ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین دوگانه آیفون ۷ اپل
تکنولوژی

مشکلات فنی منجر به حذف دوربین دوگانه از آیفون ۷ پلاس شده اند [شایعه]

تا به امروز چندین بار گفته شده که اپل قصد دارد در آیفون 7 پلاس خود -که ممکن است iPhone 7 Pro نیز نامیده شود- از دوربین دوگانه بهره بگیرد. اما اخیراً پستی جدید در ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۲۷ خرداد ۱۳۹۵  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تا به امروز چندین بار گفته شده که اپل قصد دارد در آیفون 7 پلاس خود -که ممکن است iPhone 7 Pro نیز نامیده شود- از دوربین دوگانه بهره بگیرد. اما اخیراً پستی جدید در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که بنابر آن احتمال داده می شود اهالی کوپرتینو به دلیل مشکلات فنی، تصمیم گرفته باشند تا از خیر دوربین دوگانه برای آیفون امسال بگذرند.

تا به امروز بسیاری انتظار داشتند که آیفون 7 پلاس از دو سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی در بخش پشتی اش بهره مند باشد و به لطف آنها ویژگی زوم اپتیکال را نیز در اختیار کاربران بگذارد. اکثر رندرها، شماتیک ها و دیگر تصاویر لو رفته از موبایل مذکور هم، دوربینی دوگانه را به نمایش می گذاشتند. اما منابع داخلی کمپانی فاکسکان که مسئولیت انتشار این خبر در Weibo را برعهده داشته اند می گویند دوربین دوگانه، دیگر یکی از گزینه های روی میز اپل نیست.

اگر آیفون 7 پلاس واقعاً از دوربین دوگانه بهره مند نباشد، احتمالاً اسمارت فون جدید ساکنین کوپرتینو آنطور که باید و شاید قابلیت های جدیدی را با خود به همراه نخواهد داشت که بتواند از طریق آنها مخاطبان را به نسبت به خرید خود مجاب سازد.

با این همه، اپل ظاهراً از موفقیت موبایل های آتی اش مطمئن است و 72 الی 78 میلیون واحد از آیفون 7 را برای سال جاری میلادی سفارش داده است؛ رقمی به مراتب بیشتر از آنچه تحلیلگران پیش بینی می کنند. در هر صورت، هنوز نمی توان از صحت خبر اخیر مطمئن بود و شاید ساکنین کوپرتینو در نهایت از دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس استفاده کنند و لذا می بایست منتظر ماند تا گذر زمان واقعیت را روشن سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (62 مورد)
  • بابک

    اغا دعوا نکنین از بحث اصلی دور شدید ، اصل ماجرا اینه اپل به گرد پای هواوی هم نرسید . خخخخخخ

  • محمد

    آقا ما نمیدونیم اصن تو کل دنیا و یوتیوب و مهمتر از همه سایت های معتبر معیار دیسپلی میت همه و همه دارند میگند صفحه ی جی ۵ مشکل داره آقا شما برو دو تا رو بزار کنار هم متوجه مشکل رنگ میشی در ضمن آمولد از بی خود ترین صفحه ها بود ولی فعلا بر اساس معیار کلوین و بررسی های مختلف روی حالت بیسیک دقیق ترین رنگو تا به این تاریخ داشته کنتراستشم که بی نهایته.صفحه جی ۵ افتضاح نیست ولی به گرد پای سوپر آمولد و سوپر ال سی دی های فعلی نمیرسه.

  • محمد

    یعنی چون ال جی جی ۳ رو زمانی معرفی کرد که سامسونگ گوشی نمیخواست بده(بین اس ۵ و نوت ۴)نمیتونسته qhd بیرون بده؟

    • باقر

      دارم میگم وقتی نمیتونه باطری خوب نگه داره برا چی میاد صفحه نمایش qhdمیده که باطریو میخوره؟چه لزوم داره سال 2014 بیاد تراکم پیکسل538 استفاده کنه؟اگه عقل داشت شرکت الجی الان جای سامی الجی فروش بالاییی داشت.

      • shahab

        عزیرم هر چیزی تو نسل اول مشکلاتی داره . ولی جدا منظورت از زود بود چیه ؟؟چه آمادگی هایی لازمه براqhd ؟باید تحصیلاتت تموم میشد تا بتونی ازش استفاده کنی؟؟

        • باقر

          وای...دارم میگم که باطری ضعیف...

          • shahab

            عزیرم منم میدونم یکم ضعیفن چون خودم دارم استفاده میکنم اما ابدا تکرار میکنم مزخرف نیستن

    • shahab

      کی اینو گفت ؟؟ما گفتیم که اولین گوشی برا ال جی بوده نه اینکه بقیه فناوریش رو نداشتن که اگه اینجوری بود نمیتونستن تو زمان کمی مثلشو بزنن(مثلا الان هیچ شرکتی فناوری لبه های خمیده سامسونگ رو نداره و نمیتونه بزنه ولی سامسونگ qhdرو داشت ولی به هر دلیلی نزد )در کل اینکه سامسونگ میتونسته بزنه تغییری تو اولین بودن ال جی ایجاد نمیکنه .میکنه ؟؟

  • بابک

    کار هر شرکت نیست دوربین دوگانه زدن ، شرکت کار کشته میخواهد ، هواوی کهن ، خخخخخخخ

    • shahab

      هوآوی قدمت داره ؟؟؟؟؟!!!! پس نتیجه میگیریم سامسونگ و اپل تازه کارن

  • Rez~Rez."M:R"

    سلام دوستان وقتتون بخیر.
    بدون دوربین دوگانه هم عالی.
    من htc 10 دارم عالی.

  • masoudking

    ال جی چه کار شاخی کرده داداش؟هوآوی هم تو پرچمداراش نوآوری داره,ال جی و سونی در یه حدن فروش هر دوشونم کمه

    • shahab

      کی اولین بار موبایل ماژولار معرفی کرد؟ کی اولین بار فوکوس لیزری رو استفاده کرد ؟کی اولین بار دکمه هارو برد پشت گوشی (اینکه حسگر اثر انگشت رو پشت گوشی میزارن از اینجا میاد ) ؟چند تا از نواوری های هوآوی رو بگو لطفا

      • محمد

        اولا دلیل فروش کم جی ۵ نسبت به انتظار همین ماژولش بود و صفحه نمایشه افتضاحش که تو تموم نمایندگی هاشم تست کردم.ماژولشم فاصله انداخته بود با بدنه.ال جی ته نوآوریش همون qhd بود و جی فلکس تمام در ضمن دکمه ی پشت مزیت نیست و اثر انگشت پشت بدنه هم htc one max یعنی قبل ار این که کسی بخواد ایده و اینا بده داشت آققا تد خدا نمیدونید کسی مخبورتون نکرده نظر بدید.

      • حمید

        منم همینو میگم شهاب جان اصلا تو دنیای تکنولوژی هووای حرفی واسه گفتن نداره

    • حمید

      دوست عزیز شما فقط ملاکتون فروشه بیشتره.البته شما فقط بازار فسیلی ایران رو در نظر میگیرین.که هواوی هیچ فناوری خاصی نیاورده تو گوشی هاش ولی ال جی با هر پرچمدار خود یک برتری و نواوری رو اورد.مثلا مدل G2 اولین گوشی اندروید یا دو گیگ رم بود .مدل G3 اولین گوشی با صفحه نمایش QHD و G4 اولین گوشی با تنظیمات دستی و قابلیت تغییر مشخصه های دیافراگم .سرعت شاتر .و ..... و همچنین اولین گوشی با بدنه چرم طبیعی و مدل G5اولین گوشی ماژولار .

      • باقر

        جی 2 غول به تمام معنا بود قبول.خودم داشتمش عالی بود.
        جی3 از qhdاستفاده شد برا اولین بار...اما فایدش چی بود؟گند زده بود تو نور صفحه و باطری الان دارم با جی 3 تایپ میکنم باطریش واقعا مزخرفه...
        جی4 که به کل نابود بود تنها گوشی پلاستیکی بازار ههه یه آشغال زشت به تمام معنا
        جی5 هم که گند زده تو باطری و صفحه نمایش دوباره با اون حاشیه های زیادش و طراحی مسخره پشت گوشی ....به کل فضای کاربردی الجی هم که داغونه اون وقت نوآوری مزخرف به چه درد میخوره؟از خدا میخوام اچ تی سی سریع بیاد زیر 2تومان برم 10بخرم از دست این برند مسخره راحت شم.

