انتشار ویدیو و تصاویر واضح گلکسی اس ۷ به همراه اطلاعات کامل آن
سامسونگ تصمیم دارد از "تحول عظیم بعدی" خود در بارسلون پرده برداشته و عاشقان دنیای تکنولوژی را هیجان زده کند اما گویا قرار نیست هیجانی در کار باشد. پس از انتشار تصاویر و رندرهای بسیار، اکنون ...
سامسونگ تصمیم دارد از "تحول عظیم بعدی" خود در بارسلون پرده برداشته و عاشقان دنیای تکنولوژی را هیجان زده کند اما گویا قرار نیست هیجانی در کار باشد. پس از انتشار تصاویر و رندرهای بسیار، اکنون تصاویر کاملا واضح در کنار ویدیویی کوتاه از این موبایل در حالی که به کار مشغول است، از سوی وب سایت «AndroidAuthority» منتشر شده.
این منبع در خصوص جزییات سخت افزاری، خبر می دهد که گلکسی اس ۷ به گواهی IP68 مجهز شده و تا حد زیادی در برابر آب مقاوم است. محصول مورد بحث همچنین از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری بهره می برد. این در حالیست که پشتیبانی از کارت حافظه microSD نیز دوباره به پرچمدار سامسونگ بازگشته و می توانید این موضوع را در تصویر فوق مشاهده کنید.
وب سایت یاد شده همچنین می گوید که خبری از پورت USB-C نیست و سیستم عامل این تلفن همراه نیز به شکل پیشفرض، اندروید مارشملو خواهد بود.
همانگونه که در تصاویر می بینید، تفاوت طراحی این پرچمدار با گلکسی اس ۶ بسیار اندک است. همچنان می توان کمربند فلزی را در دور دستگاه دید در حالی که پنل جلو و پشت آن از شیشه ساخته شده اند.
از طرفی، سامسونگ درگاه سیم کارت و کارت حافظه را با هم ادغام کرده و این ویژگی را به پرچمداری که قرار است هفته آینده معرفی شود بازگردانده.
>
در تصاویر و همچنین ویدیوی منتشر شده می توان رابط کاربری اندروید را در گلکسی اس ۷ مشاهده کرد که البته صرفا دربرگیرنده صفحه اصلی دستگاه است.
به خاطر داشته باشید که این تصاویر و اطلاعات هنوز از سوی خود سامسونگ تایید نشده اند اما بعید به نظر می رسد آنچه در بارسلون معرفی خواهد شد، با آنچه چند هفته است در موردش اطلاعات کاملی پیدا کرده ایم تفاوت چندانی داشته باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

سلام این گوشی forces touch نداره؟!؟!؟!
سلام هنوز معلوم نیست ولی به نظر من فورس تاچ اینقدرا هم مهم نیست اگه سامسونگ به جای این فورس تاچ یا کارت اس دی اسکنر عنبیه چشم بزاره خیلی جالب تر میشه
اگه فورس تاچ نداشته باشه صب میکنم Xperia z6 بیاد
کناره های شیشه جلویی مثل آیفون انحنا پیدا کرده
خدا کنه 3000 باشه باطریش هرچی باطری پر ضرفیت تر بهتر، این گوش شاهکار سامسونگه 3600 واسه اس7 اج؟؟؟؟ ولی نسخه معمولی چی انگار نسخه مهمولی رو فراموش کردن??
اگر این باشه که با اس ۶ فرقی نداره چرا باطری ۲۸۰۰ سامی چرا .
خوب دیگه لازم نیست مراسم انپکو ببینم D:
اگر پشتش فلزی بود خیلی خیلی خیلی بهتر بود ولی همینشم نسبت به اس۶ خوش دست تر به نظر میاد و با دوربین تو رفته زیبا تر از اس6 هست.
طراحیش خدایی خیلی باحاله همونی که میخواستم ،اگه اینجوری باشه من یکی خریدارم دکمه هوم اون سفیدی دورشو برداشتن خبلی جالب شده??
مبارکت
این از اس 6 قشنگتره صفحه جلو یشه 2.5D داره
ولی شیشه پشت خیلی اثر انگشت ب خودش میگیره کاش یه فکری به حالش بکنه یا مثل سونی شیشه کدر بذاره یا یکار دیگه بکنه
اقا دقت نمیکنی دیگه . هم جلو هم پشتش محافظ پلاستیکی داره عزیز
خب سامسونگ دیگه نیاز نیست مراسم بگیره
اقا اینارو ولش کنید تو رو خدا! دوستان ببخشین بی ربطه. دنا ماشینه خوبیه؟ یا هم قیمتش یچی دیگه به صرفست؟؟؟
میتونی 60تومن جورکنی برو جلی امگرند 7 بخر ماشینش عالیه
سمند دنا بد نیست عالی هم نیستش چن سمند سورن ارتقا یافته هستش.
سعی کن ماشین ایرانی نخری بیشتر رو ماشین های وارداتی مانور بدی یا همین جلی امگرند 7 دست دومش تمیز گیر بیاری عالی هستش چن 100برابر از دنا بهتر هستش برو ببینش عاشقش میشی.
بازم ببخشید دوستان بحث نامربوط بودش
والا راجب سامی اس 7 حرفی ندارم همه گوشی های 2016 با اسنپدراگدن 820 هستن پرچمداراشون قدرتاشون برابر هستش فقط تو امکانات مانور خیلی میدن شما همون کارایی که با اس 6 داری با اس 7 هم میتونی داشته باشی با کاری که با الجی جی4 یا وی10 میتونس بکنس با جی 5 هم میتونی الان دارن بازار گرمی میکنن که قدرتشون فلانه الانخودم جی4و جی2 الجی دارم جی 2 هربازی و نرم افزاری که جی4 داره بابهترین کیفیت انجام میده جی 2هم همون انجام میده پس زیا به اعداد ک ارقام توجه نکنسد همه پرچمداران خوب هستن و سامی فقط مشکل مدیریت رم داره که افتضاحه.
من خودم گوشی بازم هرگوشی کارکردم باهاش و دیدم پس زیاد روی اعداد و ارقام توجه نکنید ببینسد کاراییتون از گوشی چی هست برین بخرین اگر روی عکاسی و سرعت عملکرد و بدنه محکم خیلی تمرکز دارین برین الجی جی4یا الجی وی10 بخرین که عالیه اگذ روی کلاس و زرقو برق و کمی امکانات جانبی بیشتر برین سامسونگ بخرین و ایفون
ماشینِ خوبیه. ماشینه خوبیه اشتباهه.
نمیدونم چرا به دلم نمیچسبه اس6بهتر بود