آیا HTC 10 در تاریخ 27 فروردین عرضه می شود؟
می دانیم که HTC 10 (یا همان HTC One M10) قرار است در تاریخ 24 فروردین، طی مراسم ویژه ای که اچ تی سی به صورت همزمان در نیویورک، لندن و تایپه برگزار می کند ...
می دانیم که HTC 10 (یا همان HTC One M10) قرار است در تاریخ 24 فروردین، طی مراسم ویژه ای که اچ تی سی به صورت همزمان در نیویورک، لندن و تایپه برگزار می کند معرفی شود. این مسئله توسط تایوانی ها تایید شده، اما آیا دستگاه مورد نظر چند روز بعد آماده عرضه خواهد بود؟
براساس ePrice، اچ تی سی 10 قرار است سه روز پس از معرفی اش، در تایوان عرضه شود. از آنجایی که تایوان خانه اچ تی سی به حساب می آید، شاید مردم این کشور زودتر از دیگران بتوانند به این تلفن همراه دسترسی داشته باشند.
حتی چند ماه پیش شایعه ای مبنی بر عرضه دیرهنگام تلفن همراه نام برده در ایالات متحده نیز شنیده شد. بنا بر آن خبر، آمریکایی ها تا اواسط ماه اردیبهشت قادر به خریداری این دستگاه نیستند اما عرضه HTC 10 ممکن است در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه صورت پذیرد.
با این حال، هیچ یک از تاریخ های اعلام شده قابل تایید نیستند و نمی توان آن ها را باور کرد.
انتظار می رود که اچ تی سی 10، مجهز به اسنپدراگون 820، نمایشگر 5.1 اینچی QHD، چهار گیگابایت رم و باتری سه هزار میلی آمپری باشد. به نظر شما آیا تایوانی ها با این تلفن همراه نجات خواهند یافت؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, در جمله ای کوتاه برایHTC آرزوی موفقیت میکنم و اعلام میکنم HTC لیاقت بهترین ها را داره و طبیعتن HTC 10 یک تلفن همراه فوق قدرتمند و بهینه و نازنین خواهد بود
دیجیاتو کلا یکم فاشیست بازی در میاره.
بابا بنچمارکو چرا نمیزارین حالا سامسونگ بنچمارک میاره تازه بعدا گندش در میاد که تقلب کرده اونم حالا ک اچ تی سی ترکونده دیجیاتو که همش بد اچ تی سی رو میگف معلومه نمیزاره!
گوشی htc one یک موفقیت بزرگ برای این شرکت بود
اما در سال های بعد m8 و m9 در اون حد نبودن یعنی حداقل در لیست سه گوشی برتر نبودن .
امیدوارم به این گوشی دوباره بتونه به جایگاه برترین ها برسه
که به نظر من شایستگی اش رو هم داره .
بابا چه خبره همش میگین htc 10 میاد اچ تی سی هم شورشو دراورده. سونی اصلا از Xperia x حرفی نزد یهویی معرفی کرد.
دیجی جون... شما داری تبعيض قایل میشی... اخبار سامسونگ واپل رو خوب دنبال میکنی... ولی خیلی کم بهhtc اهمیت میدی... زومیت خیلی از شما بهتره
http://m.gsmarena.com/htc_10_benchmarked_tops_competition-news-17418.php
امسال ک هم SamHang و هم LG? گند زدن
آبروی اندرویدو جلو ios بردن
الان چشم امید اندروید به HTC
همین و بس
ببخشید الان شما چه نقصی تو s7 می بینی بگو ما هم بدونیم
??? ضعیفه
????????
ایول
اچ تی سی به روز های خوبش برگشت
156000 خیلیه عامو .... دو برابر بهترین گوشی پارسال که که خری بود برای خودش
فیلمی داریما ... عیدی هم ندادنمون بریزیم توی قلک برای این گوشی
هرچند تا معرفی رسمی نشه نمیشه اطمینان کامل کرد به همه چیز ، یکیش همین بنچمارکه