ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوشیدا: 2016 سالی است که از داشتن پلی استیشن 4 خشنود خواهید شد

سال 2016 برای پلی استیشن بازها سال فوق العاده ای خواهد بود. آنچارتد 4 از راه خواهد رسید (اگر یک بار دیگر با تاخیر مواجه نشود) و پلی استیشن وی آر، پلتفرم جدید واقعیت مجازی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۱ دی ۱۳۹۴  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سال 2016 برای پلی استیشن بازها سال فوق العاده ای خواهد بود. آنچارتد 4 از راه خواهد رسید (اگر یک بار دیگر با تاخیر مواجه نشود) و پلی استیشن وی آر، پلتفرم جدید واقعیت مجازی سونی نیز برای پلی استیشن 4 عرضه می شود. شوهی یوشیدا، مدیر بخش سرگرمی های سونی می گوید، سال آینده قرارر است برای پلی استیشن 4 بسیار به یاد ماندنی و مهم باشد.

یوشیدا با اشاره به بازی هایی چون آنچارتد 4، استریت فایتر 5، هورایزن: زیرو داون، گرن توریزمو اسپورت و The Last Guardian می گوید زمان خوبی است که یک پلی استیشن 4 داشته باشید.

سالی که پشت سر گذاشتیم، در زمینه بازی های انحصاری برای پلی استیشن 4 چندان جذاب نبود و مدیران سونی بارها به این مسئله اعتراف کردند. چندی پیش، مایکل افریم نیز نسبت به این مسئله ابراز آگاهی نمود و بیان داشت که در سال 2015 تلاش برای تحکیم ارتباط با توسعه دهندگان شخص ثالث بوده است اما گویا در سال 2016 شاهد تعداد قابل توجهی از بازی های انحصاری هم هستیم.

علاوه بر عناوین انحصاری مورد انتظار نظیر The Last Guardian، سال 2016 از سوی اهالی تکنولوژی، سال واقعیت مجازی هم لقب گرفته. علاوه بر پلی استیشن وی آر، شاهد عرضه آکیلس ریفت و اچ تی سی وایو هم در این سال هستیم و احتمالا چهره دنیای فناوری به زودی تغییراتی بزرگ به خود خواهد دید. ماه گذشته، فروش پلی استیشن 4 از مرز 30 میلیون هم گذشت تا یکه تازی خود را در این سال به اثبات رساند. مایکروسافت نیز معتقد است که 2016، سال بسیار خوبی برای بازی های اکس باکس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • افشین

    آقا حرف حقو باید پذیرفت تو نسل هفت سونی گند زد تو نسل هشت مایکروسافت بازی های انحصاریشم که معرف همه هست من خودم عاشق the last of us remastered هستم هر کس سریال واکینگ دد رو دیده باشه این بازی براش لذت بخشتر میشه نزدیک به اون ساختنش داستانش عالیه فقط امیدوارم قسمت جدید براش زودتر بسازن کلا انحصاری های سونی داستان های جذابی داره قیمت بازیاش پایین تر ، بازیاش به وفور پیدا میشه ، دستگاه قدرت سخت افزاری بالاتری نسبت به رقیبش داره جمع و جور و شیک درستش کردن نه اینکه مثل ایکس وان یه آداپتور دسته... همراهشه اصلا من نمیدونم تا حالا چند تا بازی برای کینکت ساخته شده خیییلی کم پشتیبانی میشه کلا خرید ایکس وان یک اشتباه بزرگه من خودم سونی مدل سی یو اچ 1216 ای رو خریدم خیلی عالی ترم شده صدای فنش کم شده تو این مدل و دگمه های فیزیکی جایگزین دگمه های نوری شده و اینکه بدنش کلا مات و دیگه از جنش شفافش که خیلی خش پذیر بود خبری نیست .

  • علیرضا

    با عرض سلام میگم من میخوام سیدی پلی فور بخرم به نظرتون چه سیدی بگیرم که هم جالب و هم باحال باشه

  • مهمان ناخوانده

    پس همون ps4رو میگیرم...مرسی بابت راهنمایی

  • mamad

    بچه ها
    فرق مدل j این کنسول با بقیه چیه؟
    تو دیجیکالا ازبقیه که همه چیشون مثل اون1216ریجن2اروپا بود
    یه کم گرونتر بود.

  • S.O.N.Y

    بله پلی استیشن 4 خیلی وقته درخشیده و قصد داره تا پایان نسل هم بدرخشه و رقیبی هم براش پیدا نمیشه . فقط امیدوارم ترول ها و فن بوی های مایکی اینجا رو به گند نکشن !

    اقای یوشیدا ممنونیم ازت بابت اینکه این همه اهمیت میدی به فن های PS

    • محمد

      یه بازی دست حسابی از اول نسل 8 داشتید ؟
      دوست عزیز الان 20 سال گیمر به اندازه سنت یه مشت بچه برای کادو ps4 میگرنن

  • zia

    اصولا بازی های مثه گاد او وار و بلادبورن و اینارو توی پلی استیشن دوست دارم وگرنه بازیهای مثه هیتمن و این جور دسته ها روی پی سی چون واقعا موس و کیبورد نعمتیه

  • مهدی3902

    آقا تو رو قران اگر کسی میدونه هک شده بگه.نشده؟ شده؟!! ؟

    • محمد

      هک نشده ولی کپی خور شده....حافظش پر بازی میشه... هر چی جا شه

    • تایسون

      هک کجا بود دوست عزیز... به این اخبار دل نبند. همش برا جذب مخاطبه واسه همین مزخرف مینویسن

  • محمد سپاهان

    امسال ک حتما میخرم فقط ب عشق انحصاریهای توووپ سونی

  • shahryar

    از نگاه یورو گیمر ، بلادبورن ، انحصاری پلی استیشن ۴ بهترین بازی سال انتخاب شد
    همچنین از نظر gametrailers هم بازی بلادبورن بهترین بازی سال ۲۰۱۵ انتخاب شده ،
    از نگاه polygon هم بازی Her story اول شده و مقام دوم باز مال بلاد بورن هست
    همچنین از نظر games radar هم بلاد بورن سوم شده
    توی لیست برترین بازی های سال ۲۰۱۵ گیم اسپات هم باز بلاد بورن بین چهار بازی برتر سال قرار داره در حالی که هیچ کدوم از عناوین ایکس باکس بین برترین ها نبودن ، حتی بهترین انحصاری مایکروسافت که هیلو هست نتونست به مقامی بهتر از ۲۳ توی لیست گیم اسپات دست پیدا کنه ، ینی پایین تر از untildown که در رتبه ۱۱ قرار داشت .
    همچنین تو مراسم گیم اوادرز هم باز بلاد بورن بین پنج بازی برتر سال بود در حالی که ایکس باکس هیچ نماینده ای نداشت

    • میلاد

      خوشم میاد شهریار گیمریا ولی خدایش اسیر گاد اف وار رمسترم تو4روز فتحش کردم اخرش که کریتوس زنده موند شدیدا خوشحال شدم دسته پلی 4را بوسیدم تو رنج گاد اف وار چی معرفی میکنی داش؟

      • shahryar

        واقعا هیچ‌بازی نمیتونه جای قاد اف وار رو بگیره
        مگر اینکه سونی نسخه های قبلی رو به استور پلی استیشن اضافه کنه ، یا اینکه باید منتظر بمونیم برای نسخه بعدیش ?

  • Hesam

    مهمان ناخوانده:جفتشون کنسولی خوبی ان اما سلیقه ای هست و نگاه به بازی انحصاری جفت کنسول کن ببین کدومارو بیشتر دوست داری.kill zone.uncharted4 و..برای ps4 هستن.quantum break.Halo 5 و... هم مال xo هست.برای انلاین بازی کردن Xbox one بهتره

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی