تالیا نیز امید دارد به طرح ترابردپذیری شبکه ی تلفن همراه بپیوندد
محمد کریم ناصر صراف، مدیر عامل شرکت تالیا، درباره ی امکان ترابردپذیری مشترکان این اپراتور تلفن همراه گفته است: «روی این قضیه در حال کار هستیم. از آن جهت که شبکه ی همراه اول و تالیا ...
محمد کریم ناصر صراف، مدیر عامل شرکت تالیا، درباره ی امکان ترابردپذیری مشترکان این اپراتور تلفن همراه گفته است: «روی این قضیه در حال کار هستیم. از آن جهت که شبکه ی همراه اول و تالیا در حال یکی شدن است، بنابراین امکان ترابردپذیری برای مشترکان ما نیز وجود دارد و سرشماره های ۰۹۳۲ نیز می توانند ترابرد شوند».
او معتقد است با اجرای ترابردپذیری، مشترکان موبایل به سراغ سرویس های مطلوب و بهتر می روند و دیگر تعویض شماره یا خریدن خط جدید برای آنها مطرح نخواهد بود؛ امری که باعث می شود اپراتور ارائه دهنده ی بهترین خدمات برنده ی اصلی این طرح باشد.
اشاره ی مدیرعامل تالیا به یکی شدن شبکه ی تالیا و همراه اول به برقراری امکان رومینگ مشترکان این شرکت با شبکه ی همراه اول در اواخر سه ماهه ی سوم سال گذشته است. مشترکان تالیا اکنون در هر کجای ایران که باشند، میتوانند با جستجوی دستی شبکه وارد پوشش رومینگ شوند و از شبکه ی همراه اول استفاده نمایند.
مدیر عامل تالیا در مورد عدم ارائه ی اینترنت نسل سوم توسط تالیا و رقابت سختی که به این دلیل با اجرای طرح ترابردپذیری در آن قرار می گیرد گفت: «با توجه به اینکه شبکه ی ما با اولین اپراتور موبایل در حال یکی شدن است، امید داریم ظرف یکی دو ماه آینده ارائه ی خدمات 3G و 4G را هم داشته باشیم و بتوانیم به رقابت با اپراتور های اصلی بپردازیم. قطعاً با چنین تدابیری، تالیا مجموعه ی چابک و چالاکی خواهد شد که قادر به ارائه ی بهترین سرویس های تلفن همراه خواهد بود. مشترکان هم در آینده و با اجرای ترابردپذیری شماره ها فارغ از تغییر شماره ی سیم کارت شان به اپراتور های مختلف می روند و خدمات را ارزیابی می کنند».
صراف با تأکید بر ارائه ی بهترین سرویس ها از سوی تالیا در آینده، نسبت به اجرای طرح ترابردپذیری ابراز امیدواری کرده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
در قسمت ستون پر بحث ترین ها خبر مربوط به تالیا با 40 دیدگاه چرا از این ستون حذف شده مسئول دیجیاتو ؟
حالا در زمان توسعه شبکه همراه اول برای ارتقا به 3G و 4G و نیاز به شبکه، طیف فرکانسی، آنتنهای BTS و ایستگاههای رادیویی، تالیا گزینه مطلوبی به عنوان راهکارهای ارتقای شبکه همراه اول محسوب میشود.
اگر تالیا دیگه هیچ شبکه ای نداشته باشه و فقط با همراه اول رومینگ باشه دیگه علاقه ای ندارم از سیم کارت تالیا استفاده کنم.
اگه از همراه اول خوشم میومد که سیم کارت همراه اول می خریدم مسخره ها.الان مشترکان همراه اول تو انتظار هستند که اگه ترابرد پذیری اجرا بشه برند رو ایرانسل یا رایتل.
:samsung: :google: :apple: ?
http://taliya.ir/overview-int.html
خخخ gprs رو زده بزودی?
ایتنرنت تالیا تا چند وقت دیگه با رومینگ با شبکه همراه اول راه اندازی میشه.فعلا که مخابرات افتاده به جون شبکه تالیا.