        • shahab

          عزیزم گوشی تو خراب شده دلیل براین نیست که ال جی بد باشه من خودم گوشیم ال جی هست ولی این مشکلاتو ندارم . شما چند وقته الان جی3 دارین ؟ بهد از یه مدتی باطری خراب میشه. اگه qhd فایده نداشت بعد از ال جی خیلی از کمپانیا اونو استفاده نمیکردن. جی 4 هم واقعا گوشی خوبی نیست ولی آشغال هم نیست انصاف داشته باش.جی 5 هم کجاش بده؟ اینو بگو لطفا

          • باقر

            من گفتم گوشیم خراب شده؟من میگم کلا ال جی جی 3 باطریش ضعیفه هم خودم دارم هم برا مادرم خریدم هم زمان. هردو باطریشون داغونه...بعد من نگفتم qhdبده گفتم برا سال 2014 زود بود که ال جی استفاده کرد...بعدش جی 5 بدی نداره؟تو یه نگاه به حاشیه های گوشی ...فضای کاربردی مسخره ...جنس غیر مرغوبش...ظاهر مسخره پشت گوشی کنی میفهمی چرا مسخرست.البته هرکه نظری داره اینا نظرات من بود.

          • shahab

            عزیزم من گفتم در اثر استفاده لیتیوم یون قدرتسو از دست میده نه گفتم گوشیت خرابه .چرا سریع موضع میگیری ؟داریم گپ میزنیم دعوا نداریم که

          • باقر

            داش موضع نگرفتم که وا...پیامای منو بخون

          • shahab

            اسم خدا رو وارد این نوع گپ ها نکن لطفا . عزیزم تو از اول داری میگی ال جی باتری و صفحه و طراحی و متریال و خلاصه هر چی داره مزخرفه مزخرف و من هرچی میگم قبول یکم بده ولی مزخرف نیس تو کتت نمیره. همینه یه ضرب میگی مزخرف و بعدش سریع میگی اچ تی سی 10 این خودش موضع گیریه دیگه . اگه موضع گیری نیس پس چیه ؟

          • باقر

            من کجا گفتم خدا دقیقا میشه بگی؟بعد نمیگم آشغاله الجی...همون اولین پیامم هم گفتم الجی آشغال نیست ال جی جی 2 غول به تمام معنا بود.الجی وی10 خیلی باحاله...ولی الجی روز به روز گوشیاش صعیف تر از قبل دارن میشن و نمیتونی اینو انکار کنی فصای کاربردی و ظاهر صلیغه ای هست ولی من ازهرکی پرسیدم موافق مسخره بودن فضای کابردیش هست...موافق زشت بودن پشت جی5 هست...باطری ضعیف صلیقه ای نیست که بگی صلیقه تو بده...حاشیه بعد سونی بد ترین وضعیتو داره...تو صفحه نمایش افتضاحه نمیتونی بگی خوبه...جنس بدنه نابوده نمیتونی بگی من تعصب دارم...

          • shahab

            شما نوشتی وا... اون سه نقطه رو به جای الله مینویسن و محض اطلاعت الله یعنی خدا.عزیزم رابط کاربری ال جی رو من و خیلی از کسانی که من میشناسم دوست داریم پس معیار فقط تو و دوستات نیستین. جنس بدنه رو که فلزی کرد الان دیگه به چی میخواین گیر بدین ؟؟اگه از نظرت پلاستیک آشغاله یادت نره تو v10 با همون پلاستیک استاندارد نظامی کسب کرده بود . صفحه رو منم گفتم عالی نیست ولی جدا افتضاح نیست ابدا لطفا دیگه نگو افتضاح . راستی خیلی ممنون که آرامشتو حفظ کردی و مثل TNT توهین نکردی

          • shahab

            البته اگه منظورت الله نبوده و من بد متوجه شدم ببخشید

          • TNT

            باز تو زر زدی؟نگفتم یه سرچ بزن بعد زر زر کن؟اولا حاشیه هایی که شما تو x و x performance میبینی فقط و فقط به خاطر اینه که سنسور اثر انگشت رو گذاشته رو عرض گوشی که بهترین جاست برای سنسور اثر انگشت و بدلیل اینکه سنسور اثر انگشت برای جا گیری درست نیاز به اندکی جا داره مجبور شده تو x و x performance مقدار کمی حاشیه بذاره برای صفحه نمایش وگرنه مثل xa بدون حاشیه میزد،توجیه ال جی تو این مورد چیه؟دوما لنز های سونی رو هم با قابشون که نقش گارد گوشی رو بازی میکنه هم با سایر گارد ها و پامپر ها و محافظ ها هم بدونشون میشه استفاده کرد

