ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لومیا 850 Honjo
تکنولوژی

تصویری تازه از لومیای جدید؛ 850 این بار به رنگ سفید و طلایی

حدود یک هفته قبل برایتان از تصویر افشا شده ی یک تلفن میان رده از سوی مایکروسافت تحت برند لومیا و با نام مستعار Honjo گفتیم و اشاره کردیم که به احتمال فراوان این اسمارت فون ...

محمد مافی‌ها
محمد مافی‌ها منتشر شده در ۲۱ آذر ۱۳۹۴  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حدود یک هفته قبل برایتان از تصویر افشا شده ی یک تلفن میان رده از سوی مایکروسافت تحت برند لومیا و با نام مستعار Honjo گفتیم و اشاره کردیم که به احتمال فراوان این اسمارت فون در آینده به همراه دو مدل 750 و 550 رسماً معرفی خواهد شد. حالا تصویر تازه ای از این موبایل ویندوزفونی به بیرون درز کرده که به نظر می رسد رندرهای رسمی آن باشد.

آن گونه که از این تصویر برمی آید، لومیا 850 در جلو دارای یک فلش است که کیفیت عکس های سلفی گرفته شده با آن را ارتقا می بخشد. البته این احتمال هم وجود دارد که با یک سنسور اسکن چشمی مواجه باشیم.

بر طبق شنیده ها گجت فوق دارای صفحه نمایشی فول اچ دی به قطر 5.7 اینچ و پردازنده ی اسنپدراگون 617 است. پیش تر گفته شده بود که مایکروسافت از تولید این اسمارت فون میان رده منصرف شده، اما تصاویر فوق احتمال معرفی قریب الوقوع آن را قوت می بخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • Amir

    بخش نظرات خیلی مسخره شده، کلا یه عده هستن که زیر هر مقاله ای (مرتبط یا غیر مرتبط ) میان شروع میکنن به فحاشی و توهین و هر چی که از دهنشون در میاد میگن بسه دیگه تمومش کنید هر کسی ممکنه از یه برندی خوشش بیاد و این بحثا هم همیشه هست و اشکالی هم نداره ولی حداقل درست صحبت کنید و واسه ی خودتون حداقل احترام قاعل بشید

    • firebird

      مشکل نیاز به توجه هست. برخی افراد نیاز به توجه دارند حتی توجه از توع تحقیرآمیزش.

  • نامشخص!

    خوبه

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    فروشگاه fashion valley و utc داخل سن دیگو که توی هر کدوم یه دونه فروشگاه داشت که هر دو تا تعطیل شدن / بخش موبایل چه ربطی به فروشگاه داره ؟؟ نوکیا اضافه شد و مایکروسافت هم خودش نسبت به بقیه شرکت ها کارمند خیلی بیشتری داشت ، دلیل تعدیل نیرو این بود

    • shahryar

      نه عزیزم دلیلش ضرر ۹ میلیارد دلاری بخش موبایل بود ??????

      • اوبونتو


        ایول شهریار ؛ جوابت نمره 20 داشت???

      • shahryar

        بستن دو تا فروشگاه بهتره یا ضرر ۹ میلیاردی ???

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    نه عزیز همه می شناسنت ، جناب Bozorg , شهریار الانم Shahryar برای همه محصولات سونی خودتو له می کنی / جالبه انگار پروفایل جنابعالی رو بن کردن باز متوجه نشدی

  • ali

    جدا از کیفیت ساخت ولی لومیاهای نوکیا یه تودل برویی داشتن که جدیدا اصلا تعطیلا تجربه خودم از لومیا ۶۲۰ تا الان که لومیا ۶۴۰ ایکس ال دستمه.

  • arb

    ببین دوست عزیز. نوکیا بخش موبایلش فروخته به مایکروسافت. تو اواخر 2016 که نوکیا برگشت اونوقت برین پیش نوکیا جونتون. و یک کار اشتباه که مایکی کرد گوشی های پرچمدارش رو با بیلد آزمایشی فرستاد به بازار و همهی این مقایسه ها با بیلد آزمایشی انجام میشه اینم در نظر بگیرید. بعد کجا اپل عذر خواهی کرده تا الان؟ هرچی میشه این یتیم کوک میاد یکمی ...شر میگه بعد میره.یکم انصاف هم خوب چیزیه.

  • Rivekan

    این مایکروسافت لومیا دو تا طراح نداره؟ این چیه اخه؟ /: شکل این گوشی های بنجل چینیه! زمان نوکیا لومیا هویت داشت با هم تمایز داشتن الان تمایز پشت این و 640xl چیه؟ فقط اسپیکرش شده شکل 640 /:

  • مهدی رشیدی

    من لومیا 640 دارم هم قشنگه هم ازش راضی هستم هم از اپل و سامسونگ که داشتم بهتره برنامه هاش هم از اندروید و او اس کاملتره

  • امیر

    دوست عزیز وینفون خریدن دقیقا یعنی بز بودن و به انتظار خیارو کمبزه بودن
    که هیچ وقتم نمیاد!

  • امیر

    امسال جایزه زشتترین و بدترکیبترین لایقه لومیاهاست
    نوکیا کجا طراحی بدترکیب مایکی کجا

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی