ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و اطلاعات تازه ای از پرچمدار آتی هوآوی منتشر شد

اگر خبرهای مربوط به تلفن هوشمند P9 هوآوی را دنبال کرده باشید احتمالا عکس های تازه منتشر شده از آن را دیده اید و می دانید که طبق شایعات، این موبایل در قالب چهار مدل ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۵ اسفند ۱۳۹۴  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر خبرهای مربوط به تلفن هوشمند P9 هوآوی را دنبال کرده باشید احتمالا عکس های تازه منتشر شده از آن را دیده اید و می دانید که طبق شایعات، این موبایل در قالب چهار مدل مختلف در تاریخ نوزدهم اسفندماه رونمایی می شود.

چهار نسخه مختلف این پرچمدار نیز عبارتند از P9 یا همان مدل استاندارد، P9 lite، P9 Max و در نهایت یک نسخه خاص و پیشرفته که از رم بیشتری بهره می برد و نمایشگر آن در مقایسه با نسخه های استاندارد و مکس بزرگ تر است.

امرور اما عکس و اطلاعات تازه ای از این تلفن هوشمند به دست آمده است که نشان می دهد، P9 Lite از یک چیپست اسنپدراگون 650 و 2 گیگابایت رم/16 گیگابایت رام بهره می برد.

مدل استاندارد این پرچمدار نیز یک چیپست کایرین 950 را در خود جای داده و از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. مدل های مکس و نسخه ویژه نیز از چیپست کایرین 955 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند.

P9 Max یک نمایشگر 6 اینچی دارد و ویژگی مشترک همه مدل ها نیز دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت خواهد بود. در مورد قیمت دستگاه هم باید بگوییم که P9 Lite احتمالا 289 دلار قیمت خواهد داشت و P9 Max نیز برابر با 627 دلار قیمت گذاری می گردد که تقریبا هم رده با دو مدل دیگر خواهد بود.

هوآوی در نظر دارد که با ارائه این چهار مدل طیف وسیعی از کاربران را با خود همراه نماید و اگر خاطرتان باشد کمی قبل ریچارد یو رئیس واحد دستگاه ها و مدیرعامل گروه تجاری این شرکت اعلام داشت که هوآوی اپل و سامسونگ را پشت سر خواهد گذاشت و ظرف 5 سال آینده به تولید کننده اصلی تلفن همراه در دنیا بدل می گردد.

در حال حاضر این کمپانی چینی پشت سر دو برند یاد شده قرار دارد اما رشد بیشتری را در سال 2015 میلادی تجربه کرده بود.

Four-variants-of-the-Huawei-P9-are-expected

Front-of-Huawei-P9

Photo-of-back-shows-dual-cameras

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • S. S

    قابل توجه دوستان من خودم p6 داشتم honor 3 داشتم دوستم هم p7 داشته هم mate 7, اما به درد نمیخورد بخش گرافیکیشون هم نسبت به هم قیمتاشون حدود دوسال پیش ضعیف تر بود
    الان هم رفتیم من galaxy s6 گرفتم دوستمم lg g4 اصلا قابل مقایسه نیست کیفیت این دو گوشی با کل گوشی های هواوی! ?

  • vahid

    هواوی فقط میان رده های هانرش ارزش خرید دارن با mat7 و mate8 بقیش دیگه اشغاله تمام عیاره مثل p7 وp6 وp8 یعنی از گوشی پرچمدار زدت میکنه(اینم جاموند g8 هم بعنوان میان رده عالیه خدایی)

  • saeed

    اقایونی که میگن هواوی گنده شما اصلا تا حالا با p8 . mate s. Mate8.mate7 و .... کار کردین من خودم گوشی فروشی دارم به شخصه قبول دارم گوشی های خیلی ارزون هواوی گندن اما مدل های جدیدش عالین هواوی تو یه سال از نظر حسگر اثر انگشت دوم شده کم مونده به اپل برسه اینم یکی از پیشرفت های هواوی من نظر خودمو گفتم

    • S. S

      شما یه بازی گرافیکی هم رو اون گوشی ها بریز تا جلوت مثل کمپوت از بین برن! ?
      الان هیچ کس نمیتونه نفی کنه ضعیف بودن بخش گرافیک گوشی های هواوی رو
      میتونی تحقیق کنی یا عملی به این نتیجه برسی! ?

      • Hossein

        دوست عزیز شما اگه دوتا گوشی هم قیمت از سامسونگ و هواوی را گرافیکشون را مقایسه کنی اشتباهت را می فهمی

        • S. S

          اتفاقا امتحان کردم دوست عزیز!
          شما یه بازی گرافیک دار توی دوتا گوشی mate s هواوی و گلکسی اس سیکس بزیز و با هم اجراش کن
          یا اصلا با الجی جی فور مقایسه کن
          بعدا به مقایسه صفحه نمایش ها هم بپرداز
          لازم به ذکر که الجی جی فور و اس سیکس هم قیمت میت اس هستن یا یه خورده گرون ترن! ?

  • m.a

    بنجل محض

    • hesam

      بیا اینم ترولمون

  • پخ

    با این قیمت هر کی خرید خبر کنید تا ببریمش تیمارستان تا به کسی صدمه نزده

  • H354M

    به نظره بنده بسیار زیباست

  • فرهاد

    فقط برند پدر مادر دار

  • S.s

    اخه کی میره هواوی بخره!
    من خودم دو مدل ازش داشتم
    دوستانم هم دو مدل ازش داشتن
    تازه پرچمدارش رو هم داشتم! ?
    منتها بدرد نخور بود پشتشون هم مثل اسلحه قدیمی ها اینقدر داغ میکرد که دستت کباب میشد! ??

    • کامران

      چرت و پرت نگو

      • S. S

        چرت وپرت خودت میگی! ?
        حقیقت تلخه مثل زهر مار برات! ? ???

        • کامران

          پاره نشی یهو ، تا حالا گوشی بالای یه تومن از فاصله یک متری دیدی ؟

          • S. S

            فعلا که تو داری پاره میشی پسرم! ??

      • hesam

        ب تجربشو گفته دیگ

    • یحیی خالدی

      خب شما که 2 تا خریدین تا بفهمین به درد نمیخوره دوستتون هم همینطور بقیه هم لازمه یه بار سرشون به سنگ بخوره تا بفهمن و تا اونموقع هواوی به هدفش رسیده
      ولی جدا از همه اینها هر شرکتی که باشه که بخواد پیشرفت کنه نقطه ضعفهاشو برطرف میکنه و پرچمدار جدید میده بیرون
      من با پی 8 لایت کار کردم و با اینکه پرچمدار نیست ولی گوشی خوبیه
      خودمم جی 6 دارم و 1 سال و نیمه کارمو را انداخته و مشکل خاصی نداره

مطالب پیشنهادی