ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لومیاهای قدیمی اوایل سال آینده میلادی آپگرید ویندوز 10 موبایل را دریافت می کنند

اگر بی صبرانه منتظر هستید که از ویندوز 10 موبایل روی دستگاه مبتنی بر ویندوز فون خود استفاده نمایید، خبرهای بدی برایتان داریم. مایکروسافت اعلام کرده لومیاهای قدیمی تر تا اوایل سال 2016 میلادی این ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۸ آذر ۱۳۹۴  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر بی صبرانه منتظر هستید که از ویندوز 10 موبایل روی دستگاه مبتنی بر ویندوز فون خود استفاده نمایید، خبرهای بدی برایتان داریم. مایکروسافت اعلام کرده لومیاهای قدیمی تر تا اوایل سال 2016 میلادی این آپگرید را دریافت نخواهند کرد و این در حالی است که کاربران آن دستگاه ها تصور می کردند حداکثر تا پایان ماه جاری می توانند به روز رسانی یاد شده را دریافت نمایند.

در حال حاضر، انتشار این خبر می تواند نشان دهنده آن باشد که تنها راه جدید برای امتحان کردن سیستم عامل تازه اهالی ردموند خرید لومیا 950 یا 950 اکس ال است و بس.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

 البته باید اضافه نماییم که مایکروسافت هنوز هم علت این به تعویق افتادن را توضیح نداده هرچند تصور می شود که شرکت مورد نظر قصد دارد در زمان باقی مانده بهبودهایی را در سیستم عامل جدیدش اعمال کند.

از طرفی، آنها که از نزدیک با لومیا 950 کار کرده اند اعلام داشته اند که این دستگاه به لحاظ عملکردی دچار باگ هایی است که امکان برطرف کردنشان وجود دارد و مایکروسافت هم باید چنین اقدامی را در جهت بهبود آنها انجام دهد.

گفتنی است که ویندوز 10 اهمیت ویژه ای برای این شرکت مستقر در ردموند دارد و اگر مایکروسافت بخواهد جای پایی برای خود در بازار موبایل به دست بیاورد باید هرچه سریعتر کاری انجام دهد و نخستین اقدام قطعا راضی کردن کاربران قدیمی ویندوز فون خواهد بود.

یکی از سخنگویان این شرکت در مصاحبه اخیرش با سایت ZDNET اعلام کرده:

ما در ماه نوامبر ویندوز 10 موبایل را برای برخی دستگاه ها از جمله لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال ارائه کردیم که امکانات تازه ای نظیر Continuum و اپلیکیشن های فراگیر ویندوز را به آنها اضافه می کرد. اما آپگرید ویندوز 10 موبایل به تدریج از اوایل سال آینده میلادی برای برخی دستگاه های بهره مند از ویندوز فون 8 و ویندوز 8.1 ارائه می گردد.

علاوه بر این، مشخص نشده که در سال آینده، کدام دستگاه ها شایسه دریافت این آپگرید شناخته می شوند اما مایکروسافت تایید کرده که آنها دست کم به 8 گیگابایت حافظه داخلی نیاز خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • محمد ۱۵۲۰

    من ۴ ماهه اینسایدرم و هیچ مشکلی با ویندوز ۱۰ موبایل ندارم
    تو بیلد آخر مشکل باتری هم اصلا ندارم
    تو تست خودم با باتری فول ۱۳۰ ساعت با صدای بلند آهنگ پخش کردم و بدون مشکل پخش کرد
    اینو برا تست گذاشتم و جواب گرفتم
    ما عاشق مایکی هستیم اما دلیلم داریم
    عجله نکنین
    ماکروسافت تازه تمرکزش رو گذاشته رو این داستان
    اگه هم گوشی با سیستم عامل کامل نشده داد بیرون برا این بود که همه منتظر یه پرچمدار بودن و ماکروسافت مجبور شد
    پرچمدار اصلی ماکروسافت سال بعد احتمالا سرفیس فون با رداستونه
    عجله نکنین

  • غلامرضا

    خانم موسوی گرامی سفارش میکنم بهمراه جناب امیرخان خودتان را اصلا ناراحت نکنید تا حالا صبر کردیم این مدت هم روش شماها زیاد سخت نگیرید نمیدانم شما که از این سیستم عامل بیزارید چرا پیگیر هستید هستند سایت های تخصصی ویندوز فونی که پیگیر هستند.

  • Afshin7727

    تنها خبرایی ک این مدت از ویندوز فون میاد همین زمان اپدیته.شورشو در اوردنص

  • shahryar

    خخخخخخخخخخ رو طرف خیلی فشار اومده ، بدو بذار کانالت ?

  • X

    قراره که آپدیت ویندوز ۱۰ رو خود مایکروسافت بده بیرون و اپراتور ها فقط تایید کنن ،
    من که خیلی وقته اینسایدرم و همین نسخه اینسایدر هم شرف داره به بقیه

  • sadegh

    فکر منظورتون 2017 هست!!
    مگه چند روز مونده تا 2016 که نوشتید سال آینده. باید بنویسید سال پیش رو

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    خخخخ ترول ها ریختن ، جالبی اینجاست می گه بعد اون یکی ترول حرفشو تایید می کنه خخخخخخخ /

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      جالب تر اینجاست که طرف دستش لومیا های جدید رو نگرفته بعد نظر کارشناسی می ده خخخخخخخخ

      • M.a

        نیازی به دست گرفتن نیست
        Review ها و تست های سرعت و عمر باتری همه چیز رو معلوم میکنه
        تا اینجاش معلومه: با این بیلد عمر باتری افتضاح
        سرعت: افتضاح
        صفحه نمایش: خیلی خوب
        دوربین: عالی
        جنس بدنه: پلاستیک
        طراحی: همه ی سایت ها از لغت: نچندان خاص استفاده کردن و گفتن طراحیش بد نیست ولی خوبم نیست اصلا
        تو رده بندی فون آرنا هم اول آیفون شد بعد گلکسی اس 6 و اثری از لومیا نبود پس مسلما جزو دوتای برتر نیست اگه فون آرنا رو قبول داشته باشیم
        تو رده بندی فبلت ها هم جزو دو فبلت برتر نبود
        کلا تو هیچ رده بندی ای توسط سایت های معتبر ندیدم جزو بهترین ها باشه
        به طور کلی همه ی موارد بالا معلوم میکنه
        حالا جواب های احتمالی دیوان
        سرعت کجاش افتضاحه؟ تست کردی؟ جواب من بعله تست هاش تو سایت ویندوز سنتر و ترنجی هست برو نگاه کن
        عمر باتریش چون این بیلد ناپایدار هستش کم شده و از آیفون بیشتره جواب من: مایکروسافت غلط کرد با بیلد آزمایشی گوشی تحویل ملت داد درضمن عمر باتری آیفون بیشتر بوده
        در مورد جنس بدنه: جواب دیوان: حداقل مثل آیفون خم نمیشه
        جواب من: گوشی تانک نیست که خم نشه! گوشی باید در ازای قیمتی که بهش میدیم حس لوکس داشته باشه و از ماتریال گرون قیمت استفاده کرده باشه
        صفحه نمایشش که خوبه با دیوان هیچ بحثی ندارم
        دوربینشم جای بحث نمیذاره
        طراحی: جواب دیوان: سایت های مختلف همه چرت میگن! طراحیش از همه بهتره
        جواب من: نظری ندارم خدا شفا بده
        رده بندی فون آرنا رو هم آقای دیوان صد در صد قبول ندارن چون آیفون اول شده
        سایت هایی هم که بررسی کردن و گفتن این گوشی خیلی نقص داره رو هم کلا بیخیال!

        • firebird

          خیلی کامنت خوبی بود. البته آیفون جدید خم نمیشه. اون خم شدن آبروریزی بزرگی بود.

        • اوبونتو

          بیگ لایک M.a
          البته حق طرفداراشونه
          خیلی مغرورن همه چیرو به مسخره میگیرن
          فکر میکنن دنیای آی تی فقط مایکروسافته!
          البته این نوع ترول ها بیشترشون تو ایران زندگی میکنن

  • مهدی

    من دیروز با اینسایدر برای اولین بار از ۸.۱ به ۱۰ آپدیت کردم .

    بنظرم با کمی تغییرات همین نسخه رو ماه بعد ارائه میکنن.

  • shahryar

    طبیعی هست
    موبایل های نوکیا زیباتر بودن
    کیفیت جنس بدنه شون بهتر بود
    قیمتشون هم عالیه
    مشکل باطری هم نداشتن
    تازه نزدیک کریسمس هم هستیم همه موبایل میخرن
    اگر سریعا اپدیت بده کسی نمیره سراغ گوشی های جدیدش که پر از باگ هستن و بد ترکیبن
    قبل عید بهترین موقع برای فروش گوشی های جدیدش هست

  • امیر

    البته الانه که دیوا نه بیاد بگه ری دییییزاین شده!
    حالا چون ریدیزاین شده پس مایکی حق داره 3سال طولش بده
    انگار چهارتا خط مر ده دیکه ریدیزاین داره

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی