ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از نمونه اولیه یک تلفن هوشمند جدید با برند نوکیا

آیا باز هم شاهد معرفی یک تلفن هوشمند جدید با برند نوکیا خواهیم بود؟ این پرسشی است که فعلا نمی توان پاسخ مناسبی برایش یافت و با قطعیت جواب آری یا خیر به آن داد ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۱ دی ۱۳۹۴  |  ۱۵:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آیا باز هم شاهد معرفی یک تلفن هوشمند جدید با برند نوکیا خواهیم بود؟ این پرسشی است که فعلا نمی توان پاسخ مناسبی برایش یافت و با قطعیت جواب آری یا خیر به آن داد اما آنچه با اطمینان می توان گفت این است که، حتی در صورت ارائه چنین محصولی، نوکیا دیگر به دوران اوج خود در صنعت تلفن های هوشمند باز نمی گردد.

اینها مقدمه ای بود برای گفتن این مساله که به تازگی تعدادی عکس در فضای مجازی منتشر شده که به یک تلفن هوشمند با برند نوکیا مربوط می گردند. به نظر نمی آید که این تصاویر غیر واقعی باشند و اگر نگاهی نزدیک تر به آنها داشته باشید درخواهید یافت که به هیچ وجه دستکاری نشده اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با در نظر داشتن اطلاعات و مشخصاتی که در قسمت پشت بدنه این موبایل دیده می شود، می توان گفت که تصاویر به نمونه اولیه از یک تلفن هوشمند با برند نوکیا تعلق داشته باشند.

در این قسمت می توان دوربینی همراه با یک فلاش ال ای دی و همچنین دو نوار باریک را مشاهده کرد که اگر دستگاه فلزی باشد، احتمالا به آنتن آن مربوط می شوند.

اما نکته مهمی که نباید از قلم انداخته شود این است که ابدا با یک اسمارت فون طرف نیستیم و در مقابل، تصاویر به یک تلفن همراه اقتصادی با حداقل امکانات مربوط می شوند و صفحه کلید و نمایشگر کوچک و غیرلمسی این موبایل نیز چنین چیزی را تایید می کند.

حال سوال اینجاست که اساسا با چه محصولی روبرو هستیم؟ یک توضیح احتمالی این است که عکس ها احتمالا به یک نمونه اولیه قدیمی مربوط می شوند (موبایلی که در زمان خریداری واحد موبایل نوکیا توسط مایکروسافت تولیدش متوقف شده است).

علاوه بر این، ممکن است که این عکس ها به یک تلفن همراه اقتصادی تعلق داشته باشند که مایکروسافت قصد دارد با برند نوکیا به بازار ارائه نماید هرچند که وجود عبارت «Property of Nokia» یا متعلق به نوکیا، این احتمال را نقض می کند.

از طرفی لازم است اشاره نمایی که نوکیا تا سال 2024 میلادی اجازه تولید تلفن های همراه اقتصادی را ندارد و این یکی از بندهای قراردادش با مایکروسافت است. این برند احتمالا در سال جاری میلادی، فعالیتش را در بازار اسمارت فون ها از سر می گیرد اما عکسی که منتشر شده یقینا به یکی از این دستگاه ها تعلق ندارد.

Back

Back-enhanced

Front

Front-enhanced

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Alireza

    نوکیا
    هر روز منتظر یه خبر ازت هستم
    انگار برای همیشه مارو تنها گذاشتی....

  • امین

    واقعا حیفه
    کاش گوشیهای با اصالت برگردن_با هواوی مشکلی ندارم ولی واقعا نمیخام رقابت بین اسمآرت فون ها با برندهای چینی باشه

  • امیر

    هیچی گوشی به نوکیا نمیرسه

  • Mohammad3861

    نوکیا ???
    ولی به عنوان یه اسمارت فون خیلی درازه!
    این اولین فگرم تو بعد دیدن عکسا بود تا فهمیدم اصن اسمارت فون نیس ???

  • saeed_ebrahimi

    حدودا مثه NOKIA 206 ـه...

    منتظر اسمارت فون نوکیام هنــــــــــــــوز...

  • ali

    ﺷﻤﺮﺩﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺑﯿﻞ ﮔﯿﺘﺲ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ :

    windows
    ﯾﮏ،
    ﺩﻭ،
    ﺳﻪ،
    ﻧﻮﺩ ﻭ ﭘﻨﺞ،
    ﻧﻮﺩ ﻭ ﻫﺸﺖ،


    ﺍﮐﺲ ﭘﯽ،
    ﻭﯾﺴﺘﺎ،
    ﻫﻔﺖ،
    ﻫﺸﺖ،
    ﺩﻩ .
    ﻗﺸﻨﮓ ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ﺍﺯ ﭘﯿﺎﻡ ﻧﻮﺭ ﻧﯿﻮﯾﻮﺭﮎ ﻣﺪﺭﮎ ﮔﺮﻓﺘﻪ !!

    • غضنفر

      پس ملینیوم و 8.1 چی؟

      حالا طبق شمارش شما، ظاهرا که ویندوز 10 واقعا 10 هستش :D

    • حامد

      نوشته شما خیلی جالبه و به نظرم اصلاً موقع نوشتن فکر نکردید. البته که یکی دوتا ورژن ویندوز رو جا انداختید اما اگر به نوشته خودتون دقت کنید می بینید که ویندوز 10 دقیقاً دهمین ورژن این سیستم عامل هست و واقعاً باید پرسید شما از کجا مدرک گرفتید؟

    • اوبونتو

      آره بابا اه
      فکر می کنم طرفداراشم منطق رو از بیل گیتسشون آموختن که کم مونده خدا هم از دست خودشون فراری بدن

  • امیر

    کلا از مایکروسافت هیچ خیری به کسی نرسیده
    جز ورشکستگی و هنگ و جا سوسی

  • امیر

    بالمر والوپ خیر نبینن و کور شن ایشا.. که با نوکیا این کارو کردن

  • مجید

    نگارنده مقاله مگه پیش گو که میگه "نوکیا دیگر نمی تواند به اوج خود بازگردد"
    نوکیا اینقدر تو دنیا طرفدار داره که هنوز براش سر و دست بشکنند.

  • امیر

    واقعا ناراحت کننده است همه برند های بزرگ محدود شدن
    1-Nokia
    2_Motorola
    3_BlackBerry
    4_حاصل همکاری سونی و Ericsson که گوشی های عالی میزند

مطالب پیشنهادی