عملکرد SteadyShot در موبایل های سری X سونی [تماشا کنید]
سونی در کنگره جهانی موبایل از تلفن هوشمند اکسپریا اکس پرده برداشت و با خانواده Z خداحافظی کرد. ژاپنی ها در این موبایل ویژگی های متعددی را افزودند که SteadyShot، یکی از آنها به شمار می ...
سونی در کنگره جهانی موبایل از تلفن هوشمند اکسپریا اکس پرده برداشت و با خانواده Z خداحافظی کرد. ژاپنی ها در این موبایل ویژگی های متعددی را افزودند که SteadyShot، یکی از آنها به شمار می رود.
البته، اکنون تقریبا همه پرچمداران از لرزشگیر مکانیکی تصویر در ماژول دوربین (OIS) برخوردار هستند اما تاکید سازندگان، بیشتر بر روی وضوح بالای تصاویری است که با موبایل ثبت می شود. سونی در اکسپریا اکس، توسط SteadyShot به خوبی لرزش های ویدیویی که در حال ثبت آن هستید را کاهش می دهد.
همانگونه که ذکر شد سونی در Xperia X از SteadyShot، هم برای ویدیوها استفاده می کند و هم تصاویر. دوربین این موبایل به سنسوری ۲۳ مگاپیکلسی مجهز شده که جالب است بدانید از OIS نیز برخوردار نیست. همین مسئله باعث می شود تا در نگاه اول، تصور شود که موبایل سونی نمی تواند تصاویر و ویدیوهای با ثباتی را در هنگام لرزش دست ارائه دهد اما شرکت یاد شده با انتشار ویدیوی پایین در کانال یوتوب خود، به خوبی ویژگی SteadyShot در همین موبایل را به نمایش می کشد.
لازم به اشاره است که ویژگی SteadyShot، در هر چهار موبایل خانواده X به نام های X Performance، XA، X و البته XA Ultra که در روزهای گذشته معرفی شد، وجود دارد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سونی هرکار بلد نباشه خوب میتونه اما اسم بسازه
استدی شات.... یکی دیگه به مجموعه اسم های بیشمار اضافه شد
کیفیت و اصالت رو به وضوح میشه در کلیه وسایل ساخت سونی دید
من این XA ultra رو هنوز معرفی نشده عاشقش شدم
اصلا دوربینشو بیخیال شید
. فقط این سرعت حسگر اثر انگشتتشو ببینید محشره
. چند برابر از بهترین های این عرصه بهتره
یه حاشیه خیلی بزرگ از اطراف تصویر رو حذف کرده .
توی نمونه اول کاملا میشه تابلو 40kmh رو دید ولی توی نمونه دوم بطور کامل این بخش از تصویر حذف شده
باید در مقایسه با موبایلهای دیگه باشه تا دید آیا بهتر عمل کرده یا نه.
اصلا لینک گذاشتین؟
من که نمیبینم
امکان مشاهده ویدیو موقتاً از طریق اپلیکیشن دیجیاتو امکان پذیر نیست و باید به وب سایت دیجیاتو مراجعه بفرمایید.
از نشانه های آپدیت برنامتونه دیگ انشالله؟
سونی یکی از خاص ترین شرکت همیشه واقعیت نه مثل بعضی از شرکت ها نیست که الکی مانور بدن رو یه چیزی خوبی سونی اینه که طرفدار های خاص خودشو داره
واقعا طرفداراش خاصه (نمیگم همشون) ولی طرفدار اسکل زیاد داره مثل تو که میگی همه بدن فقط ما خوبیم
دیجیاتو جدیدا خوب ایستگاه میگیریا?
چیو تماشا کنیم دقیقا؟؟؟?
پس ویدیو کجاست؟