بررسی ویدیویی دیجیاتو: HTC 10
اگر یک تلفن هوشمند به جذابیت One M7 تولید کنید، همانقدر که شهرت و محبوبیت برایتان به ارمغان خواهد آورد، از سوی دیگر توقع ها را نیز بالاتر برده و انتظار شگرفی از محصولات بعدی ...
اگر یک تلفن هوشمند به جذابیت One M7 تولید کنید، همانقدر که شهرت و محبوبیت برایتان به ارمغان خواهد آورد، از سوی دیگر توقع ها را نیز بالاتر برده و انتظار شگرفی از محصولات بعدی ایجاد خواهد کرد. همین موضوع بود که کار را به مراتب برای شرکت قدیمی اما نه چندان بزرگ تایوانی سخت کرد و موجب شد HTC ناتوان از عرضه محصولی بهتر، به تکرار مدل محبوب در نسل های آینده روی آورد.
اما این تنها تکرار بیش از اندازه نبود که خاطرات خوب مدل M7 را در نسل های آینده خراب کرد، بلکه سازنده حتی قادر نبود با نوآوری توجه ها را به سوی خود جلب نماید و ایده های مبتکرانه را به شکلی در تلفن های هوشمند بعدی پیاده می کرد که بیشتر از کارایی، دردسر ایجاد می کردند. برای مثال فناوری اولترا پیکسل را در نظر داشته باشید که اکنون به تازگی مشابه آن در دوربین محصولاتی مثل Nexus 6P (بررسی دیجیاتو) Nexus 5X (بررسی دیجیاتو) و حتی پرچمداران جدید سامسونگ (بررسی دیجیاتو) مورد استفاده قرار می گیرد، اما HTC که خود نخستین بار اعلام کرده بود اندازه ی پیکسل های سنسور دوربین از تعدادشان مهم تر است، چندباری مجبور شده به دلیل عملکرد نادرست، این فناوری را از دوربین های عقب و جلوی محصولاتش حذف نماید.
این بار اما به نظر می رسد شرکت تایوانی بالاخره درس خود را یاد گرفته باشد، چرا که در پرچمدار تازه ضمن حفظ ویژگی های مورد علاقه ی کاربران از جمله بدنه فلزی، کیفیت پخش صدا و دوربین مناسب، برای رفع انتقادهای پیشین تلاش کرده است. حتی روش نامگذاری محصول تازه نیز تغییر کرده و این تلفن هوشمند به ساده ترین شکل «10» نامیده شده تا از همان اولین مواجهه مشخص باشد این بار دیگر مثل همیشه نیست.
هرچند ویژگی های محصول تازه روی کاغذ قابل قبول به نظر می رسند، اما باید از اچ تی سی پرسید که آیا برای گرفتن چنین تصمیمی دیر نشده است؟ این شرکت در حالی هنوز برای رفع ایرادات چند سال اخیر تلاش می کند که آیفون فناوری تاچ سه بعدی را در پرچمدار تازه مورد استفاده قرار داده، سامسونگ روز به روز قابلیت های نمایشگر خمیده را افزایش می دهد و ال جی نیز جدیدترین پرچمدار خود را ماژولار و با قطعات قابل تعویض به بازار عرضه کرده است.
شب گذشته بررسی کامل این تلفن هوشمند را در دیجیاتو مطالعه کردید، اکنون از شما دعوت می کنیم برای درک بهتر خصوصیات دستگاه، در ادامه بررسی ویدیویی HTC 10 را نیز از نظر بگذرانید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام
آقا ما ک ام۸ داریم تا الانم همجوره جوابگو بوده و خیلی راضیم ازش و تا حالا ب فکر این نیوفتادم ک گوشیمو عوض کنم چون واقعا از همه لحاظ ازش راضیم خصوصا کیفیت صدای محشرش
در آینده هم اگه خواسم گوشی بخرم حتما از برند اچ تی سی برمیدارم ک یا نکسوسه یا پرچمدار بعدیش
فووووووووق العادددددددس این گوشی من میخرمش حتما
اچ تی سی مثل اسباب بازی های سامسونگ نی که بعد یه مدت خسته شی ازش یا عملکردش کند بشه
مثل روز اول ادامه میده به کارش.
