برتری های مایکروسافت نسبت به اپل چه هستند؟
روزهای اوج رقابت میان اپل و مایکروسافت، سپری شده اند. حالا شرکت ساکن ردموند بهترین اپلیکیشن ها را برای آیفون عرضه می کند و سال پیش، هنگام معرفی iPad Pro، فیل شیلر، معاون ارشد بخش ...
روزهای اوج رقابت میان اپل و مایکروسافت، سپری شده اند. حالا شرکت ساکن ردموند بهترین اپلیکیشن ها را برای آیفون عرضه می کند و سال پیش، هنگام معرفی iPad Pro، فیل شیلر، معاون ارشد بخش بازاریابی اپل، از کارمندان مایکروسافت دعوت به عمل آورد تا بر روی صحنه معرفی آیپد پرو حضور به هم رسانده و در خصوص آفیس برای این تبلت بگویند.
با این حال، زمانی که رقابتی میان این دو پیش می آید، اپل است که توجه های بیشتری را مجذوب خود می کند. اما حقیقت این است که از سال گذشته تا کنون، مایکروسافت اقدامات جذاب بسیار بیشتری داشته در حالی که اپل، همان شرکت کلاسیک باقی مانده.
در ادامه می خواهیم چند موردی را از نظر بگذرانیم که مایکروسافت در آنها اقبال بیشتری از اپل به همراه داشته است.











دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام دوستان اگر اینستاگرامی هستین و مهربان بیاید به پیج من به نام sam7_ta و فالو کنید خیلی ممنون میشم دیجیاتو پیامم رو پاک نکن چون تو پیجم چیزای بدی ندارم
چقدر اینجا آی شیپ هست! :/
بابا یکم منطقی باشید. این چه کامنت هاییه که می فرستید!؟
برای دوستانی که مک مک میکنن.
کسی که خوابه رو میشه بیدارش کرد
اما کسی که خودشو زده به خواب هرگز
گیمینگ به عنوان صنعتی حساب میشه که گردش مالی در اون از سینما بیشتره.گیمینگ هنر هشتم به حساب میاد.
با این اوصاف هنوزم به نظرتون گیمینگ بچه بازیه؟و اپل نباید بهش توجه کنه؟
اگه فقط 10 درصد از جمعیت استفاده کننده ی تکنولوژی به گیمینگ اهمیت بده اپل هم باید بهش اهمیت بده پون به لحاظ اماری جمعیت زیادی رو شامل میشه.
.
البته من خودم طرفدار ایفونم ولی برای کار با رایانه ویندوز رو ترجیح میدم.
درسته اينجا به يك سري برتري هاي ويندوز اشاره شد ولي ويندوز فقط به كار گيمينگ و بچه بازي مياد ، يكپارچگي و گرافيك عالي براي گرافيستها رو فقط در مك ميشه پيدا كرد ويندوز حتي به درد برنامه نويسي هم نمي خوره ، در كل اگه كسي با مك كار كنه ويژگي هاي ويندوز پيش پا افتاده به حساب مياد و برگشتن به اون سخت ميشه
من طراح سه بعدی طلا و جواهرم . نزدیک 10 مدل نرم افزار طراحی طلا و جواهر برای ویندوز پیدا میشه در حالی که مک کلاً تو این مورد پرته . در مورد کارهای دیگه گرافیکی هم بگم که این حرفای شما بیشتر از روی سوزشه چون هیچ فرقی بین مک و ویندوز تو کارهای گرافیکی وجود نداره . البته تعداد نرم افزارهای گرافیکی ویندوز خیلی بیشتر از مکه . اپل تنها آیفونش حرفی برای گفتن داره تو بقیه موارد پرته
دوست عزیز اگر ویندوز بچه بازیه شما یه سر به نسخه های سرور مایکروسافت، سیستم مجازی سازی مایکروسافت (hyper-v) سیستم های محاسبات ابری مایکروسافت (Azure) ،و فیلدهای حرفه ای دیگه (که نویسنده عزیز فراموش کرده حتی اشاره بکنه یهشون) بنداز تا متوجه بشی که کی داره ابزار بچه بازی تولید میکنه. کلا اپل توی این زمینه ها نه رقیبی برای مایکروسافت داره نه حرفی برای گفتن. برای گرافیک هم بنده خودم گرافیست هستم و به صورت حرفه ای کار میکنم. راحتی که توی ویندوز (8.1) هست رو روی مک هم نداشتم.
شما کافیه از یه LED با کیفیت مثل ASUS 29 استفاده کنی که دیگه هیچ مشکلی نداشته باشی.
در مورد برنامه نویسی هم فکر کنم شما تاحالا یه خط کد هم ننوشتی، اگر منظورت کد نویسی HTML ]ست که هیچی اصلا بنده حرفی ندارم ولی در مورد رنامه نویسی حرفه ای مثل .net و ... شما چجوری کامپایل exe میگیری توی مک؟؟؟؟ در ضمن بخش عزیمی از قابلیت های visual studio در مک در حده صفره مثل teamwork.
شما چجوری کامپایل exe میگیری توی مک؟؟؟؟
دمت گرم آقا . خیلی خندیدیم . شما همون گرافیک کار کن دوست عزیز . زیاد در مورد برنامه نویسی نظر نده
ههههه گمینگ بچه بازی دیگه از نظر شما با این حرفت فهموندی که هیچ چی نمیدونی و به قول آقا عبدیان خودتو زدی به خواب
مرسی دیجیاتو... خیلی وقت بود ک نارنجی و دیجیاتو محکوم به اپلی بودن و تعصب و اینا بود...
جدیدا داره به همه ثابت میشه چقد نویسندگان و کاربرای سایت حرفه ای هستن و به دورن از این حرفا...
?
در یک کلام هیچی!
کسی از ویندوز به مک بره بعد حداکثر یک ماه میتونه عادت کنه و وفق پیدا کنه!
کسی از مک به ویندوز (مجبور شه) بره، بعد یک هفته خود کشی میکنه! به یک ماه نمیرسه!
عزیز من لطفا تعصب رو بزار کنار و واقع بین باش
تعداد کاربران این دو سیستم عامل خودش جوابتو میده ... تعصب بی جا کورتون کرده . مک یه محصول لوکس بی مصرفه در حالی که محصولات ویندوز هم لوکس داره هم معمولی و هم ضعیف برای هر قشری کاربرد داره و همه میتونن ازش لذت ببرن
شما نظرات فوق تخصصیتون رو برای ویندوز ارسال بفرمایید، انشالا که لیاقت استفاده داشته باشن.
جای استیو جابز واقعا خالیه
جه ربطی داشت به استیو
بررسی خیلی خوبی بود ممنون بابت وقتی که گذاشتین
آهان جدیدا همه از اپل بهتر شدن شیائومی گوگل مایکروسافت و تا چند روز دیگه سیب گستران غرب هم از اپل بهتر میشه
خب الان متن چه اشکالی داشت؟؟
با مک کار کردی؟ چقدر مدیریت پنجرش افتضاحه!؟
یا قبول نداری کانتینیوم ویژگی بینظیریه؟
یا اینکه ارتباط خوب مایکروسافت با رقباش رو کار اشتباهی میدونی؟؟
و...