 09339434229jean claude jamali nejad

    به همه علاقه مندان باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی درود میفرستم,خیلی ها به فکر آیفون7 افتادن این ها دارن از آیفون 6s هم خیر از آیفون6c که ضعیفتره صحبت میکنن! اگه پول باشه و قرار باشه آیفون جدید فعلی رو خریداری کرد باید آیفون 6s رو خریداری کرد ! البته همین آیفون6c مطمئنن طرفدارانی هم خواهد داشت و بد نیس و اینکه به طور کلی محصولات اپل عالی هستن , من که اگه در اون زمان معرفی و عرضه شان پول داشته باشم در برنامه خریدقطعی ام آیفون7 و گلکسیS7 ...قرار داره ! هر کدومش بهترین بشه اون رو خریداری میکنم
    ???

    • thr

      درود به شما و دوستان گل ديجياتو
      جناب جمالى نژاد،اين رو هم در نظر بگيريد كه زمان عرضه s7 ژانويه،6c فوريه و طبق روال معمول 7 اواسط سپتامبر عرضه ميشه
      بنابرين نميشه براي خريد 6c منتظر 7 موند و بايد در رده 6s مورد بررسي قرار بگيره
      درثاني سامسونگ و اپل در بازه هايي محصولاتشون رو عرضه ميكنن كه ميشه گفت تقريبا هر كدوم در زمان خودش (بخاطر مسئله زماني) يك سرو گردن از رقيب بالاتره
      براي مثال s7 و 7 تقريبا با نه ما فاصله عرضه ميشن و s7 ٣/٤ ماه بعد از 6s وارد بازار ميشه
      و اين كه معيار هاي انتخاب ios وandroid و محصولات اپل و سامسونگ تقريبا متفاوت هستش

    • حامد

      مهم ترین مزیتی که به نظر باید این 6c داشته باشه 4 اینچ صفحشه. شما به نظرم اصلی ترین دلیل این گوشی رو یادتون رفته که به شخصه برای من مهم ترین عامل انتخاب گوشی کوچیک بودن صفحشه.

      • 09339434229jean claude jamali nejad

        سپاسگذارم از نظرتون آقا حامد عزیز, طبق نظر قطعی و شخصیم ( من چه آیفون چه گلکسی ) مدل پلاسش رو ترجیح میدم و خیلی خیلی دوس دارم , قرار باشه آیفون کنونی رو خریداری کنم مدل پلاسش رو انتخاب میکنم اما من میخام تا معرفی و عرضه رسمی آیفون 7پلاس نازنین و گلکسی S7پلاس صبر کنم و مطمئنن هر کدوم بهترین بشه رو خریداری میکنم ا گه پول باشه در اون لحظه ???

    • Ali

      شما که میگین 6s برین بخرین بجای 6c یکم دقت کنین به قیمتا 6c بین 1200 تا 1500 هستش اما 6s 2400 پس پیشنهادتون خیلی اشتباس

      • 09339434229jean claude jamali nejad

        آقاAliعزیز ببخشیداگه ناراحت شدیدExcuse me اماباید خدمتت عرض کنم که لطفا کمی دقیق تر به نوشته من توجه بفرماء ! من عرض نکردم آیفون6c به درد نمیخوره و.خریداری نکنید بروید آیفون6S که قویتر وبهتر هس رو خریداری کنید..!اگر چه در صورت پول داشتن کار صحیحی هس! من فقط واقعیت رو در قالب نظرم عرض کردم! مطمئنن خود شما اگه هم اکنون پول به اندازه مورد نیاز برای خرید آیفون جدید کنونی رو داشته باشی مدل قدرتمندتر و باکیفیت تر که 6S هس رو خریداری میکنی نه مدل پایین تر6C را . من عرض کردم همه که یکیش خودم هستم دیگه رفتن تو فکرآیفون7 این ها تازه آیفون6C رو معرفی میکنن ! اگه پول باشه و بشودآیفون جدید کنونی راخریداری کرد خوب مرض که نداریم 6S که بهتره خریداری نکنیم و بریم 6C خریداری کنیم , اگه هم نداشته باشیم پول به اندازه کافی صبر کنیم تا آمدن آیفون7 صبر کنیم ! با این کار ضرر که نمیکنیم هیچ سود هم کردیم! البته به طور کلی اپل محصولاتی عالی ارائه میده همیشه که مطمئنن درآیفون7 به اوج خودش خواهد رسید?

  • iman

    هرچی اپل‌بده بیرون دوس دارم ولی حیف پولشو ندارم

مطالب پیشنهادی