ال جی G5 برای رقابت با گلکسی اس 7 سامسونگ در مراسم MWC معرفی خواهد شد
اگر اخبار هفته اخیر را دنبال کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که ال جی تاکنون هیچ گاه اشاره مستقیمی به اسمارت فونی که می خواهد در مراسم MWC معرفی کند نداشته و تا به امروز ...
اگر اخبار هفته اخیر را دنبال کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که ال جی تاکنون هیچ گاه اشاره مستقیمی به اسمارت فونی که می خواهد در مراسم MWC معرفی کند نداشته و تا به امروز همیشه با به کار بردن اصطلاح "یک اسمارت فون مهم" از این موضوع طفره رفته است.
اما امروز یک منبع کره ای تأیید کرده که اسمارت فون مهم مذکور، همان G5 است که قرار است برای رقابت با گلکسی اس 7 سامسونگ در مراسم MWC از آن رونمایی شود.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
چنین موضوعی بدان معناست که می توانیم چند ماه زودتر از موعد با پرچمدار جدید ال جی آشنا شویم. سران کمپانی کره ای پیش از اینکه فکر رقابت با گلکسی اس 7 سامسونگ به سرشان بزند، پیش تر اعلام کرده بودند که از پرچمدار جدیدشان در ماه آپریل یا می سال جاری رونمایی خواهند کرد.
در گزارش این منبع کره ای می خوانیم که ال جی G5 احتمالا به یک بدنه فلزی با طراحی جدید مجهز خواهد بود، هر چند که دیگر رقیب کره ای اش یعنی گلکسی اس 7 به احتمال فراوان از نظر خصوصیات سخت افزاری از آن پیشی می گیرد.
نکته دیگر این که بنابر خبرهای قبلی، گلکسی اس 7 به نسبت اس 6 از طراحی مینیمال تری برخوردار است و این می تواند گویای این حقیقت باشد که سامسونگ قصد دارد آن را با قیمت کمتری از پرچمدار پیشین خود در اختیار مشتریان قرار دهد.
البته دست ال جی هم برای رقابت با گلکسی اس 7 چندان خالی نیست. طبق گزارش منبع کره ای، ال جی G5 نسبت به G4 در زمینه تجربه کاربری بهبود یافته و برای قابلیت های استریم ویدئو با نت فلیکس همکاری می کند. با تمام این تفاسیر، باید منتظر ماند و دید که کدام یک از این دو پرچمدار کره ای می توانند در مراسم MWC در چشم مردم و رسانه ها موفق تر ظاهر شوند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بابا انقدر نكوبيد همديگه رو. اين سياست شركت هاست كه همه امكانات رو تو گوشيه پرچمدارشون كامل نميذارن تا بتونن تو گوشي بعديشون جبران كنن و سود بيشتر اقبل خودشونو بدست بيارن. و همچنين اين كار ادامه خواهد داشت تااااا آخر.من خودم آيفون 5s دارم بسيار راضيم از همه نظر تا چهار سال ديگه هم به جديدترين ios آپ ميشه.واقعا آخرت گوشي اينه.زيباييش هم كه معركه س واز سيكس هم قشنگتره و اگرم بخوام تعويض كنم بازم اپل ميگيرم 6s. گوشي سليقه ايه نه اينكه چون اون فلاني اين برند رو دوس داره و ازش تعريف ميكنه منم حتما بايد همونو بخرم.چشم و هم چشمي ممنوع><
سلام من میخوام گوشی بخرم اول میخواستم s6 edge plus بخرم اما پشیمون شدم و منتظرم s7 edge plus بیاد بچه ها شما میتونید چند گوشی که باهاش کار کردید و خوشتون امده به من معرفی کنید بعد من s6 edge plus رو با iFhone s6 plus مقایسه کردم s6 edge plus خیلی بالاتر بود حالا بنظرتون منتظر ایفون7 باشم یا اس7 لطفا جوابمو بدید
من خودم الان ال جی جی3 دارم.حقیقت اینه که تا ال جی جنس بدنه خودشو مثل سامی و سونی شیشه ای ننکنه و یکم شیک تر نشه...و همچنین وضع باطریشو درست نکنه و فضای کاربردیه واقعا مسخرشو درست نکنه قابل مقایسه با سامسونگ نخواهد بود.
تو که اینق از ال جی بدت میاد چرا خریدی ؟البته موافقم که بدنه های گوبی نداره ال جی ولی رابط کاربری ال جی اگه بخوایم واقع بین باشیم از سونی و هواوی بهتره اما سامسونگ هم رابط کاربری آنچنان خوبی نداره ولی اگه رابط کاربریش از ال جی بهتره فقط به خاطر تجربه بیشتر سامی تو زمینه گوشی هاست نه چیزهای دیگه
کامنتارو میخونم خیلی میخندم! یه جوری ملت میزنن تو سر و کله هم انگار قراره تو همون روز معرفی یه دونه بخرن! کارشناسیو بحث و بذار کنار با اون 1100ت خوش باش! :)))
جالبه سامسونگی ها یه جوری نظر میدن انگار مال باباشونه . من خودم ایفون6 دارم قصد خرید الجی جی5 یا v10 دارم . دروغ نباید گفت سلیقه ای هم نباید نظر داد . ساسونگ بعد یک یا دو سال باید گذاشتش گوشه اتاق . ولی الجی بخاطر UX4 OPTIMUS حداقل تا 3 یا 4 سال خوب و روان کار می کنه . یچ کسی از مال خودش بد نمی گه اینو بدونید . راجب دوربین هم تو ویدو های DIGIKALA گفته شده که بهترین دوربین رو LG G4 داره . حالا سامسونگ بیاد اپلی درست کنه با برن سامسونگ فایدش چیه ؟ یکم وقت برای طراحی بزارن خوبه
سود سود سود
بنده همه قسمتاشو قبول دارم جز اينكه سليقه اي نبايد نظر داد
به نظر من هر كس بايد بر اساس سليقه خودش نظر بده
دوستان ببینید سامسونگ از 7یا8سال پیس شروع کرد روی کارکردن گوشی های هوشمند با اولین نسخه گلکسی پس طبیعتا باید خیلی جلوتراز الجی باشه الجی با جی 2 خودشو معرفی کردش.
بخاطرهمین کمترکسی سراغ الجی میره چن توایران شناخته شده نیست درحالیکه توکل دنیا الجی طرفدار داره.
من با سونی الجی و سامسونگ کارکردم کاقعا رابط کاربری الجی معرگه هست سامسونگ از راحتی رابط کاربری خیلی عقبه اصلا جالب نیست اس 6 خواهرم داره اصلا رابط کاربریش خوب نیستش میری تو تنظیمات قسمت نرم افزارا فقط حجم خود نرم افزارو میزنه و دیتای اون برنامه اگه باشه نشون نمیده یا یک بازی با دیتا دارین و پاکش کنید باید برین دستی دیتاشو پاک کنید درحالیکه الجی خیلی بهتره.
الجی تو دوربینش دست زیاد نکرده چن تو جی 6 میخواد دوربین قویتری کارکنه الانشم نگاه کنید کل شرکت ها همگی از اپل کپی کردن ظاهر گوشیشاش سامسونگ اصلا خلاقیت تو طراحی نداره.
فقط کلکل میکنه رو سخت افزار شما همین الانشم باجی 2 میتونید تمامیه بازی های گرافیکی دنیارو انجام بدین من الحی وی10 با سامسونگ اس6 و نت 5 مقایسه کردم تو عملکرد اصلا هیچ ضعفی نشون ممیداد و دقیقا همپای سامی بودش.
الان سخت افزار زیاد مطرح نیستش چن همه گوشی ها سخت افزار یکسانی داذن اصل دوربین رابط کاربریشه.
الجی همیسه تنوع و بهبود رابط کاربری طراحی زیبای گوشی داره ولی سامسونگ هیچ طراحی زیبا و حدیدس نداره همه گوشیاش مثل همه ولی الجی تنوع زیادی تو گوشی هاش داره.
درسته ممکنه جی 5 با اس7 نتونه از طخت افزاری رقابت کنه ولی تو سرعت امکانات هیچی کم نمیاره مطمعن باشین الجی یک شعار داره که راحتی درکنار امکانات بروز ولی سامسونگ فقط دنبال سود کلان هستش و فقط سخت افزار قوی داره ولی راحتی کاربردی اصلا نداره
داداش ایولا داری ، کلی با نظرت حال کردم
دقیقا در ضمن اپل بیشتر روی بازار لوکس کار میکنه سامسونگ هم کم و بیش همینطوره اما همانطور که گفتم g2miniو l40 ال جی برای دو سه سال پیش هستند اندروید 6 رو اجرا میکنن (این یعنی کیفیت نه گوشی رو 600 دلار بفروشیم بعد به کیفیتش بنازیم )
درود به همه علاقه مندان تکنولوژی, رقابت دیدنی خواهد بود , ال جی جی5 با دوربین جدیدو عالی اسنپدراگون820 همگانی و نوآوری ها و زیبایی احتمالی و گلکسی S7 با قدرتمندترین چیپست پردازنده اش اکسینوس8890/m1 و حتی بعدش احتمال وجود اسنپدراگون820 اختصاصی شده و بهتر شده اش برایS7 و بهترین و بهینه ترین صفحه نمایشش در میان تمام انواع دیگر صفحه نمایش ها(سوپرآمولد) و دوربین جدید فوق حرفه ای و قدرتمند و نوآوری های احتمالی ,
بااین حال هنوز زود هس اظهار نظر و باید منتظر معرفی رسمی و بعد امتحان پس دادنشون در عمل باشیم
حرف کارشناس ها و سایت ها و متخصص ها و عقل میگه اس هفت خیلی با کیفیت تر و سرتره نسبت به ال جی البته ال جی خودشو خوب اورده بالا ولی اصلا نمیتونه در حد سامسونگ و ایفون باشه خیلی اس هفت حرفا برا گفتن داره.
سه نوع رقابت هس:
رقابت اصلی و یجورای غول گوشی ها بین سامسونگ و ایفون
رقابت برا دومی بین هواویی ال جی هس که من کلا از هر دو بدم میاد حاضرم واکمن دست بگیرم این دو تا رو دست نگیرم حیف پول واقع حیف پول میدی برا این دو تا
رقابت سومی برا بقاس مث سونی و برند دوست داشتنی اچ تی سی
الان سال هاست که دیگه برند مهم نیست فقط مدله که مهمه بنظرم تپ یه متعصبه برند پرستی
حتما خبرها رو میخونی که دست و پا زدن این دو شرکتی که اول دونستیشون خیلی بیشتر از بقیه اس!
ال جی که سودش از هر موبایل فقط چند سنت هست رو نمیگی؟
این دیگه ازون حرفا بود.سود چند سنت؟اصلا بگیریم 1 دلار.پس چرا جی 4 وقتی اومد 1800 بود بعد شد 1500؟یا جی 3 بیت اول 750 بود و تا 550 اومد پایین.سود الجی بالاس.سود شرکت هایی مثل شیاومی و میزو خیلی پایینه.
دقیقا????
امسال کامل ترین کهکشان سامسونگ تو راهه
هیچ ابر قدرتکی مرد تسخیرش نیست
گلکسی داره با ایفون رقابت میکنه بعد الجی میخواد با سامی رقابت کنه؟الجی تو یخچال لباسشویی موفق تره تا موبایل.
تو یخچال واقعا اره ولی تو لباسشویی بازم از سامسونگ عقبه ما به هوای تبلیغ نمایندگی ال جی لباسشویی رو به اسم سوپر سایلنت فروختن آخرشم صداش و لرزشش از لباسشویی ارج قدیمیمون بیشتر نباشه کمتر هم نیست
اگه همه اینطور که میگی فکر کنن باید بزاریم. اپل و سامی باهم رقابت کنن و بقیه هم باهم گل کوچیک بازی کنن .شما جی 3 رو یادت نمیاد که در حضور همین سامی جون و اپل جوایز طراحی رو برد تازه هم اون موقع و هم الان یکی از بهترینها است