ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در پی ساده سازی مهاجرت از iOS به اندروید است

در حال حاضر تعداد اپلیکیشن هایی که اپل برای سیستم عامل اندروید توسعه داده و آنها را در Play Store در اختیار کاربران این سیستم عامل قراد داده، به «سه» عدد می رسد که مشخصا ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۱ دی ۱۳۹۴  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حال حاضر تعداد اپلیکیشن هایی که اپل برای سیستم عامل اندروید توسعه داده و آنها را در Play Store در اختیار کاربران این سیستم عامل قراد داده، به «سه» عدد می رسد که مشخصا در بین آنها، اپلیکیشن جنجالی «Move to iOS» را به خاطر می آورید.

این اپ از طریق ارتباط وای-فای امن، تصاویر، پیام ها و سایر محتوای موجود در موبایل اندرویدی شما را به یک آیفون منتقل می کند.

اما بر اساس گزارشی که امروز منتشر گشته، اپل می خواهد اپلیکیشنی را توسعه دهد که به کاربران iOS کمک کند بتوانند محتوای آیفون خود را به یک تلفن همراه اندرویدی منتقل سازند.

گفته شده که این اپ، قادر به جابه‌جایی مخاطبین، موسیقی و تصاویر شما از آیفون به پلتفرم متن-باز گوگل است.

در حال حاضر اپل اپلیکیشن Move to iOS را در پلی استور گوگل قرار داده؛ موضوعی که با توجه به خصوصیات شرکت یاد شده، امری چندان تعجب آور نبود. اما با توجه به شناختی که از اپل وجود دارد، عرضه یک اپلیکیشن برای کمک به کاربران جهت مهاجرت به اندروید تا حد زیادی تعجب آور خواهد بود. در گزارشی که امروز از سوی وب سایت «The Telegraph» منتشر شده، بیان نمی شود که این اتفاق در چه مقطع زمانی روی خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • حمیدرضا

    یکی از اقواممون میخواست از اپل به اندروید مهاجرت کنه، برای دفتر تلفنش واقعاً با سختی انجام شد. البته اگه کامپیوتر اونجا بود به راحتی انجام می شد. نهایتاً با نصب نرم افزار netqin sync روی هر دو دستگاه انجام شد.

  • AHMAD REZA

    دانشگاههای افسری ارتش استخدام میکند فرصت ثبتنام تا تاریخ اول بهمن

  • عمو

    منظورت از اندروید به ios بود دیگه

  • david

    مگر ادم از گوشیش چی میخواد که از ios با اون همه نرم افزار رها کنه و به سمت اندروید یا وینفون روانه بشه.
    من خودم با هر سه پلترفرم کار کردم حتی الان وینفون هم دارم ولی لذت رو فقط در ios میشه دید و البته مک

    • bad name

      از محدودیت نمیشه لذت برد

  • Mohammad3861

    دروغه ?

  • TicToc

    همچنین خودت

  • محمد

    یا تیتر برعکسه یا خبر شایعست!! مگه میشه؟؟ مگه داریم؟؟؟ مهاجرت از ios به اندروید توسط برنامه ی اپل؟؟؟!؟!؟؟ 0_0

  • سیاوش

    یه بارم به فکر مصرف کننده افتاده حالا هی ایراد بگیرید

  • سیاوش

    یه بارم به فکر مصرف کننده افتاده حالا هی ایراد بگیرید

  • حسین

    داداش تیترو برعکس ننوشتی؟!

مطالب پیشنهادی