ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HTC با انتشار پوستری خبر از حضور اسپیکرهایی قدرتمند در پرچمدار بعدی خود داد

روز گذشته کمپانی HTC خبر داد تلفن هوشمند پرچمدار بعدی اش با نام One M10 یا به اختصار HTC 10 در بیست و چهارم فروردین ماه و طی یک مراسم آنلاین رونمایی خواهد شد و ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۵ فروردین ۱۳۹۵  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز گذشته کمپانی HTC خبر داد تلفن هوشمند پرچمدار بعدی اش با نام One M10 یا به اختصار HTC 10 در بیست و چهارم فروردین ماه و طی یک مراسم آنلاین رونمایی خواهد شد و حالا امروز ظاهراً این کمپانی در تلاش است تا جزئیات بیشتری را در رابطه با موبایل مذکور با ما در میان بگذارد.

شرکت تایوانی در همین راستا در اشتراک توییتر خود پوستری را منتشر کرده و در زیر آن به این نکته اشاره داشته که در برترین اسمارت فون بعدی شان شاهد حضور یک سیستم صوتی جدیدِ «Boom» خواهیم بود. به یقین به خاطر دارید که HTC در پرچمداران قبلی اش همچون One M9، One M8 و One M7 سیستم صوتی با نام BoomSound تعبیه کرده بود؛ راهکاری که از ترکیب اسپیکرهای دوگانه جلویی، آمپلی فایر داخلی و بهینه سازی های نرم افزاری پدید می آمد و صدایی با کیفیت را به گوش کاربر می رساند.

اکنون شواهد و پوستری که در بالا از آن سخن گفتیم اینطور نشان می دهند که تایوانی ها در تلاش هستند تا بگویند اگرچه اسپیکرها در محصول جدید قدری کوچک تر شده اند و ظاهرشان تغییر کرده، ولی از نظر توانایی و کارایی نه تنها از نمونه های قبلی کمتر نیستند بلکه بهینه تر و قدرتمند تر هم شده اند؛ ادعایی که برای روشن شدن درستی اش می بایست تا ارائه ی دستگاه به بازار و آزمایش عملی آن منتظر بمانیم.

جدای از سیستم صوتی Boom‌ جدید، گفته می شود HTC 10 از یک نمایشگر Super LCD با ابعاد ۵.۲ یا ۵.۱ اینچی و رزولوشن QHD برخوردار خواهد بود، دوربینی فوق العاده را در بخش پشتی اش جای داده و با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۴ گیگابایت رم، چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، اندروید مارشملو و رابط کاربری Sense 8.0 بنا دارد به جنگ بزرگان امسال همچون گلکسی اس ۷ و ال جی G5 برود.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید آیا کمپانی تایوانی با چنین تلفن هوشمندی شانسی برای موفقیت در بازار دارد یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Mehrdad

    بنچمارک فوق العاده htc 10
    http://m.gsmarena.com/htc_10_benchmarked_tops_competition-news-17418.php

  • مک.مهدی

    خداکنه این گوشیش دیگه خوب باشه.

  • M_B

    جووون??
    اگر htc اون اسپیکر های قوی رو توی اون فضای بین نمایشگر Desire Eye جای داده و ضد آب هم بود
    پس خیلی راحت میتونه تو این گوشی بترکونهّ
    حتی ضد آب کنه چون تو این ضمینه خوش نامه با سری گوشیای بترفلای?

  • حامد

    تو سری های desire اچ تی سی کاملا" موفق شده با حفظ کیفیت بوم ساند، قیافه بزرگش رو پنهون کنه. نمونش هم ديزاير eye هست. منتظر یه شاهکار جدید از HTC هستیم.

  • hootan

    تورو خدااا جلوش شبیه سامسوونگ نباشهههه خیلی زشته من سامسونگ دارم وقتی آسفالت بازی می کنم اشتباهیی دستم می خوره از بازی میاد بیروون خیلی درده سر سازه حسگره اسره انگشت و ببر پشت بلنگو هارو بیار جلو فقط پشتشو تغییر بده از نظر من m8خوشگل ترین گوشیه دنیاس من بخاطر گرونیش( ک اونم ب خاطر جنس خوبه بدنس) نتونستم بخرم قیافه پشتش خوبه ولی جلوش خیلییی بده

  • رضا

    کسی میدونه چقدر بعد از معرفی شدن این گوشی تو مراسم بیستو چهار فروردین کی وارد ایران میشه؟معمولا چقد طول میکشه؟

    • javad

      معمولا تا یه ماه بعد از معرفی وارد بازار اسیا و اروپا میشه،تقریبا دو ماه پس از معرفی داخل ایران موجوده

  • ehsan

    با این خبر خیلی خوشحال شدم.اچ تی سی امسال میترکونه .دیگه رقسبی براش نمونده همه چیش از ال جی و سامسونگ بهتره بوم ساندم اضافه شد. اون طرح های قبلی فکر کنم واسه اچ تی سی A10 بوده . کسی میدونه تو عکس، پایین AUDIO10 چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • علی

    بگو جون اچ تی سی!بوم ساوند برقراره?

  • Amir hossein

    اچ تی سی در سال 2013 خود را از ورشکستگی با گوشی HTC one نجات داد فکر کنم اینبار هم بتواند چنین کاری بکند

  • رضا

    رقابت کنه؟شوخی میکنین دیگه..اچ تی سی با این پرچمدارش میترکونه وحشتناک..من هر چی فکر میکنم نمیتونم درک کنم چرا بعضیا با این تعصب به گوشی های با کیفیت ساخت پایین سامسونگ و زشت ال جی برخورد میکنن و این سوپر گوشی خارقالعاده و فوق العاده زیبا خوش ساخت و جذاب و با کیفیت و بی نظیر رو با بی رحمی طرد میکنن..

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی