انتشار تصویری از نسخه سفید رنگ موبایل HTC 10 و شایعه معرفی دیزایر A56
تا یک ماه پیش شایعات گوناگونی در مورد پرچمدار آتی اچ تی سی منتشر می شد که اطلاعات چندان وسیعی در رابطه با این دستگاه در اختیار ما نمی گذاشتند و هر کدام هم نامی ...
تا یک ماه پیش شایعات گوناگونی در مورد پرچمدار آتی اچ تی سی منتشر می شد که اطلاعات چندان وسیعی در رابطه با این دستگاه در اختیار ما نمی گذاشتند و هر کدام هم نامی همانند فبلت پرفیوم یا HTC One M10 را به آن نسبت می دادند. اما در هفته های اخیر خبرهای مستندتری منتشر می گردند و تصاویر منتسب به این موبایل نشان می دهند که این دستگاه با بدنه تماما فلزی و امکانات قابل توجهی همراه خواهد بود.
در همین راستا بد نیست بدانید که این دستگاه در 24 فروردین ماه به طور رسمی رونمائی خواهد گشت و اگر شایعات صحت داشته باشند، اچ تی سی 10 با چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام، 4 گیگابایت رم و صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 1440×2560 پیکسلی همراه خواهد بود.
همچنین گفته می شود این دیوایس به دوربین 12 مگاپیکسلی با پیکسل های بزرگ همانند آنچه در گلکسی اس 7 و اس 7 اج شاهد هستیم، مجهز گشته و سیستم صوتی قدرتمندی هم برای آن در نظر گرفته شده است.
تاکنون تمامی تصاویر منتشره و منتسب به این موبایل دو رنگ مشکی و نقره ای داشته اند و امروز یک تصویر زنده از نسخه سفید رنگ از آن نیز لو رفته که متاسفانه فقط بخش جلوئی دستگاه را نمایش می دهد.
در همین راستا و به دنبال تمامی حرف و حدیث های موجود در مورد محصولات آتی کمپانی تایوانی مورد بحث، جا دارد اشاره کنیم امروز یکی از لو دهنده های اطلاعات با شناسه ی کاربری @LlabTooFer در توئیتر ادعا نموده که HTC 10 تنها موبایلی نیست که کمپانی یاده شده قرار است معرفی نماید، بلکه یک تلفن هوشمند دیگر با نام A56 نیز در دست تولید دارد.
به ادعای وی، این موبایل در دو نسخه تک و دو سیم کارتی ساخته می شود و قیمت ارزانی هم دارد. اما هیچ اطلاعات دیگری در رابطه با آن اعلام نکرده و باید تا 24 فروردین ماه که چندان دور نیست صبر کنیم و ببینیم این ادعاها صحت دارند یا خیر.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

دوستان ببینید با چه گوشیی عکس گرفته
قاب پشت گوشی رو در اوردن که مشخص نشه با چه گوشی ای عکس انداختن مشکل ساز نشه
اصن خوب نیست جلوی گوشی آدمو یاد گلکسی اس6 میندازه اونم گلکسی اس 6 که سر تا پا کپی برداری از این و اون بود.من همیشه طراحی سری وان اچ تی سی رو تحسین میکردم وقتی وان ام 9 معرفی شد گفتم حتما میخرمش ولی بخاطر اسنپدراگون 810 که داغ میشد و نخریدمش و منتظر ام 10 بودم که مطمئن شدم که گوشی بعدی من اچ تی سی 10 نخواهد بود
نظر شما محترمه ، اما بهت تضمین میدم گوشی که وارد بازار شد ، نظرت به طور کامل عوض میشه
chi migid baw??
این همون A56
واقعا 2 ساله منتظرم یک گوشی هوب بیاد تا ام8 رو بزارم کنار. فکر میکنم کم کم داره وقتش میرسه. دست کم تا الان منو به این فکر انداخته.??
خوشم میاد الان همه رو به شک انداختن که آیا htc 10 اینه یا اون. ??? اما خوب من مطمئنم همون طراحی قبلی هست و منتظر ورودش هستم تا سریعا بخرم. واقعا زیباست
واقعا طراحیش بده. اصن افتضااااح. دکمه هوم وسط بخش حاشیهی پایین نیس (بالاش بیشتر از پایینشه)! ینی چقد زننده. بعلاوه حاشیههای خیلی زیاد بالا و پایین و دکمهی نامتناسب (از نظر اندازه نسبت به حاشیهی پایین) بدتر کرده اوضاعو. اینا واقعا خودشون نمیفهمن این طراحیشون داغونه؟
دوست عزیز به خاطر استفاده از اسپیکر های boom sound حاشیه گوشی های HTC از بقیه گوشی ها بیشتره
عکس های دیگه ای از همین بزند رو ببینید حتما نظرتون عوض میشه ... HTC توی طراحی ها همیشه جزو بهترین ها بوده
ور ور ور ور ور قشنگ معلومه از اون سامسونگی های پلاستیکی سینه سوخته ای اگه این زشته پس اس هفت و ال جی جی هفت چی هستن خخخخخ
╭(′▽‵)╭(′▽‵)╭(′▽‵)╯ GO!