رندرهای منتشر شده از تلفن هوشمند لومیا 850 حکایت از بدنه ای باریک و فلزی برای آن دارند
ماه ها قبل از آنکه مایکروسافت خبر ساخت لومیا 950 اکس ال، لومیا 950 و لومیا 550 را به عنوان نخستین تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 خود اعلام کند، شایعاتی منتشر شد که ...
ماه ها قبل از آنکه مایکروسافت خبر ساخت لومیا 950 اکس ال، لومیا 950 و لومیا 550 را به عنوان نخستین تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 خود اعلام کند، شایعاتی منتشر شد که نشان می داد این کمپانی مشغول ساخت دو موبایل دیگر به نام های لومیا 750 و لومیا 850 است.
چون این دو موبایل همزمان با سه دستگاه یاد شده رونمایی نشدند، این گمان در ذهن بسیاری شکل گرفت که مایکروسافت ساخت آنها را متوقف کرده و به کلی از دنبال نمودن پروژه تولید شان منصرف شده است.
با این همه، طبق ادعای تازه @OnLeaks تلفن هوشمند لومیا 850 همچنان بخشی از برنامه های اهالی ردموند برای آینده است.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
جالب است بدانید که طبق ادعای این منبع، بدنه موبایل یاد شده تماما از فلز ساخته شده است. اما ابعاد دستگاه برابر با 155.9 در 77.23 در 6.92 میلیمتر است و در نتیجه می توان گفت که در زمره باریک ترین موبایل های ساخته شده از سری لومیا تا به امروز است.
چنانچه فرض کنیم که این اطلاعات درست هستند، آنگاه موبایل لومیل 850 اندکی بزرگ تر از لومیا 950 اکس ال خواهد بود که یک نمایشگر 5.7 اینچی را در خود جای داده و ابعادش برابر با 151.9 در 78.4 در 8.1 میلیمتر است.
این یعنی دستگاه مورد بحث آنطور که در شایعات قبلی آمده بود یک نمایشگر 5 اینچی ندارد و در عوض به صفحه نمایشی بزرگ تر از این مجهز گشته است.
OnLeaks@ در ادامه برخی از رندهای این تلفن هوشمند را هم منتشر کرده و اعلام نموده که این رندرها براساس برخی طرح های صنعتی تهیه شده اند که از یک منبع موثق به دست آمده اند.
روشن است که فعلا نمی توان به این تصاویر اعتماد کرد و صرفا می توانیم امیدوار باشیم که مایکروسافت بالاخره پرده از روی این تلفن هوشمند مرموز بردارد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






خوشگله.............................
بدنه موبایل یاد شده تماما از فلز ساخته شده است / لااقل یاد بگیرید قبل از نظر گذاشتن متن رو بخونید
وقتی پرچمدارش پلاستیک بازیافتیه وای به حال ارزونش
کشت ما رو با این همه پلاستیک این مایکی
همینه که سهم اش شده ۱و نیم درصد
بدنه فلزیه . بهتره قبل از دادن نظر متن رو بخونی
چقد خوشگله ??
من موندم مایکرو نوکیا رو بدون بخش طراحیش خرید که الان سری لومیا انقدر طراحیشون بد شد خداییش لومیاهای نوکیا تو دل برو بودن.
سهم ویندوز فون هم شده 3.14 درصد بالاترین سهم داخل تاریخ این سیستم عامل منبع وبسایت netmarketshare
نت مارکت شیر رو بزار در کوزه ابشو بخور
منبع معتبر تر نداشتی؟
IDC
مشکل این منبع چیه ؟؟؟؟؟ هر وقت IDC منتشر کرد برو بخون
مشکلش اینه که بر اساس مرور وب توی بعضی وبسایت هاست
اومده و سهم وینفون 2.3درصده!
فریم فلزیه ولی احتمال بسیار زیاد پشتش بازم پلاستیکی باشه
پشتش احتمالا مثل 830 هست ، پلی کربنات درستش هست / اگر قراره باطری و میکرو اس دی بزارید باید همین جور باشه