ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند اکسپریا Z5 بعد از دریافت اندروید مارشملو قادر به گشودن اپلیکیشن پلی استور گوگل نیست

صفحه پشتیبانی آنلاین سونی مملو از نقل قول هایی است که از سوی کاربران تلفن هوشمند اکسپریا زد 5 مطرح شده؛ کاربرانی که موبایل شان بعد از دریافت آپدیت اخیر اندروید 6.0 دچار مشکل شده ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۷ فروردین ۱۳۹۵  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

صفحه پشتیبانی آنلاین سونی مملو از نقل قول هایی است که از سوی کاربران تلفن هوشمند اکسپریا زد 5 مطرح شده؛ کاربرانی که موبایل شان بعد از دریافت آپدیت اخیر اندروید 6.0 دچار مشکل شده است.

براساس آن گله و شکایت ها، بعد از نصب بیلد جدید اندروید، علامتی روی اسکرین اکسپریا زد 5 ظاهر می شود با این مضمون که ادامه فعالیت پلی استور گوگل با اختلال روبرو شده است و از آن سو، کاربران این دستگاه نیز نمی توانند اپلیکیشن متعلق به این سرویس را باز کنند.

سونی نیز در واکنش به این انتقادات پیشنهاد داده که اگر موبایل اکسپریا زد 5 شما پلی استور را بعد از دریافت آپدیت باز نکرد احتمالا می توانید با ریست کارخانه ای یا همان فکتوری ریست مشکل را رفع نمایید.

البته این ترفند مشکل خیلی ها را حل کرده است اما هنوز هم تعدادی از کاربران قادر به استفاده از این اپ روی موبایل خود نیستند و حتی با ریست کارخانه ای نیز نتوانسته اند شرایط را به قبل باز گردانند.

براساس پاسخ های دریافتی از فوروم پشتیبانی سونی، بهترین راه برای رفع مشکل سینک کردن موبایل اکسپریا با سیستم دسکتاپی تان و سپس مراجعه به بخش  PC Companion سونی موبایل است. از این بخش می توانید اندروید 6.0 را روی موبایل خود نصب نمایید و این بار اما مشکلی برای باز کردن پلی استور گوگل نخواهید داشت.

prevents-some-units-from-opening-the-Google-Play-Store

The-Android-6.0-update-for-the-Sony-Xperia-Z5...

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • aref

    در ضمن اپل هم خوبه اگه پول بیکار داری ولی حتی اپل تو بازی اسفالت8 کم اورد چون یکم تو بازیش لگ میزده ولی ویندوز فون حتی یک میلیونیوم ثانیه هم لگ نزده

  • aref

    بدبختا شما نمیدونین موبایل چیه اگه یه زره میدونستین این گوشی های اندروید اشغال که هرروز باید فلششون کنین نمی خریدین بهترین موبای ویندوز فونه که خود شرکتش و همچنین تمام کسایی که خریدن و خودم که دارم میگم که این موبایل نه هنگ میکنه به خاطر سیستم عامل سبک و کم حجمش نه ویروس میگیره. نوکیا و مایکروسافت و اچ تی سی بهترین نرم افزار های روز دنیا که موبایل 950xlمایکروسافت گلکسی نوت 5 که شما مردم دیوونه میگین خوبرو قورت داده میگی نه برو فیلمش تو اینترنت هست. نتیجه گیری اندروید ریییییییییییییدههههههههههههه

  • حمید

    اینکه یه مشکل نرم افزاریه و با یه ریست فکتوری یا چند مگ آپدیت حل میشه، تازه برا یه عده محدود هم بوده. همین اپل هم تو نسخه جدید سیستم عاملش تاریخ رو اگه میذاشتی رو یه تاریخ، دیگه گوشی بالا نمیومد!
    مشکل اصلی اون بیچاره هایی دارن که کلی پول پرچمدار دادن و گوشیشون پلاستیکیه و با چسب زخم مقایسه میشه! یا مثلا حسرت یه میکروsd مونده رو دلشون، یا لنز گوشیاشون یه متر تو آفسایده! منتظر بشه یه رم اکسترنال لپتاپ بذارن رو گوشیاشون، که حداقل تو عوض کردن صفحات منو لگ نزنه! :D
    بالاخره سزای کسی که با خریدن یخچال و جاروبرقی طرفدار یه برندی شده، همینه دیگه!

  • محمد سپاهان

    اقا مطمئن شدم دیجیاتو هم مث سایتی ز***ت دامدونگی شده
    تومو شد برام

  • کامران

    همه از سونی گلایه دارن ، من از ..........

  • mmR

    میدونم ربطی به بحث نداره ولی میخوام بدونم که آیا آپديت مارشملو برای2 Gflexاومده یا نه خواهش می کنم جواب بديد

  • amirhossein

    منم یه c4دارم دیروز ریست فکتوری کردم دیگه بالا نیومد رو سونی گیر کرد نرم افزاریم نشون دادم فلش زد درس نشد گفتن هاردشه واقعا آشغال میسازه سونی بعد دوماه استفاده مجبورم گوشی روبدم تعمیر کار ?

    • شایان

      اولا که این بحث در مورد زد 5 هست،دوما که من هم C3 دارم هم C4 تا حالا مشکلی نداشتم...دیگه هم دروغ نگو...دیگه هر آدمِ .... میدونه که اگه با ریست فکتوری درست نشد،با فلش حتما درست میشه،اونم گوشی های سونی که راحت ترین راه رو برای فلش یا نصب رام دارن ...دیگه خواستی دروغ بگی یکم فکر کن..
      باتشکر...

  • Saeed-nz

    چرا الکی جو میدین،من که بدون مشکل دارم استفاده میکنم، هر برنامه ای بعد اپدیت ممکنه از این مشکلا براش پیش بیاد تو این مورد هم میشه با یه بار کلیر دیتا گوگل پلی راحت درستش کرد اگه نشد با انیستال کردن اخرین اپدیت یا نصب نسخه جدید تر و یا اپدیت گوگل پلی سرویس راحت حلش کرد،یه جوری تیتر زدین اجرا نمیشه گوگل پلی که انگار کلا همه مشکل دارن پس چرا برای ما درست کار میکنه؟؟؟

  • T[\]T

    واقعاً دغدغه های دوستانی که فن سامسونگ، الجی،اچ تی سی و... هستند منو کشته :]
    گیریم که اصلا تمام گوشی های سونی این مشکلو داسته باشن،۵ دیقه وقت نمیگیره فیکس کردن این مشکل:1.گوشی رو روت میکنید 2.پلی استور رو حذف میکنید ۳.پلی استور رو دوباره نصب میکنید
    یا این که گوشی رو ریست میکنید یا اندروید ۵.۱.۱ رسمی زد ۵ رو فلش میزنید رو گوشی و با برنامه pc companion سونی آپدیت میکنید به اندروید 6.۰! کلا از اونجایی که ۹۹.99 درصد مردم ایران دهن بین هستند و معضلات جامعه هم تقریباً همه رو دیوونه کرده، کم کم فرهنگ گندزدن به اعتبار یک کمپانی با یک اشتباه کوچک هم مثل بقیه فرهنگ های گل دیگه داره بین مردم فراگیر میشه که این سیل عظیم کامنت های دوستان چه در این سایت چه در سایت های دیگه تکنولوژی خودش گواهی بر این موضوعه #)
    پ.ن:(حالا خوبه ۹۹ درصد برنامه های گوگل پلی به صورت کاملا رایگان در سایت ها و مارکت های ایرانی و خارجی زبان پیدا میشه)

  • امیر

    همین 4تا بخا ری هم که الان میفروشه تا دو سه ساله دیگه ورشکست میشه ک کلا ول میشه میره پی کارش سوتی
    # سوتی آشغا ل ساز

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی