ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه دهندگان اپلیکیشن Clean Master هم موبایل می سازند

شرکت چینی Cheetah Mobile که تخصص بالایی در توسعه اپلیکیشن های موبایل دارد و عمده شهرت خود را مدیون Clean Master است، امروز با همکاری Cubot، از تلفن همراه CheetahPhone پرده برداشت. این دستگاه امروز در ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۴ اسفند ۱۳۹۴  |  ۲۳:۱۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت چینی Cheetah Mobile که تخصص بالایی در توسعه اپلیکیشن های موبایل دارد و عمده شهرت خود را مدیون Clean Master است، امروز با همکاری Cubot، از تلفن همراه CheetahPhone پرده برداشت.

این دستگاه امروز در کنگره جهانی موبایل، واقع در بارسلون معرفی شد و آمازون آن را با قیمت 199 یورو در سراسر اتحادیه اروپا به فروش می رساند. پیش-سفارش این دستگاه از 20 مارس آغاز می شود و در ماه آوریل شاهد عرضه آن به بازار هستیم.

بر اساس گفته های شنگ فو، مدیرعامل کمپانی چیتا موبایل، آن ها قصد دارند تا با ارائه CheetahPhone، تجربه ای امن، ساده و سریع را ارائه دهند و همکاری با کمپانی Cubot، تنها راه دست یابی به این مسئله بوده.

چیتافون از پردازنده 64 بیتی ARM، نمایشگر 1080p، سنسور اثر انگشت، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. همچنین، اندروید 6.0 مارشملو روی آن به صورت پیش فرض نصب شده است. در مورد دوربین هم یک سنسور 13 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی به ترتیب در بخش پشتی و جلویی دستگاه قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • حسین

    جاسوسای آمریکایی کم بودن چینی و روسی هم بهش اضافه شدن امروز فرداست که این چیتا موبایل سیستم عامل معرفی کنه????

  • محمد

    منم برم بسازم شاید موفق شدم امتحانش ضرري نداشته????

  • ali

    این روزا هر کی از مامانش قهر میکنه میره یه گوشی میسازه :-)

  • mp

    از هواوِی کپی کردن؟؟؟خیلی با نمک بود. هواوِی از کی کپی کرده؟از همه.خیلی هواوِی خوبه همه ازش کپی میکنن????

  • امیر

    من هم با دوستام میخوایم گوشی تولید کنیم
    حمایت یادتون نره??

    • کامران

      من حمایت میکنم

  • عماد

    ساخت گوشی واقعا کار ساده ای نیست . اما چون شرکت های بزرگ و کوچک گوشی می سازن این طور به نظر می رسه که کار ساده ایه و مورد تمسخر قرار می گیرن. کشور ما توی تولید نیمه هادی ها که اساس الکترونیک هست لنگ می زنه.واقعا ما خیلی عقبیم.... شت

  • amination

    فقط تشتک سازی اردبیله که گوشی نمیزنه فک کنن?

  • ali

    الان میفهمم چرا IBM که یه زمانی هم کامپیوتر میساخت هم موبایل سالهاست از خیر این دو بازار گذشته.?

  • Mehdi

    خیلی جالبه اکثر گوشی سازای چینی اومدن از رو گوشیای هوآوی کپی کردن امسال

مطالب پیشنهادی