داداش من تالیا دارم و خیلیم خطمو دوس دارم.کیفیت مکالمه تالیا در حد تلفن ثابته و از هر سه اپراتور دیگه تعرفه هاش پایین تره
تعرفه سیم کارت های اعتباری تالیا
تماس درون شبکه :59.9
تماس با تلفن ثابت: 66.9
تماس با سایر اپراتورهای تلفن همراه :79.9
پیامک فارسی و لاتین :11.4
تماس با کانادا و آمریکا (تلفن ثابت و همراه) : 70.0 ? ?
خرید سیم کارتهای اعتباری تالیا
https://www.rond.ir/SearchSim/Taliya/932/Credintial
??ب قوله اون جوکه شما یادتون نمیاد ی اپراتور دیگم بود قبلن ب اسم تالیا ?
ولی خارج از شوخی مگع تالیا هنوزم هس?
نوشته امید داره واسه این گفته که همین چند نفر هم برن تا کلا جمع کنه بره ضرر نده
تالیا برای مخابراته .جمع کنه بره ? مگه دست خودشه ?
مگه تالیا هنوز هم وجود داره!!!!!
بله وجود داره و 110 هزار مشترک فعال هم داره.جهت کسب اطلاعات بیشتر Taliya.ir
لازم به ذکر که همراه اول 64 میلیون مشترک داره. و ایرانسل 26.3 میلیون نفر و رایتل هم 3.4 هزار نفر که تالیا سهمی اندازه 0.17 بازار و داره یعنی یک پنجم از یک درصد?
شبکه تالیا از اول هم برای دو میلیون مشترک راه اندازی شده که در صورت بهبود شبکه تا 6 میلیون قابل افزایش هست.من خودم به شخصه علاقه زیادی به تالیا دارم شبکه ای خلوت و بدون پیامک های تبلیغاتی مزاحم?
خودتون دارید میگید واسه دوملیون نفر راه اندازی شده یعنی 13 ساله نتونسته 1890 میلیون هزار نفر کاربر جمع کنه و لازم به ذکر که اپراتور رایتل بدون اس ام اس تبلیغاتی هست و با ترفند های دیگه میشه تبلیغات و بست اما اخه کدوم ادمی میاد تو تالیا تبلیغ کنه مثل اینه پولت و بریزی تو جوب یه خط 933 ایرانسل از کل تالیا کاربر بیشتر داره ?
تالیا 900 هزار عدد سیم کارت فروخته که با لجبازی مخابرات و انصراف سرمایه گذار خارجی یعنی شرکت Tele 2 و کج سلیقگی مجتمع صنعتی رفسنجان از 900 هزار مشترک 800 هزار سر همین حماقت ها و بی عرضه گی ها تالیا رو کنار گذاشتند در صورتیکه تالیا یه دوره طلایی یعنی از بهمن 82 تا سال 85 که ایرانسل امد و هنوز سیم کارت اعتباری و ارزون نبود را ازدست داد.
جدا از این پیش شماره 0933 هم رزرو تالیا بود که بی تفاوتی مخابرات از دست رفت
http://www.itmen.ir/index.aspx?pid=10318&articleid=6143
سیزده سال منتظر ارائه خدمات بهتر هستیم اما کیفیت تماسش زیر نواحی تحت پوشش انصافا خیلی خوبه
خوشحالم که شما هم مثل من هز کیفیت مکالمه شبکه تالیا راضی هستید.تالیا اسمش بد در رفته و الا جز اینترنت و گسترش پوشش دهی چیزی کم نداره.
"الا جز اینترنت و گسترش پوشش دهی چیزی کم نداره"
داداش پس چی موند؟
تالیا در همه ی ایران پوشش داره (رومینگ ملی) و اینترنت 3G و 4G هم از همراه اول خواهد بود.
الان تالیا دارای 3 پوشش هست
1.خود شبکه تالیا
2.شبکه GSM روستایی
3. رومینگ با 2G و 3G ( در آینده 4G) همراه اول در سراسر کشور.
من سال 85 یه سیم کارت تالیا خریدم اما چون حتی تو خونمون هم آنتن نمی داد انداختمش دور. فک نمی کردم هنوز تالیا فعال باشه اصلاً!
اون موقع یادمه برای شرکت تعاونی یه بخشی تو رفسنجان بود. آشنا نیست؟
مجتمع صنعتی رفسنجان سال 91 سهام 43 درصدی شو به شرکت ایران مبین فروخت.الان مخابرات ایران و این شرکت ایران مبین مالک شرکت گسترش ارتباطات تالیا هستند.