          • shahab

            منظوره من فضای بالایی و پایینی گوشی هست به اونا میگن حاشیه ی صفحه نابغه. اونی که تو میگی عرض گوشی هست حالا هی زر زر کن

          • shahab

            کی گفته عرض گوشی بهترین جاست برا اثر انگشت ؟اگه بهترین جا بود کمپانی هایی مثل سامسونگ و ال جی نمیفهمیدن که اونجا باید باشه نه پشت و جلوی گوشی ؟اصلا بگیم اولش نفهمیدن چرا بعدش عوض نکردن جاشو . لابد الان میخوای بگی اونا خنگن و تو میفهمی .

          • محمد

            اولا حاشیه اصلا چیز مهمی نیست چون شما به پایین صفحه اصن دسترسی نداری دوما بهترین جارو سونی انتخاب کرده و سامسونگ بخاطر اینکه خودش دکمشو از قبل داشت عوض نکرد و مطمئن باش میکردم هی میگفتند تقلیده ولی سونی بخاطر طراحی تختش میتونست این کارو بکنه ولی سامسونگ و ال جی نه.

          • shahab

            شما حق داری بحث حاشیه رو من برای باقرجان مطرح کردم که گفنه بود حاشیش 70 درصده و این بده ولی حاشیه ها هر چقدر کمتر باشه هم به زیبایی و هم به خوش دستی گوشی کمک میکنه. بحث منم درباره اثر انگشت همینه بهترین جا نیست و هر جایی ایراداتی داره به نظر خودم پشت گوشی بهتره چون وقتی حرف میزنی یا گوشی دستته معمولا انگشتت اون پشته. راستی ببخشید که حرف های خوبی تو کامنت های قبلیم نزدم ولی اون آقا یا خانوم (چون معلوم نیست)اول شروع کردو من مجبور شدم

          • shahab

            زرنزن دیگه تموم عالم میدونن که سونی خدای حاشیه صفحس . از z1 تا z5 بهونش برا حاشیه بالا و پایین صفحه چی؟؟؟اگه منظورت فضای اثر انگشته اونو یه شرکتی مثل سامسونگ میتونه بهونه کنه که سنسوراش زیر صفحه هستن نه سونی

          • shahab

            عین بچه ی آدم نمیتونی نظر بدی؟؟خودم گفتم امولد بهتره فقط گفتم هی نگو مزخرف مزخرف . چون دور از انصافه اونوقت میدونی چرا اونا مشکلی با قاب ندارن؟چون ماژول نیستن و به گوشی اضافه نمیشن و یه وسیله ی جانبین. بحث ما سر ماژول بود اول بفهم بحث سر چیه بعدش بیا زر زر کن

          • shahab

            عزیزم درسته هرکی نظری داره ولی نظرتو درست بیان کن. عزیزم اگه جی 5 رو دستت بگیری میفهمی نسبت به سونی ها ال جی حاشیس کمتره.و جدا تو عکسا جی 5 زشته ولی وقتی دستت میگیری میفهمی که خوبه . ولی عزیزم بازم میگم استفادت از گدشی روی عمر باتری تاثیر گذاره . بعدشم این همه تم تو فروشگاه ال جی رایگان هست اگه خسته شدی میتونی اونارو امتحان کنی . ولی انصاف که داشته باشیم ال جی رابط کاربریش جزو خوبای اندرویده. من خودم سامسونگ داشتم ولی ال جی یه چیز دیگس

          • باقر

            حاشیه اش 70 درصده...و برای یه پرچم دار بد...حالا هرچی میخوای بگو.پپیشنهاد میکنم
            6s
            s7 eadg
            htc 10
            دست بگیر بعد بگو ظاهرش خوبه.فضای کاربردیشم مسخرست همه میدونند.

