هوآوی و چالش تازه اش در آمریکا، به خاطر صادرات به ایران و چند کشور دیگر
اخیراً هوآوی اعلام کرده که قصد دارد دو رقیب اصلی اش یعنی سامسونگ و اپل را ظرف پنج سال آینده پشت سر بگذارد و به این ترتیب به شرکت شماره ی یک تولید کننده ی موبایل های هوشمند ...
اخیراً هوآوی اعلام کرده که قصد دارد دو رقیب اصلی اش یعنی سامسونگ و اپل را ظرف پنج سال آینده پشت سر بگذارد و به این ترتیب به شرکت شماره ی یک تولید کننده ی موبایل های هوشمند در جهان تبدیل شود. بلندپروازی های هوآوی بر اساس عوامل گوناگون می تواند محتمل باشد که یکی از آنها، پیروزی در بازار آمریکاست. اما به نظر می رسد هوآوی برای تبدیل شدن به نامی شناخته شده در بازار آمریکا با موانعی مواجه باشد.
وزارت بازرگانی ایالات متحده ی آمریکا اخیراً از این تولید کننده ی چینی تلفن های هوشمند خواسته است تمام اطلاعات مربوط به صادرات احتمالی فناوری های آمریکایی به کوبا، ایران، کرهی شمالی، سودان و سوریه را در اختیار دولت آمریکا قرار دهد.
وزارت بازرگانی آمریکا بررسی تخلفات صادراتی احتمالی هوآوی از طریق شرکت های واسطه را نیز در دستور کار خود دارد. هوآوی به طور رسمی به انجام کار اشتباهی متهم نشده، اما این بررسی، توجه ها را به شدت روی این تولید کننده ی تلفن های همراه مستقر در شنژن متمرکز کرده است تا مبادا قوانین کنترلی آمریکا در زمینه ی صادرات را نقض کرده باشد.
پائول هاسول از مؤسسه ی حقوقی بین المللی پینسنت ماسونز اعتقاد دارد این می تواند دورانی حیاتی برای هوآوی باشد. او می گوید: «به نظر می رسد این فراخوان رسمی، قدم اول برای اقداماتی جدی تر از سوی ایالات متحده ی آمریکا و آخرین شانس هوآوی برای اعتراف به هر گونه کار اشتباه احتمالی پیش از عملی شدن اقدامات مذکور باشد». او ادامه می دهد: «لازم است هوآوی سریع و قاطعانه نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد».
گفتنی است بر اساس بیانیه ی خود شرکت هوآوی در این زمینه، این شرکت موظف است در چارچوب قوانین و مقررات بازاری که در آن به کسب و کار می پردازد فعالیت کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
هواوی عالیه و فروشش هم تو ایران زیاده و تو جهان هم بر خلاف اپل و سامسونگ ، در 3 ماه اول 2016 رشد 60درصدی داشته و سهم سوم دنیا رو داره
سامسونگ تو میانرده افتضاحه شکیم توش نیست الان نگاه کن a7 هم قیمت p9 هه و حتی اگه دوربینش بهتر باشه صفحشم بهتر باشه ولی تو چیپست نصفه p9 هم نیست.
منم با حرفت موافقم اس هفت واقعا چیز خوبیه پرچمدار خوبیه اما هوآوی میت هشت سخت افزاریش از اس هفت بهتره دوربیش المانیه قیمتشم پایین تره چهارهزار میلی امپر باتری داره به عنوان بهترین گوشی از نطر باتری انتخاب شد ...خوب بحث دیگه من اینکه همه میدونن هیچ گوشی میان رده ای به گرد پای هوآوی نمیرسه مثلا هانر پنج ایکس با قیمت هفتصد تومن داری رام سه و اسنپ دراگون 615 اما همین قیمت ضربدر دو یعنی ا هفت سامسونگ این مشخصاتو داره پس هوآوی از همه نظر بهتر از سامسونگ انقدر پوز برای کیفیت صفحه و دوربین ندین بهترین کیفیت صفحه ای پی اس و مقاوم هم هست و دوربین از المان بهتر نیست پس هر طوری موضوع رو نگاه کنی هوآوی کینگ فونه HUAWEI IS KING PHONE
خوب مگه نمیگی هوآوی خوب نیست پس چرا همه ی سامسونگ ها غیر از اس هفت هنگ میکنن باید پرتش کنی اون دنیا تو اومدی ای پی اس رو مسخره میکنی!!!! میدونی سابقه ای پی اس چقدره تا امولد اگه بد بود چرا اپل استفاده میکنه بعدش شما از این خبرا ندارید که چرا هوآوی 4K تو گوشی هاش استفاده نمیکنه بخاطر اینکه صفحه فول اچ دی و فور کی دقیقا مثل هم بنظر میان و با چشم قابل تشخیص نیست بعدشم اگه هوآوی بده چرا صد میلیون دستگاه توی سال گذشته فروخت چرا از قعر نشینی فروش سامسونگ توی این ماه حرف نمیزنی اون موقع هوآوی شارژ سریع استفاده کرد سامسونگ نمیدونست شارژ سریع چیه تازه یه گوشی غیر از اس هفت و نوت فایو بهم معرفی کن هنگ نکنه من خودم خدمات کامپیوتری دارم روزی هزار نوع گوشی میاد پیشم و باید بگم ساسمونگ ها میمیرن تا یه بازی رو بالا بیارن اما هوآوی مثل برق بالا میاره تازه وقتی میگی پی ن بده میدونی اس هفت نمره چند از تعمیر سخت افزار گرفته پی نه چند؟؟؟؟اگه بگی جایزه داری؟؟؟؟
پس چه تحریمی را اینا برداشتن؟
سلام سامسونگ از هوآوی سرتر نیست فقط مردم ایران در مقابل فهمیدن مقاومت میکنن گوشی ای که نشه لانچرشو عوض کرد بدرد نمیخوره سامسونگ قیمتش بالاس رامش پایین سی پی یوش ضعیفه حافظه ش پیش فرضه یعنی رم تو گوشی نقشی نداره و از همه مهمتر رامش که خیلی پایینه مثلا ا پنج رو با هانر پنج ایکی مقایسه کن هاتره بهتره رامشم سه شما مشکلتون اینه نگاه به برند میکنید در حالی که باید نگاه به سخت افزار گوشی کنید
گوشی های سامسونگ نمیشه لانچر شو عوض کرد یعنی کجا داری سیر و سفر میکنی 50 سال پیش ؟ خودت نگاه لانچر و نرم افزار هواوی کن ادم یاد نوکیا 1100 می افته . همین p9 که داده بیرون سه گیگابایت رم داره s7 4 گیگ . cpu 2.3 گیگاهرتز هواوی 2 گیگاهرتز . صفحه نمایشش lcd ? ? سامسونگ هم بیاد از این صفحه نمایش ها بزنه گوشیشی میشه دویس هزار تومن . p9 nfc و otg نداره سامسونگ تو تبلت های 4 سال پیشش قابلیت otg گذاشت , سامسونگ از s3 به بعد nfc تو گوشیایش بود . موسیقی هواوی تو p9 از wma پشتیبانی نمیکنه ? رزولوشن فیلمبرداری سامسونگ 3840*2160 بعد ماله هواوی 1920*1080 یعنی نصف ? تازه شارژ سریع هم نداره باتریش هم 600 میلی امپر کمتر داره بعد رم تو گوشی نقشی نداره چطوری کار میکنه گوشی ؟ ضد ابم نیست .صفحه نمایش خمیده !!? فریم فیلم برداری سامسونگ 240 تا در ثانیه اس هواوی 30 تا یعنی 8 برابر ? از همه مهمتر پلاستیک ? البته از شرکتی که تنها هدفش افزایش فروش چه انتظاری میشه داشت ؟ اونجام بجای مردم ایران باید مینوشتی مردم جهان
هوآوی که مثل سامسونگ نیست نسل بعدیشو از نسل قبلیش بدتر کنه پ 9 هم nfc داره هم otg هم سرعتش از اس هفت بهتره تازه برای اینکه به سامسونگ ثابت کنه با هوآوی در نیفته امولد و ای پی اس زده روی پی نه اس هفت فقط زد ابیش از p9 بهتره فقط همه اینو میدونن سامسونگ هنگ کنه باید پرتش زد تازه سامسونگ برای اس پنج اینه همه های و هوی کرد فور جی نداره خخخخخ واقعا مسخره س اما هوآوی هانر فور ایکس هم اوتی جی هم ن اف سی هم فور جی داره پس دیدی حتی پرچمدارهای سامسونگ هم از میان رده های هوآوی شکست میخورن اخه چقدر مقابل فهمیدن مقاومت میکنی تو پسر سامسونگ اصلا سی پی یو نداره که باو گوشی سخت افزاری نداشته باشه باید بندازی اون دنیا
من خودم اعتقاد دارم قطعا اس ۷ فعلا بهترین گوشیه ولی اینی که تو میگی درست نیست هووی دوربینش مشکل داره انصافا تو جزییات خودمم عکساشو دیدم،صفحشم به گرده پای سامسونگ نمیرسه،باتریشم خوب نیست(البته در مقایسه با اج)، ولی یک اینکه صفحه ی اج بودن مزیت نیست و دو اینکه اینطور که شما گفتی ظاهرا داری p9 رو با اس۷ اج مقایسه میکنی ولی اگه انصاف داشته باشی میبینی که نزدیک ۱ میلیون اختلاف قیمت دارن و p9 حتی الان هم قیمت اس ۶ معمولیه.
من دیگه حرفی ندارم شما برو با همون اس هفت nfc دارت حال کن ، راستی nfc چی هست تو جیب جا میشه و اینکه شما کجا از nfc استفاده کردید ؟ ده نمره ! ??? اگه گفتی مقاومت ips بالاتره یا سوپر امولد اونوقت میفهمم هوآوی تا الان بیخودی ips میزده و اینکه گوشی چهار صدتومنی هواوی otg داره چه برسه به p9 ، راستی سامسونگ این همه گوشی زده فقط یه اس هفت و دارین واسه پز دادن خخخخخ همه ی مدلای هوآوی تو رنج قیمت خودشون بی رقیبا سامسونگ به گردشونم نمیرسه ، سامسونگ واسه میان رده هاش سوپر امولد میزنه و هوآوی ساپورت باند 4G ، بنظرت کدومش بهتره ؟?
سلام اره بابک جان کاملا باهات موافقم لایک یکی از روزنامه های یکی از کشورها مردم ایران رو به مقاومت کردن در مقابل فهمیدن تشبیه کرده منظورم اینه نمیخوان بفهمن هوآوی بهتر از سامیونگه از هوآوی استفاده نکردن میگن بده تو هر رنج قیمتی گوشی ها رو مقایسه کنی زمین تا اسمون هستن خدایی اینه همه گرون هستند و کیفیت ندارن برید گوشی های زیز پونصد تومن رو از دو شرکت مقایسه کنین بازی بریزین ببینید کدوم میخونه کدوم سکته میکنه در ضمن اینم بگم هوآوی این یه مدت ارزونه بخرین چون گرون میشه البته منظورم اینه مقرون به صرفه هست هوآوی کینگ فون HUAWEI IS KING PHONE
کاری به هیچی ندارم.فقط نمیدونم این آمریکا چرا دست از سر کچل این مردم بدبخت ما بر نمیداره.از داخل داریم میخوریم،اینا هم قوز بالا قوز
خوشم میاد هیچکس به مسئله سیاسی این مقاله توجه نکرده
کسی از آینده خبر نداره کی میدونه شاید در شرکت هوآوی تخته بشه شایدم نه شاید سامسونگ به خاطر طراحی تکراریش دچار بحران بشه و ... . هیچ کس خبر نداره.
میشه بگی طراحی سامسونگ کجاش تکراریه همه ی مدل هاش با مدل های قبلی فرق میکنه اگر هم تکراری باشه بالاخره یه تغیر کوچیک پیدا میشه ، یعنی اپل بخاطر اینکه طراحیش یکیه باید درشو تخته کنه؟ یا سونی که همه ی گوشی هاش یه شکله
هر وقت رو نرم افزارش کار کرد میتونه حرف بزنه که جای کدوم شرکت ها رو بگیره
نه با این نرم افزار های کمپوته که در حد.... هست
هواوی سامسونگ و اپل جا بزاره :-)
شتر در خواب بیند...............
محمد عزیز شرکتی که تو ساخت اسمارت فون طول عمرش دورقمی نشده و تونسته تو بازار فروش سوم بشه بالاتر از شرکتهایی مثل سونی الجی اچ تی سی خواب پنبه دانه نمیبینه ، شما قبل نظر دادن یکم فکر کن .