قیمت و تاریخ عرضه گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج اعلام شد
همانطور که انتظار می رفت و شایعات اشاره می کردند، سامسونگ پیش خرید گلکسی اس 7 و اس 7 اج را دو روز پس از معرفی یعنی 23 فوریه برابر با 4 اسفند آغاز می ...
همانطور که انتظار می رفت و شایعات اشاره می کردند، سامسونگ پیش خرید گلکسی اس 7 و اس 7 اج را دو روز پس از معرفی یعنی 23 فوریه برابر با 4 اسفند آغاز می کند. به عنوان پاداش، کسانی که از این تاریخ، تا 18 مارس (28 اسفند) تلفن های نام برده را پیش خرید کنند، یک هدست واقعیت مجازی Gear VR به رایگان دریافت خواهند کرد که درون آن شش بازی رایگان هم قرار دارد.
تاریخ عرضه رسمی دستگاه، 11 مارس (21 اسفند) در نظر گرفته شده. در ناحیه ایالات متحده، گلکسی اس 7 در رنگ های عقیق سیاه و پلاتینیوم طلایی عرضه می شود در حالی که کلگسی اس 7 اج علاوه بر رنگ های نام برده، به نقره ای تیتانیومی هم مجهز می شود. در آمریکا، ورژن 64 گیگابایتی در نظر گرفته نشده و گویا باید خریداران به ورژن 32 گیگابایتی اکتفا کرده و در عوض از درگاه میکرو اس دی بهره برند.
گلکسی اس 7 با قیمت 649 الی 699 دلار/یورو و گلکسی اس 7 اج با بهای 749 الی 799 دلار/یورو قابل خریداری است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
قاطی کرده دیجیاتو. این مطلب را گذاشته به عنوان مطلب پر بازدید امروز!
من امروز یکی خریدم عالی بود واقعا خوبه
سلام دقیقا معلوم نیست که چه موقعی به بازار ها عرضه میشه؟
سلام من همین امروز تو پاساژ قیمتش کردم سری اجشو میگفت دو و نهصد لا مصب خیلی قشنگ بود
سلام از ایران می توان سفارش داد ؟
لطفا در این مورد اگه اطلاعاتی دارید جواب بدید به جای نصیحت کردن ممنون
چه جوری میشه پیش خرید کرد؟
خوبه بد نیست فقط مارک سامسونگ عالیه
سلام چرا گوشی اس 7 وارد بازار ایران نشده منتظریم کی وارد بشه وسوال که چرا توایران یک مدل گوشی با تعداد زیاد گارانتیهای مختلف فروش داره وبا قیمتهای مختلف باوجود پرداخت هزینه گزاف گوشی تو ایران فریب کاری وتقلب زیاده چرا رسیدگی نمیشه
بهتون توصیه میکنم هر گوشی که میخوایین بگیرن بدون گارانتی بگیرین چون هیچ گارانتی داخل ایران با گارانتی کار نمیکنه همش الکی وپول اضافی بابت گارانتی میدین گفتم که حساب دستتون بیاد
آقا از اینرانم میشه خرید
بد جور موندم بین نوت 5 و گلکسی اس 7
سلام نوت 5 که چیزی نیست من که داشتم اصلا ازش خوشم نیومد خیلی گوشی عوض کردم الانم گوشی گلکسی S6هست عالی هست خیلی دوسش دارم دیگه S7بهتراز این هست واقعا اگرمیخواهی گوشی عالی بخریدS6یاS7بخر
باسلام
توصیه میکنم اگر عجله نداری چند هفته ای صبر کن تا اس 7 بیاد عرضه بشه