ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شواهد تازه ای از ساخت نکسوس های بعدی به دست HTC

دیروز در خبری نوشتیم که کمپانی اچ تی سی قرار است امسال دو دستگاه نکسوس برای گوگل ساخته و روانه بازار نماید و بر اساس آن معلوم گشته این محصولات دو اندازه 5 و 5.5 اینچی ...

فروغ بیداری
فروغ بیداری منتشر شده در ۳۰ دی ۱۳۹۴  |  ۱۰:۲۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دیروز در خبری نوشتیم که کمپانی اچ تی سی قرار است امسال دو دستگاه نکسوس برای گوگل ساخته و روانه بازار نماید و بر اساس آن معلوم گشته این محصولات دو اندازه 5 و 5.5 اینچی خواهند داشت.

در همین راستا امروز خبری از طرف یک توسعه دهنده رام با شناسه کاربری @LlabTooFeR در توئیتر منتشر شده که اطلاعات جدیدی در باب نکسوس های آتی در خود دارد.

به گفته این توسعه دهنده که قبلا رهنمودهای خوبی برای شرکت تایوانی مورد بحث داشته، شماره مدل نکسوس 5 اینچی T50 و برای نمونه 5.5 اینچی T55 خواهد بود و کاملا مشخص است که این شماره مدل ها با توجه به اندازه صفحه نمایشگر این تلفن های هوشمند انتخاب شده اند.

نکسوس وان که نخستین عضو از خانواده این موبایل ها به شمار می رود را HTC در سال 2010 میلادی ساخت. این کمپانی همچنین ساخت تبلت نکسوس 9 را نیز به عهده داشته و از این رو در مشارکت با شرکت ساکن مانتین ویو تجربه کافی را دارد به نظر می رسد که همکاری جدید آنها نیز نتیجه خوبی در پی داشته باشد.

در آخر هم بد نیست یادآوری نمائیم دو موبایل نکسوسی که سال گذشته راهی بازار شدند را شرکت های ال جی (5X) و هوآوی (6P) ساخته بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohamad

    منتظر one m10 هم باشین. ... وبااین نکسوسها هم احتمالا خوش خواهد درخشید

  • امیر

    اگ اینطوری بشه هم درآمد اچ تی سی بالاتر میره و خودشو میکشه بالا و هم نکسوس های بعدی بدنه شیک تر و باکیفیت تری خواهند داشت

  • Kiarash Manson

    نکسوس 5X و 6P به هیچ عنوان رضایتم رو جلب نکردن. امیدوارم HTC با دو نکسوس جدید بترکونه.

مطالب پیشنهادی