ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا HTC 10 در تاریخ 27 فروردین عرضه می شود؟

می دانیم که HTC 10 (یا همان HTC One M10) قرار است در تاریخ 24 فروردین، طی مراسم ویژه ای که اچ تی سی به صورت همزمان در نیویورک، لندن و تایپه برگزار می کند ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۶ فروردین ۱۳۹۵  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

می دانیم که HTC 10 (یا همان HTC One M10) قرار است در تاریخ 24 فروردین، طی مراسم ویژه ای که اچ تی سی به صورت همزمان در نیویورک، لندن و تایپه برگزار می کند معرفی شود. این مسئله توسط تایوانی ها تایید شده، اما آیا دستگاه مورد نظر چند روز بعد آماده عرضه خواهد بود؟

براساس ePrice، اچ تی سی 10 قرار است سه روز پس از معرفی اش، در تایوان عرضه شود. از آنجایی که تایوان خانه اچ تی سی به حساب می آید، شاید مردم این کشور زودتر از دیگران بتوانند به این تلفن همراه دسترسی داشته باشند.

حتی چند ماه پیش شایعه ای مبنی بر عرضه دیرهنگام تلفن همراه نام برده در ایالات متحده نیز شنیده شد. بنا بر آن خبر، آمریکایی ها تا اواسط ماه اردیبهشت قادر به خریداری این دستگاه نیستند اما عرضه HTC 10 ممکن است در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه صورت پذیرد.

با این حال، هیچ یک از تاریخ های اعلام شده قابل تایید نیستند و نمی توان آن ها را باور کرد.

انتظار می رود که اچ تی سی 10، مجهز به اسنپدراگون 820، نمایشگر 5.1 اینچی QHD، چهار گیگابایت رم و باتری سه هزار میلی آمپری باشد. به نظر شما آیا تایوانی ها با این تلفن همراه نجات خواهند یافت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, در جمله ای کوتاه برایHTC آرزوی موفقیت میکنم و اعلام میکنم HTC لیاقت بهترین ها را داره و طبیعتن HTC 10 یک تلفن همراه فوق قدرتمند و بهینه و نازنین خواهد بود

  • Mehrdad

    دیجیاتو کلا یکم فاشیست بازی در میاره.

  • سالار

    بابا بنچمارکو چرا نمیزارین حالا سامسونگ بنچمارک میاره تازه بعدا گندش در میاد که تقلب کرده اونم حالا ک اچ تی سی ترکونده دیجیاتو که همش بد اچ تی سی رو میگف معلومه نمیزاره!

  • repairman

    گوشی htc one یک موفقیت بزرگ برای این شرکت بود
    اما در سال های بعد m8 و m9 در اون حد نبودن یعنی حداقل در لیست سه گوشی برتر نبودن .
    امیدوارم به این گوشی دوباره بتونه به جایگاه برترین ها برسه
    که به نظر من شایستگی اش رو هم داره .

  • مسعود

    بابا چه خبره همش میگین htc 10 میاد اچ تی سی هم شورشو دراورده. سونی اصلا از Xperia x حرفی نزد یهویی معرفی کرد.

  • محمد

    دیجی جون... شما داری تبعيض قایل میشی... اخبار سامسونگ واپل رو خوب دنبال میکنی... ولی خیلی کم بهhtc اهمیت میدی... زومیت خیلی از شما بهتره

  • Mehrdad

    http://m.gsmarena.com/htc_10_benchmarked_tops_competition-news-17418.php

  • M_B

    امسال ک هم SamHang و هم LG? گند زدن
    آبروی اندرویدو جلو ios بردن
    الان چشم امید اندروید به HTC
    همین و بس

    • TeChNoLoGy

      ببخشید الان شما چه نقصی تو s7 می بینی بگو ما هم بدونیم

      • bad name

        ??? ضعیفه

        • Mehrdad

          ????????

  • حسین

    ایول
    اچ تی سی به روز های خوبش برگشت

  • ُShahrokh

    156000 خیلیه عامو .... دو برابر بهترین گوشی پارسال که که خری بود برای خودش
    فیلمی داریما ... عیدی هم ندادنمون بریزیم توی قلک برای این گوشی
    هرچند تا معرفی رسمی نشه نمیشه اطمینان کامل کرد به همه چیز ، یکیش همین بنچمارکه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی