اعتراض دارندگان کنسول اکس باکس وان به عرضه کوانتوم بریک برای پی سی ادامه دارد
چند روز پیش، مایکروسافت از انتشار بازی انحصاری Quantum Break روی ویندوز 10 خبر داد. کوانتوم بریک نه اولین بازی انحصاری اکس باکس وان بود که حالا روی ویندوز 10 انتشارش تایید شده و نه ...
چند روز پیش، مایکروسافت از انتشار بازی انحصاری Quantum Break روی ویندوز 10 خبر داد. کوانتوم بریک نه اولین بازی انحصاری اکس باکس وان بود که حالا روی ویندوز 10 انتشارش تایید شده و نه قرار است آخرین باشد. به همین سبب، کاربران اکس باکس وان چندان خشنود به نظر نمی رسند.
در همان ابتدای راه، بسیاری از کاربران با هجوم به اکانت توییتر فیل اسپنسر، تصمیم تیم اکس باکس مبنی بر عرضه کوانتوم بریک روی پی سی را اشتباه خوانده و قصدشان برای فروش اکس باکس وان را اعلام کردند. اما اسپنسر پاسخ هایی جالب توجه آماده کرده بود.
او در پاسخ به کاربری که گفته بود پیش خرید نسخه اکس باکس وان را به این دلیل کنسل کرده گفت: «پیش خریدت برای عنوانی که می خواستی بازی کنی را کنسل کردی، چون افراد دیگری هم حالا می توانند آن را بازی کنند؟»
اما مشاجرات ادامه پیدا می کند و اسپنسر می گوید که به دنبال ایجاد دیوار نیستند، بلکه می خواهند بهترین مکان را برای گیمرها ایجاد کنند. بنابراین ویندوز 10 نیز بخشی از این اکوسیستم خواهد شد. از سوی دیگر، افرادی چون استیون ویلیامز، شخصیت محبوب یوتوب نیز از تصمیم های اسپنسر حمایت کردند.
شاید دلیلی برای خرید اکس باکس وان پیدا نکنید و ترجیح بدهید همه چیز را روی پی سی بازی کنید. تصمیمی که احتمالا برای پی سی گیمرها منطقی باشد و در عوض اکس باکس وان، بخواهند یک پلی استیشن 4 بخرند، اما اسپنسر معتقد است که قیمت یک کامپیوتر قدرتمند به اندازه یک اکس باکس وان نیست.
با این حال، ترکیب پی سی ویندوز 10 و پلی استیشن 4 این روزها بیشتر از هر چیزی منطقی به نظر می رسد. اگر قرار نباشد انحصاری های زیادی روی سخت افزاری 350 دلاری قابل بازی باشند، چه دلیلی به خرید آن وجود دارد؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مهمترین دلیل یه گیمر برای خرید کنسول،بازی های انحصاری شه
خداوکیلی هیچی سونی نمیشه
فقط پی اس۴
Sony make believe
پلی4 بخرین تا انحصاری رو بفهمین چیه
چیزی که مشخصه اینه که مایکروسافت نتونست با سونی بجنگه و الان روی دو زانو هاش از طرفداراشم شرمندس
خب درسته که کنسول رو فقط برای انحصاری نمیخریم ولی چرا پلی استیشن نخریم وقتی هم بازیهاش انحصاری هستن و قیمت کمتری داره و از اون طرف روی پی سی با کمی اختلاف قیمت میشه تمام بازیهای ایکس باکس رو داشت
مسلما همه نمیرن سراغ پی سی ولی فروش ایکس باکس بشدت افت پیدا مسکنه و ایندش رو در حاله ای از ابهام میبره ، احتمال فروخته شدن ایکس باکس با این حرکت ها بیشتر از قبل شد
همونطور که no man sky و بعضی بازی های دیگه سونی که برای پی سی منتشر میشه انحصاری نیست,این بازی های های ماکرو هم انحصاری ایکس وان نیست.پس نتیجه میگیریم ایکس وان هیچی نیست و خرید پی اس ۴ عاقلانه تره.
ما نیز نتیجه میگیریم که خفه شی بهتره
واقعا اعتراض ها بی مورده. اصلا احمقانست. الان قیمت یه کارت 970 که شاید و اونم شاید تا آخر نسل بتونه بازی ها رو ساپورت کنه هم قیمت یه ایکسباکس هستش. تازه بقیه سخت افزارها هم بماند.
واقعا تصمیم خوبی هستش و امیدوارم ادامه داشته باشه و حتی چندتا بازی مثل مجموعه قدیمی هیلو و ... هم اضافه شه. فقط تنها ایرادی که من می بینم اینه که استور ویندوز هنوز امکانات استیم رو نداره.
خب اون کسی که پی سی گیمر باشه باید برای اجرای بازی های روز هزینه ی هنگفتی بده و اگه بخواد کنسول بخره نمیره سراغ پی سی دیگه،مگه اینکه خیلی پول دار باشه.درهرصورت به نفع ویندوز و مایکروسافته چون بازم پولش میره تو جیب مایکروسافت
مگه فقط کنسول می خرید برای بازی های انحصاری ها ؟؟ پس چرا بازی های دیگه استدیو ها روی کنسول بیشتر فروش دارن ؟؟ تایید شده که بازی روی استیم منتشر نمی شه یعنی اینکه استیم ماشین ها که نوعی کنسول هستن هم نمی تونن اجراش بکنن ، و فقط بازی مخصوص ویندوز 10 می یاد و توی ویندوز استور هستش / خوب استریت فایتر ، بازی بعدی کوجیما ، no man sky و ... همه روی پی سی منتشر می شن
بازی بعدی کوجیما که فقط در مورد ژانر و سبکش شایعاتی هست حالا تو از کجا شایعات عرضش برای پی سی و نه پی اس4 رو شنیدی............ :)
بدبخت باز ما تعداد انبوهی انحصاری داریم شماها که کلا تبدیل به مولتی پلتفرم شدین خخخخخخخخخ
تو کف پلی استیشن بمون عزیزم بزودی بازی هم برا ایکس باکس نمیاد کل قابلیتش میشه تلویزیون نگا کردن خخخخخخ
البته خیلی ها داخل توییتر حمایت کردن از این تصمیم و خوشحال شدن / یه بازی برای ایکس باکس وان بخری نسخه پی سی زو بهت رایگان بدن به علاوه Alan wake با قیمت 60 دلار ، خوب مشکلتون کجاااااست ؟؟ از بازی رایگان بدتون می یاد ؟؟؟ نسخه پی سی بازی رو اگر بخری هیچ چیز رایگانی نداره