ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت HP به زودی از یک تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 موبایل رونمائی خواهد کرد

امروز شایعه شده که شرکت HP در حال تولید یک تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 موبایل است. در اواخر سال گذشته میلادی، یعنی حدود سه ماه پیش نیز بنچمارکی در وب لو رفته بود ...

فروغ بیداری
فروغ بیداری منتشر شده در ۲۴ بهمن ۱۳۹۴  |  ۲۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

امروز شایعه شده که شرکت HP در حال تولید یک تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 موبایل است. در اواخر سال گذشته میلادی، یعنی حدود سه ماه پیش نیز بنچمارکی در وب لو رفته بود که از همکاری اچ پی با مایکروسافت برای تولید موبایل Falcon خبر می داد و اکنون گویا دوباره این حرف و حدیث ها رونق گرفته اند.

«اوان بلس» که منبع خبری موثقی به شمار می رود در توئیتر خبری را به انتشار رسانده که وجود چنین دستگاهی را تائید می نماید و بر این اساس در آینده نه چندان دور می توانیم شاهد معرفی موبایل ویندوزی اچ پی باشیم.

با توجه به شایعات قبلی، HP Elite x3 صفحه نمایش 5.8 یا 6 اینچی با رزولوشن Quad HD، دوربین اصلی 20 مگاپیکسل و دوربین دوم 12 مگاپیکسلی دارد و پردازنده آن نیز اسنپدراگون 820 خواهد بود. همچنین از ویژگی Continuum مایکروسافت پشتیبانی کرده و یک یا دو گیگابایت نیز رم خواهد داشت.

پیشینه ی شرکت مورد بحث در حوزه تولید موبایل با پیچیدگی هایی همراه است و هرگز به طور جدی در این زمینه فعالیت نداشته. از این رو، Elite x3 می تواند باز کننده ی برگ جدیدی در دفتر محصولات HP به شمار برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • حامد

    اگه قرار باشه کانتینیوم رو ساپورت کنه باید رمش 3 گیگ باشه.

  • ناصر

    عجب گوشی بشه امیدوارم ویندوزفون بتونه خودشو بالا بکشه

  • محمد

    نمیدونم طرفدارای ویندوزفون به چه انگیزه ای به این سیستم عامل دل خوش کردند؟ گیریم که ویندوز ۱۰ موبایل رو به صورت رسمی منتشر کرد، به نظر شما بعد از این آپدیت اهمیت میده که آپدیت و ویژگی های جدیدی به این اکوسیستم اضافه کنه ؟ هیچ وقت . ببینید تو سیستم عاملای دیگه چه اپلیکیشن هایی میده بیرون؟ فقط وان نوت ویندوزفون رو با مال iOS مقایسه کنید . وقتی که نوکیا بود ، گوشی هاش اینقد عالی بودن که کاربرا با کمترین توجه به ککبودات ویندوزوفون به این سیستم عامل وارد میشدن ، اما حالا پرچمداراش آشغال محضن و بس .متاسفم که چندسالم رو با این سیستم عامل تلف کردم . راستی چند روز پیش تو رد دیجیتال خوندم که نسخه رسمی واسه لومیا ۵۳۵ اومده ، خواستم ببینم حقیقت داره؟

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    ایسر ،شیامی ، Vaio الانم hp / این نشون دهنده چیه ؟؟ این نشون دهنده اینه که ویندوز فون داره می ترکونه و کوانتینیوم یه قابلیت فوق العاده و عالی بوده

  • TeChNoLoGy

    از لحاظ سخت افزاری که یک گوشی فوق العادس اما متاسفانه به دلیل کمبود مشتری ویندوزفون فک نکنم فروش خوبی داشته باشه.

    • Rivekan

      هدف این گوشی کاربرای عادی نیست،
      با توجه به امنیت گوشی های ویندوزی و هماهنگی خوبی که با نسخه دسکتاپ ویندوز دارند و همچنین ویژگی ای مثل کانتینیوم، گزینه ایده آلی برای مشتریان سازمانی هست که معمولا به شکل عمده خرید انجام میدن! مشتریان سازمانی نیازی به اسنپ چت یا بازی ندارند، چیزی که براشون اهمیت داره افیس، اسکایپ مخصوص کسب و کار یا مایکروسافت لینک و... هست البته در بخش کسب و کار رقیب بزرگی به نام اپل برای شرکای سخت افزاری مایکروسافت وجود داره!

      • محمد

        آفیس رو آیفون هم به بهترین شکل اجرا میکنه . ویندوزفون برنامه اختصاصی واسه کسب و کارها نداره ، مثلا برنامه های مهندسی (نقشه کشی و...) ، حسابداری ، پزشکی ، آموزشی . هیچ کسب و کاری سراغ وینذوزفون نمیاد.

        • Rivekan

          ویندوزفون بله ولی ویندوز 10 خیر!

      • محمد

        اقا من نمیفهمم این کاربر عادی یعنی چی
        کاربر سازمانی یعنی چی
        برادر من گوشی رو همه استفاده میکنن این حرفا بی معنیه

        • Rivekan

          مشتری سازمانی برای مثال بی ام دبلیو هست که یکجا 60 هزار لومیا سفارش داده، یا مثلا شرکت هایی که ایفون ایپد و مکبوک به شکل عمده برای شرکتشون خریداری می کنند و ورود وایو، ایسر و حالا هم اچ پی به ساخت موبایل های ویندوزی تا حدودی برای پوشش دادن مشتری های سازمانی اونهاست.

      • TeChNoLoGy

        اگه از امنیت بگی باید بری سراغ بلک بری و از لحاظ اپایی که گفتی اینا همه برا اندروید و ios هم هست.

        • Rivekan

          فقط بحث گوشی نیست! بحث سر پلتفرمه، از ریزپری پای گرفته تا پی سی، تبلت، موبایل، لپتاپ و هولولنز همگی ویندوز 10 هستند که با پلتفرم ابری مایکروسافت هم هماهنگی بالایی دارند و این موضوع برای کسب و کار ها خیلی اهمیت داره این که با یک برنامه کل سخت افزار های یک شرکت بتونن از اون برنامه در یک پلتفرم استفاده کنند، این امکان در اندروید و کروم اوس یا ای او اس و اوس اکس به شکلی که در ویندوز 10 تعبیه شده، وجود نداره، البته بلکبری پریو رو میشه اولین گوشی آندرویدی مناسب برای کسب و کار دونست.

مطالب پیشنهادی