باگ «تاریخ 1970» محصولات اپل در آپدیت بعدی iOS برطرف خواهد شد
چند روز پیش خبری مبنی بر باگ جدید سیستم عامل iOS برایتان نوشتیم که نشان می داد چطور می توان با یک تغییر ساده در تاریخ، مرگ یک آیفون را رقم زد. بر مبنای این ...
چند روز پیش خبری مبنی بر باگ جدید سیستم عامل iOS برایتان نوشتیم که نشان می داد چطور می توان با یک تغییر ساده در تاریخ، مرگ یک آیفون را رقم زد.
بر مبنای این باگ، اگر تاریخ آیفون، آیپد یا آیپاد خود را به اول ژانویه سال 1970 میلادی تغییر دهید، دستگاه ریبوت شده و دیگر بالا نمی آید و به همین راحتی دیوایس خود را از دست خواهید داد.
در راستای رسانه ای شدن این مشکل، شرکت ساکن کوپرتینو در بخش پشتیبانی وب سایت خود رسما آن را تائید نموده و اعلام کرده در آپدیت بعدی سیستم عامل آن را برطرف خواهد نمود تا از آسیب هر دستگاه مبتنی بر iOS در آینده پیشگیری نماید.
شرکت مورد بحث توضیح چندانی در رابطه با این باگ ارائه نداده و فقط گفته که که این اشکال با تنظیم تاریخ های پیش از می سال 1970 میلادی ظاهر می گردد. همچنین بیان داشته کسانی که به واسطه این باگ دستگاه خود را از دست داده اند، می توانند با بخش پشتیبانی اپل تماس گرفته و یک دستگاه جدید تحویل بگیرند.
کمپانی اپل به طور دقیق بیان نکرده در کدام نسخه از آپدیت iOS این مشکل را رفع خواهد نمود و آیا در iOS 9.3 که احتمالا در ماه مارس عرضه می شود اعمال می شود یا نسخه ی رفع باگ OTA همانند iOS 9.2.2 برای اشکال تنظیم تاریخ در دستگاه های مبتنی بر این پلتفرم ارائه خواهد کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
قابل توجه دوستاني كه هنگرويد دستشونه
اين مشكل راحت حل ميشه كافيه بزارين تاباطري ديوايستون خالي بشه بعد درست ميشه
آقا من اطلاعی نداشتم از این باگ . دیشب یه بچه ای تیکه انداخت منم امتحانش کردم …هیچی دیگه آیفون 6 . 64 گیگ ام با کل حافظه اش به […] رفت
تاریخ ۱۹۷۰ کنید. گوشی نو تحویل بگیرید!!??
به همین راحتی. اپل خیلیم خوبه?
احمقانه ترین دیوایسی که ممکنه وجود داشته باشه
فکر کن تاریخ گوشیتو دلت خواسته به هر دلیلی تغییر بدی بعد گوشیت از بین بره کامل . تمام . حالا اگر بگیم پولشم مهم نباشه عکسا فایلهات اطلاعات همراه بانکها پیامها و .... همه پریده
یه چیزی هست اسمش iCloud هست . خدا رو شکر از 3gs دارم ازش استفاده میکنم . شما هم از رو هوا نظر hate نده
یعنی مثلا 100 گیگ عکس و فیلم خصوصی و غیر خصوصیتو بذاری تو نت ؟
بعد مرتب هم آپش کنی ؟
مثلا در سال 200 گیگ فیلم و PDF و موزیک و ... تبادل کنی .
حالت خوش نیستا
با چه چیزایی هم ایفون میمیره اون از تعویض قعه که اگه مثلا تو ایران هرکی تعمیر کنه که نمایندگی رسمی هم نیست اینجا با اپدیت به ای او اس ۹ فاتحه اش خونده است اینم از این و اگه قفل ایکلود کرده باسی اپل ایدی کامل یادت بره بازم میمیره ملت جو گرفته بازم میخرن جون همه دارن اونا هم باید داشته باشن
الان دیگه کسی هست اعتراض کنه؟؟؟
به این میگن شرکت.
پذیرفت باگ بوده و گفته گوشی هم تعویض میکنه!
'کسانی که به واسطه این باگ دستگاه خود را از دست داده اند، می توانند با بخش پشتیبانی اپل تماس گرفته و یک دستگاه جدید تحویل بگیرند.'
یعنی عاشق این جمله شدم
یعنی هرکی که از قصد هم گوشیش رو از این طریق نابود کرده باشه،اپل واسش تعویض میکنه؟