نگاه دیجیاتو به تکنولوژی SteadyShot سونی در موبایل Xperia X
بعد از خداحافظی با خانواده Xperia Z، اکنون Xperia X حکم سوگولی را برای بخش موبایل سونی دارا است. ژاپنی ها تمام تلاش خود را کرده اند تا محصولی بی نقص را روانه بازار کنند ...
بعد از خداحافظی با خانواده Xperia Z، اکنون Xperia X حکم سوگولی را برای بخش موبایل سونی دارا است. ژاپنی ها تمام تلاش خود را کرده اند تا محصولی بی نقص را روانه بازار کنند و با ارائه قابلیت های متفاوت، نگاه کاربران را به خود جلب نمایند.
یکی از قابلیت هایی که سونی بر روی آن تاکید ویژه ای دارد، ویژگی SteadyShot در بخش دوربین است. همانطور که احتمالا می دانید Xperia X [بررسی دیجیاتو] از لرزشگیر اپتیکال بی بهره است ولی SteadyShot با استفاده از ترفند های نرم افزاری می تواند لرزش دست را از تصاویر و ویدیوهای ثبت شده حذف نماید.
این موضوع آنقدر برای سونی اهمیت داشته که آن ها چندی پیش ویدیویی تبلیغاتی را برای نمایش قدرت StreadyShot در اینترنت منتشر نمودند. ما نیز در دیجیاتو این ویدیو را برای شما به نمایش درآوردیم، اما بازخوردهایی که دریافت کردیم سبب شد تا موضوع را بیشتر پیگیری نماییم.
بسیاری از کاربران عملکرد SteadyShot در این ویدیو را غلو شده تصور کردند و عنوان نمودند که سونی در این ویدیو تبلیغاتی، واقعیت را به تصویر نمی کشد. بر همین اساس در دیجیاتو تصمیم گرفتیم تا خودمان SteadyShot را مورد آزمایش قرار دهیم و صحت ویدیو سونی را بررسی نماییم. نتیجه کار را در ویدیو زیر می توانید مشاهده کنید. شما در این رابطه چه نظری دارید؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مثل همیشه عالی
چرا اینقد کیفیت فیلماتون کمه خب?
این قابلیت اصلا جیز جدیدی نیست و علاوه بر این منحصر به سونی نیست!
اولین بار مایکروسافت در پروزه Hyperlapse این قابلیت رو معرفی کرد که با استفاده از الگوریتم های پردازش تصویر، لرزش های ویدئو و دقیق تر اختلاف بین فریم ها رو حذف میکنه و ویدئو روان رو برمیگردونه، همچنین اپ های موبایل این پروژه و نرم افزارای دسکتاپش هم موجوده و قابل دانلود و استفاده هستند.
لینک های مربوط به معرفی و دانلود اپ های پروژه Hyperlapse:
http://research.microsoft.com/en-us/um/redmond/projects/hyperlapse/
http://research.microsoft.com/en-us/um/redmond/projects/hyperlapseapps/
مهم نیست که ماله کدوم شرکته یا کدوم برند مهم اینه که اونی که رو لومیاهای ماکروسافت قرار داره از نظر عملکرد نصف این هم نمیشه(یه مراجه به xperian.ir بکن اونجا زیر و بم این قابلیت هست)
این قابلیت اصلا جدید نیست و خصوصا منحصر به سونی نیست!
متشکرم
جوننننننننننن
من با اینکه از دوستداران سونی هستم و بعد نکسوس گوشیم سونیه اما فکر میکردم بیشتر تبلیغاته اما الان کاملا متوجه شدم همونیه که سونی گفته. آفرین به سونی
یه مقایسه بین این و لرزش گیر ادتیکال بزارید کدوم در آینده میتونه موفق تر باشه
این که از لرزشگیر های اپتیکال هم بهتره
عالیه!!!!!