این گوشی باتری خیلی خوبی داره در مقایسه با رقبا، ظاهرش سلیقه ایه، من خودم به شخصه گوشیای اچ تی سی رو میپسندم، وقتی توی دست میگیریشون حس خوبی بهت میده، البته طراحی قسمت جلوی این گوشی رو دوست ندارم و بنظرم قبلا بهتر بود، دوربینش از نظر سخت افزاری اوکی هستش، اما از نظر نرم افزاری جا داره که پیشرفت کنه با آپدیت های جدید و در حال حاضر بنظرم یکم عقبه نسبت به رقیبا، ولی پیشرفت قابل توجهی نسبت به قبل خودش داشته، از نظر سخت افزاری و سرعت و ... هم خوبه و اگه کاربر اچ تی سی بوده باشین میدونین که تا همیشه این خوبی رو حفظ میکنه
آقای گلستانه
در بخش باتری مثل اینکه اشتباهی پیش اومده آخه این ویدئو چیز دیگه ای میگه:https://youtu.be/Czofcz7e0sI
لطفا مشاهده کنید
باتریش ک اینجا خیلی قویه?
گوشیه خوبیه از همه لحاظ اما باید برای قیمتش یه فکری بکنه به هر حال باید با شرکت های چینی رقابت کنه که قیمت هاشون خیلی پایین تره
البته من G5 رو بیشتر میپسندم!
عزیز مگه اس 7 اج چیش ازاینا کمتره بدون تعصب ازهمه بهتر درحال حاضراس7
:htc: ? ? ? ?
آقای گلستانه ی عزیز لطفا اصلاح کنید quick charge 3 نه 2!
سلام من الان اپل5اس دارم و می خوام تابستون گوشی بگیرم.به نظر شما این گوشی بهتره یا 6اس یا جدا از اینا رقبای دیگه مثل اس7 و.....
دوست عزیز باید خودت ببینی که کدوم گوشی نیازتو بر طرف میکنه من خودم طرفدار الجی هستم الان جی4 دارم و امسالم میخوام یه گوشی دیگه بگیرم ولی تا الان اچ تی سی نسبت به الجی منو به خودشجلب کرده از لحاظ زیبایی
ببین داداش اگه iosمیخوای که باید بری اپل بخری حالا هرمدلش...seیا 6sیا7...
ولی اگه اندروید میخوای سه تا گزینه خوب الان هستش...
1گلکسی اس7
2الجی جی5
3اچ تی سی 10
اس7صفحه نمایشش از بقیه بهتره چون امولده.و همچنین مدل ایجش زیبایی خاصی داره.و ضد آبه.
اچ تی سی بلند گو های خوبی داره و حساسیت لمسش تو جهان بی نظیره.و بدنه فلزی خوبی هم داره.
الجی هم رو ماژول هاش مانور میده.
بقیه چیز ها مثل دوربین .پزدازنده و...هم اختلافشون واقعا کمه.از نظر قیافه هم که صلیغه ای هستش کاملا.مثلا من عاشق اس7ایج هستم فقط حیف که میگن دکمه هوم سامسونگ مدل اس7 زود خش میوفته.حالا دیگه خود دانی.
شک نکن همیشه گوشی های htc صاحبانشونو تا 3 سال یا بیشتر راضی نگه میدارن حتی میانرده های دیزایر...
اچ تی سی واقعا این دفه حرف گوش کرده، نبود اثر انگشت، سی پی یو مشکل دار، حاشیه زیاد بالا و پایین، تکراری بودن طراحی، دوربین انتقادبرانگیز رو برطرف کرده و به رقابت برگشته!
همه عالم و آدم از کیفیت بی رقیب صداش میگن بعد شما میگی مصنوعیه؟
مصنوعی رنگ آمولده نه صدای بوم ساوند!
رنگ آمولد از اس6 به بعد مصنوعی نیست...گربه دستش به گوشت نمیریه میگه بو میده.
بخشی که در مورد مصنوعی بودن صدا صحبت شده در حال بررسی کیفیت هدفون هستیم، ضمنا توضیح داده شده که این اتفاق در صورتی رخ میده که بهبودهای نرم افزاری دستگاه رو فعال کرده باشید و در نهایت هم تاکید شده که پسندیدن یا نپسندیدن صدای بیس بیش از حد قوی به سلیقه کاربر بستگی داره و الزاماً خصوصیت بد یا خوبی نیست