ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشاهده نمونه عکس های دوربین دوم تلفن هوشمند G5 که قادر است ۱۳۵ درجه را به تصویر بکشد

پرچمدار پیشین LG با سنسور ۱/۲.۶ اینچی سونی IMX234 و ضریب اف f/1.8، تجربه کاربری خارق العاده ای را در زمینه عکاسی ارائه می کرد و هرچند اکنون مشخص نیست که در G5 هم همین سخت افزار ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۴ اسفند ۱۳۹۴  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پرچمدار پیشین LG با سنسور ۱/۲.۶ اینچی سونی IMX234 و ضریب اف f/1.8، تجربه کاربری خارق العاده ای را در زمینه عکاسی ارائه می کرد و هرچند اکنون مشخص نیست که در G5 هم همین سخت افزار مورد استفاده قرار گرفته باشد، اما تردیدی وجود ندارد که تلفن هوشمند جدید شرکت کره ای نیز کارایی بالایی در این زمینه داشته باشد، محصولی که علاوه بر دوربین اصلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم برای افزایش میدان دید در پشت آن تعبیه شده است.

بر اساس اعلام سازنده، میدان دید دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی به ۷۸ درجه می رسد، اما این رقم برای دوربین دوم ۱۳۵ درجه در نظر گرفته شده که حدود ۲ برابر از قبلی بیشتر است و حتی از میدان دید چشم انسان نیز اندکی گسترده تر به شمار می رود، در نتیجه اگر با G5 در مقابل صورت خود عکاسی کنید، تصویر ثبت شده عریض تر از چیزی خواهد بود که شما در مقابل خود می بینید.

انتخاب هر دوربین نیز به سادگی هرچه تمام تر امکان پذیر است و تنها با فشار یک دکمه در رابط کاربری بخش دوربین انجام می گیرد، البته باید توجه داشته باشید که عکس های ثبت شده با دوربین دوم، به دلیل ۸ مگاپیکسلی بودن سنسور، از کیفیت پایینتری نسبت به دوربین اصلی برخوردار خواهند بود.

برای مشاهده و درک بهتر تفاوت بین کیفیت و عمق میدان دوربین های اصلی و دوم، می توانید تصاویر ثبت شده در ادامه مطلب را با یکدیگر مقایسه نمایید.

16MP-78-degree-camera

8MP-135-degree-camera

16MP-78-degree-camera-2

8MP-135-degree-camera-2

16MP-78-degree-camera-3

8MP-135-degree-camera-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • محمد

    امیدوارم کاربد بهتری هم داشته باشه، زیاد با این قابلیت حال نکردم، حداقل یه کاربردی داشته باشه که ذهنیت منو نسبت به اینکه این حرکت ال جی تبلیغاتیه عوض کنه

  • میثم

    همچین میگن اس 7 باتریش قویتره انگار 2000 میلی آمپر فرقشونه نه 200 میلی آمپر. ضمن اینکه در واقعیت باید دید باتری کدوم گوشی بهتر جواب میده

    • امیرحسین

      گل گفتی. من شک ندارم سامسونگ تو ساخت صفحات امولد روز به روز پیشرفت میکنه حالا بذا نتیجه تست باتری جی اس ام ارینا و فون ارینا بیاد بعد نظر بدیم

  • amir1202

    بنظر من زیاد خوب نیست چون عکسو قوس دار میکنه هم در گوشه ها وهم این که اگه از یک چیز صاف عکس بگیرید مثل خط کش کاملا صاف نمیتونه نشون بده مطمئنا ضعفه وگرنه چشم ما هم زاویه دیدش زیاد بود

  • حامد

    وقتی لنز اینطوری بیش از حد واید باشه باعث میشه عکس ها شبیه به لنز fish eye باشن. یعنی گوشه های گرد میشه. قشنگ نیست.

  • مصطفی

    بعدش دادا نگفتم 2 سانت افزایش ضخامت داشته حتی1 میلی هم افزایش داشته باشه افزایش داده

  • مرتضی

    پانوراما ای میگیره برا خودش

  • علی

    شبیه آدم فضایی هاست........خخخ

  • وحید

    عالی بود

  • امیرحسین

    این همه طرفدارهای الجی به برامدگی دوربین سامسونگ گیر میدادن حالا اینو نگا کن!پشتش یه قلمبه بزرگ زشت زده???

    • مصطفی

      حرف شما درست ولی همین مدیر سامی با افتخار میگه برون زدگی دوربینو کاهش دادیم یکی نیس بگه با خسته نباشی زور زدگی با ضخیم کردن گوشی هر کسی متونست خخخخخخخخخ

      • Arvin

        اول یه چیزیو بفهم لطفا ، بعدش بگو ، ال جی ضخامت G5 رو کم کرد با فلزی کردن و پایین آوردن ظرفیت باتری ، با این حال هنوز هم یه ذره هم دوربینش بیرون زده . ضخامت اس ۷ به این دلیل بالا رفت که ظرفیت باتریش افزایش پیدا کرد ، و دوربینش هم یه ذره بیرون زده ، با این حال از G5 هم هنوز کمتره ضخامتش ، و حتی سامسونگ توی اس ۷ بیرون زدگی رو کاهش داد اما ال جی که دوربینش رو بیرون زده ساخت . بعدشم چرا اعصاب خودتو ، منو یا ده تا آدم دیگه رو خورد میکنی با این حرفا ؟؟؟؟ کارایی رو در نظر بگیر . تعصبی نباش .

      • reza

        داداش باتریش بزرگ شده تو اس هفت!

      • امیرحسین

        مگه چقد ضخیم شده؟؟؟ شما جی فور الجی رو نگا کن با اون چرمش که بعد یه ماه پوست پوست میشه چقدر ضخامت داره.چرا اون موقع کسی نمیگفت الجی ضخامتش زیاده؟ اون ضخامتش حدود ده میلیمتر بود ولی این کمتر از هشت میلیمتره. در ضمن یادتون نره این یه ذره افزایش ضخامت با افزایش ظرفیت باتری بوده.ولی الجی جی فایو اومده باتریو از سه هزار به دوهزار و هشتصد میلی کم کرده.من به شخصه طرفداره گوشی با ضخامت یک میلیمتربیشترم ولی ظرفیت باتریش بیشتر باشه.

        • مصطفی

          داداشم اصلا بهش ضخیم بودن اس7 از جی5 نیس
          بعدش افزایش ضخامتو واسه افزایش باطری کرده درس
          مسئله انجاست اس7 ضخامتش بیشتر شده نه این که بیرون زدگی دوربینو کاهش داده

  • مصطفی

    بسیار عالی

مطالب پیشنهادی