روز جمعه سیاه امسال، رکوردهای فروش کمپانی سونی را جا به جا کرد
بعد از این که کمپانی سونی اعلام کرد فروش کنسول پلی استیشن 4 از مرز 30 میلیون واحد عبور کرده، حالا این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که روز «جمعه سیاه» موفقیت آمیزترین فروش در تاریخ ...
بعد از این که کمپانی سونی اعلام کرد فروش کنسول پلی استیشن 4 از مرز 30 میلیون واحد عبور کرده، حالا این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که روز «جمعه سیاه» موفقیت آمیزترین فروش در تاریخ سونی را رقم زده است. اندرو هاوس، مدیر اجرایی جهانی برند پلی استیشن در مصاحبه با Financial Times این مسئله را تایید کرده است.
هاوس در مصاحبه اخیر خود گفته که موفقیت آمیز ترین فروش روز «جمعه سیاه»، امسال رقم زده شد و سونی حالا در تلاش است که موفقیت پلی استیشن 2 را ادامه داده و یا حتی در صورت امکان، آن را افزایش دهد.
اندرو هاوس، در پاسخ به این پرسش که «آیا پلی استیشن 4 می تواند پلی استیشن 2 را از لحاظ فروش کلی پشت سر بگذارد» گفت که برای پیش بینی این مسئله کمی زود است؛ چرا که مردم و گیمرهای امروزی انتظار دارند تا خلاقیت و نوآوری با سرعت بیش تری در اختیارشان قرار گیرد.
هفته گذشته، کمپانی ردموندی مایکروسافت هم اعلام کرد که کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان، توانسته چند رکورد را در کشور ایالات متحده جا به جا کند. فروش اکس باکس وان ضمن رشد 22 درصدی نسبت به سال پیش، توانست دومین فروش موفقیت آمیز تاریخ مایکروسافت در روز جمعه سیاه را رقم زند. با این همه، هیچ یک از دو کمپانی سونی و مایکروسافت تعداد دقیق واحدهای فروخته شده را اعلام نکرده اند و باید منتظر انتشار آمار و ارقام بیش تر ماند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من به عنوان یک گیمر قدیمی و فن سونی اینو بیان میکنم، دوستانی که گیمر باشندو به بهانه ی فن بازی از عنوان های بزرگ انحصاری مایکروسافت غافل بشند واقعا گیمر نیستن. مخصوصا عنوانی مثل هیلو، یکی از زیباترین و شگفت انگیز ترین بازی های تمام دوران هست این گیم. من شخصا بخاطر همین یک عنوان ( و مخصوصا کالکشن اون) حتما ایک وان میخرم. سونی هم داره بخاطر درایت و سیاست خوب اول نسلش سود خوبی میبره. امیدوارم مایکرو بازم سیاستاشو بهترو بهتر کنه. رقابت داغ تر بشه به نفع گیمراست.
من خودم ایکس باکس دارم اما از یکنواخت بودن انخصاری هاش خسته شدم ، احتمالا برم سمت پلی استیشن ۴
خخخخخخ اصلا معلومه Shahryar نیستی خخخخخ خجالت هم خوب چیزیه ، البته اینو که خیلی وقته نداری خخخخخخخخ
خخخخخ فعلا معلومه میکروب کیه / راحت باش شخصیت خودتو راحت نشون بدی چون تنها کاریه که بلدی انجام بدی / انگار سهام دار سونیه خخخخخخ
ببخشید اون وقت شما که هی در مورد رشد سهام مایکروسافت حرف میزدی دقیقا چیکاره مایکروسافتی??
مردک از شخصیت حرف میزنه
خجالتمخوب چیزیه ?
توی متن اشاره شده پلی استیشن حد اقل ۳۱ میلیون فروش داشته
قوطی حلبی شاید ۱۵ میلیون ?
اخه یه میکروب میتونه در مورد انتی بیوتیکنظر بده ???
خخخخ شخصیت طرفداری پلی استیشن / لااقل تا اخر مطلب رو بخون بعد شروع کن به چرت گفتن
شخصیت اگه اونیه که توداری میخوام صد سال سیا نداشته باشم ?????
فعلا که جنابعالی داری بی شعوری تو همه جا نشون می دی
تا کی قراره قوطی حلبی مایکروسافت جلوی پلی استیشن تحقیر بشه ????
فامیل ما تو آمریکا میگه بلک فرایدی انقدر ملت ps4 و هدفونهای سونی خریدن فرداش به مدت 4 روز یدونه ps4 هم گیر نمیومد. البته خودشم این دوتارو خریده بود. جالبش اینه میگفت توشیبا هم به 10 نفر اول یه تلویزیون 49 اینچ ledجدید میداد 150 دلار فقط. خلاصه همه چی خریده بود با 1000دلار
ما توی ایرانم جمعه سیاه داشتیم مثلا
بامیلو قیمت هدفون سونی 60 تومنی رو برد روی 80 تومن بعد 70 فروختش :|
سلام دوست عزیز کاملا درسته نوشه شما من هم چک کردم خیلی از جنس هاشون این جوری بودش
چند روز پیش از دیجیکالا تعدادی صابون شامپو و اسپری خوش بو کننده خواستم بخرم و بعد منصرف شدم و اینها تو لیست خریدم بودش 3 روز بعدش دیجیکالا اومد قیمتشا رو بر بالا و گفت که چند درصد تخفیف اگر دقت کنین هر کسی متوجه میشه
اصلا تو ایران معنی نداره اینجور چیزا