اندروید مارشملو 17 اسفند برای +Xperia Z3 و Z5 و تبلت Xperia Z4 منتشر می شود
انتظار برای عرضه آپدیت های سیستم عامل اندروید برای کاربرانی که صاحب موبایل و تبلت هایی غیر از برند نکسوس هستند، همواره سخت و طولانی بوده است، چرا که شرکت های سازنده چندان در ارائه ...
انتظار برای عرضه آپدیت های سیستم عامل اندروید برای کاربرانی که صاحب موبایل و تبلت هایی غیر از برند نکسوس هستند، همواره سخت و طولانی بوده است، چرا که شرکت های سازنده چندان در ارائه این بروزرسانی های برای محصولات خود سریع عمل نمی کنند.
با آن که از رونمایی اندروید مارشملو توسط گوگل مدت زمان قابل توجهی می گذرد، اما هنوز کمتر از ۱ درصد از ابزارهای اندرویدی به آن آپدیت شده اند.
حال به نظر می رسد که این انتظار، دست کم برای برخی از کاربران موبایل ها و تبلت های سونی پایان خواهد یافت، چون شعبه سونی در انگلیس توسط حساب توییتر خود اعلام کرده که قرار است اندروید مارشملو از تاریخ 7 مارس برای برخی محصولات این شرکت از راه برسد.
همانطور که در بالا گفتیم، در متن توییت از لفظ «قرار است» استفاده شده، این یعنی احتمال لغو یا تعویق آن نیز وجود دارد. همین مسئله نشان می دهد که خود سونی نیز از بابت آماده شدن این آپدیت در تاریخ مذکور مطمئن نیست.
ضمن این که این اعلام تنها از طریق یکی از شاخه های اروپایی سونی و آن هم برخی مدل های خاص انجام شده و هنوز مشخص نیست که اندروید مارشملو کی قرار است برای سایر نقاط دنیا و دیگر مدل ها عرضه شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
آیا آندروید 6روی سونی Z3 خوب کار میکند
هیچ موقع ترولای سونی احترام به شرکتای دیگ رو یاد نگرفتن!نمیدونم چرا؟!؟!!؟!؟
سونی dont make keyhan:)))))
میگم هوآوی کِی آپدیت میده بیرون؟؟
خواهشا گیز نگو هر اندروید نسبت به نسخه بعدش تو سونی فرق کرده نداشتی پ ببند
هووووووش. حرف دهنتو بفهم اسکل. تو که به خودت اجازه میدی به هرکسی بی احترامی کنی از همه بیشعور تری
آقا واقعا من تو کف طراحی Xperia های سونی موندم مخصوصا این ۷۰۰ به بالاهاش خیلی قشنگ و خوش فرم موبایلا رو میسازن ...ما یه c5 ultra واسه دخترعموم گرفتیم خیلی باهاش حال میکنه خودمم انصافا بگم عااشقشم اصلا آدم نگاه میکنه فک نمیکنه که این مثلا یه گوشی مبان رده 2 تومنی از بس این لامصب خوب گوشیو و سرهم میزنه و به جزئیات دقت میکنه واقعا من تو کف طراحیشم ...آدم لذت میبزه این c5رو تو دستش بگیره انگا جون داره و باهات حرف میزنه تا این حد هااااااااااااا
ای کاش زودتر میومد
Sony make believe
sony make ????
بیشن یره ا.س.کل انق.در به قول دوستان گ.وه نخور که داری رو دل میکنی !
باز این ترو ل های بازیافتی افتا.به پرست امدن توی پست های سونی عقده شونو خالی کنن !
:)
http://s6.uplod.ir/i/00737/377l3r9ns4v9.png
???????ترکیدم از خنده
قشنگ داری میسوزیاااا
دوستان یه سوال کسی اندروید 6 برای گلکسی اس6 خودش اومده؟
آره اومده خیلی هم قشنگ شده
چه قدر تو بانمکو بی تربیتی...