ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت اندروید مارشملو برای سونی
تکنولوژی

اندروید مارشملو 17 اسفند برای +Xperia Z3 و Z5 و تبلت Xperia Z4 منتشر می شود

انتظار برای عرضه آپدیت های سیستم عامل اندروید برای کاربرانی که صاحب موبایل و تبلت هایی غیر از برند نکسوس هستند، همواره سخت و طولانی بوده است، چرا که شرکت های سازنده چندان در ارائه ...

محمد مافی‌ها
محمد مافی‌ها منتشر شده در ۲۷ بهمن ۱۳۹۴  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

انتظار برای عرضه آپدیت های سیستم عامل اندروید برای کاربرانی که صاحب موبایل و تبلت هایی غیر از برند نکسوس هستند، همواره سخت و طولانی بوده است، چرا که شرکت های سازنده چندان در ارائه این بروزرسانی های برای محصولات خود سریع عمل نمی کنند.

با آن که از رونمایی اندروید مارشملو توسط گوگل مدت زمان قابل توجهی می گذرد، اما هنوز کمتر از ۱ درصد از ابزارهای اندرویدی به آن آپدیت شده اند.

حال به نظر می رسد که این انتظار، دست کم برای برخی از کاربران موبایل ها و تبلت های سونی پایان خواهد یافت، چون شعبه سونی در انگلیس توسط حساب توییتر خود اعلام کرده که قرار است اندروید مارشملو از تاریخ 7 مارس برای برخی محصولات این شرکت از راه برسد.

همانطور که در بالا گفتیم، در متن توییت از لفظ «قرار است» استفاده شده، این یعنی احتمال لغو یا تعویق آن نیز وجود دارد. همین مسئله نشان می دهد که خود سونی نیز از بابت آماده شدن این آپدیت در تاریخ مذکور مطمئن نیست.

ضمن این که این اعلام تنها از طریق یکی از شاخه های اروپایی سونی و آن هم برخی مدل های خاص انجام شده و هنوز مشخص نیست که اندروید مارشملو کی قرار است برای سایر نقاط دنیا و دیگر مدل ها عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • mahdi

    آیا آندروید 6روی سونی Z3 خوب کار میکند

  • حسام

    هیچ موقع ترولای سونی احترام به شرکتای دیگ رو یاد نگرفتن!نمیدونم چرا؟!؟!!؟!؟

  • ar8

    سونی dont make keyhan:)))))

  • میثم

    میگم هوآوی کِی آپدیت میده بیرون؟؟

  • AlirezAiii

    خواهشا گیز نگو هر اندروید نسبت به نسخه بعدش تو سونی فرق کرده نداشتی پ ببند

    • safi

      هووووووش. حرف دهنتو بفهم اسکل. تو که به خودت اجازه میدی به هرکسی بی احترامی کنی از همه بیشعور تری

  • RZ@

    آقا واقعا من تو کف طراحی Xperia های سونی موندم مخصوصا این ۷۰۰ به بالاهاش خیلی قشنگ و خوش فرم موبایلا رو میسازن ...ما یه c5 ultra واسه دخترعموم گرفتیم خیلی باهاش حال میکنه خودمم انصافا بگم عااشقشم اصلا آدم نگاه میکنه فک نمیکنه که این مثلا یه گوشی مبان رده 2 تومنی از بس این لامصب خوب گوشیو و سرهم میزنه و به جزئیات دقت میکنه واقعا من تو کف طراحیشم ...آدم لذت میبزه این c5رو تو دستش بگیره انگا جون داره و باهات حرف میزنه تا این حد هااااااااااااا

  • safi

    ای کاش زودتر میومد

  • m.a

    Sony make believe

    • کیهان

      sony make ????

      • Enrique Iglesias

        بیشن یره ا.س.کل انق.در به قول دوستان گ.وه نخور که داری رو دل میکنی !
        باز این ترو ل های بازیافتی افتا.به پرست امدن توی پست های سونی عقده شونو خالی کنن !

      • Danz

        :)
        http://s6.uplod.ir/i/00737/377l3r9ns4v9.png

      • omid

        ???????ترکیدم از خنده

      • AlirezAiii

        قشنگ داری میسوزیاااا

  • امیر

    دوستان یه سوال کسی اندروید 6 برای گلکسی اس6 خودش اومده؟

    • خمیر

      آره اومده خیلی هم قشنگ شده

  • محمد

    چه قدر تو بانمکو بی تربیتی...

مطالب پیشنهادی