          • shahab

            قبول نداری که از سونی حاشیه هاش کمتره؟؟؟دوباره میگم پرچمداری نیس که تو ایران باشه و من کار نکرده باشم باهاش (به دلیل علاقم).دوباره میگم تو خوشت نمیاد حق توهین به سلیقه بقیه رو نداری رابط کاربریش رو چون تو دوس نداری دلیل بر افتضاح بودنش نیس

      • TNT

        اولا اولین گوشیای اندروید دارای ۲ گیگابایت رم htc butterfly و xperia z بودن نه lg g2 دوما این ماژول دوربین که باتری و میزان زوم گوشی رو بدون افت کیفیت تصویر افزایش میده رو سونی به صورت خیلی کاملتر و به همراه لنز های حرفه ای عکاسی سری آلفا از زمان زد ۱ برای سری Z عرضه کرده بود که هم میشد با قاب مخصوص و هم بدون قاب به وسیله nfc به گوشی متصل کرد و یا سامسونگ که کیبرد فیزیکی ای رو برای نوت ۵ معرفی کرده بود که روی صفحه نمایش بسته میشد و یه کیبورد کواتری به گوشی اضافه میکرد پس اینقدر موبایل دارای طراحی ماژولار و بهمان نکن سوما اولین گوشی با بدنه چرم طبیعی رو هم واسه ورتو هست و چهارما همین هوآوی که اینقدر میکوبیش از فناوری force touch استفاده کرده تو mate s که شرکت فناور شما فعلا استفاده نکرده :|

        • shahab

          عزیزم اون مثال هایی که زدی جای پیشرفت نداشتن و نوآوری به حساب نمیان ولی راهی که ال جی پیاده کرده میتونه کلی ایده جدید بده نشونش کنفرانس های ال جی با توسعه دهنده ها برای ارائه ماژول های جدید .بعدشم اگه فکر میکنی که ال جی اسکی رفته بگو ببینم چرا سامسونگ و سونی ازش شکایت نکردن ؟ سونی که پول نیازه و باشکایت کلی پول به جیب میزد و سامسونگ هم که دست تو کاره (شکایت هاش از اپل رو میگم )

        • shahab

          عزیزم تو چند تا کار بگو که با فورس تاچ میشه انجام داد اما با long tab نمیشه . بعدشم کیبورد سامسونگ نصف صفحه رو میپوشون و از گوشی یه چیزی کم میکرد اما ماژول های الجی چیزی کم نمیکنه بلکه زیاد هم میکنه . در ضمن اون کیبورد ها پهنای گوشی رو به طرز فاحشی افزایش میداد و کلا زشت میکرد گوشی رو و اگر اینجوری نبود سامسونگ علاوه بر حجم بزرگ تبلیغاتی که رو اونا انجام میداد موفقیت زیادی هم بدست میاورد نه اینجوری

        • shahab

          عزیزم خودت داری میگی لنز تنها رقیبی که اون لنزا دارن لنزهای کلیپسی آشغاله.بعدشم اونا به ظرفیت باطری گوشی چجوری اضافه میکردن ؟؟اونا یه برا مدگی بیش از حدی پشت گوشی به وجود میاوردن و اگه اشتباه نکنم به گوشی های مختلفی وصل میشدن
          اما ماژول ال جی مستقیما باطری رو اضافه میکنه و دکمه های دراختیارت قرار میده که لنز های سونی نمیذاشتن

        • amir.h

          نون خور سونی بازم وارد میشن???

          • shahab

            هر جا سخن از سونی است نام TNT میدرخشد :-)) :-)) ??

          • TNT

            ۱.تو این که کسخلی و هیچی بارت نیست حرفی نیست وگرنه به جای خزولاتی که تو کامنتات نوشتی یه سرچ تو نت میزدی تا کس نگی 2.احمق جان لنزای سونی لنز کلیپسی نیست لنز دوربین dslr هست کتی، تو دهات شما اگه به لنز dslr بیست مگاپیکسلی میگن لنز کلیپسی آشغال مشکل از خودته دهاتی و یه قاب مخصوص هم داره که قاب رو میندازی دور گوشی و لنز رو هم میزاری رو شیار های پشت قاب (هر چیزی رو باید برای تو یوسکول هم یه بار توضیح بدیم دیگه، تازه از دهات اومدی،ندیدی که)۳.ماژول سوپرخارق العاده دوربین ال جی مثلا چه کار شاقی انجام میده؟نقل از خود دیجیاتو :(این ماژول برای عکاسی راحت تر با G5 طراحی شده و علاوه بر اضافه کردن دکمه های فیزیکی شاتر و بزرگنمایی، 1200 میلی آمپر نیز به ظرفیت باتری اضافه می کند و می تواند برای مواقع عکاسی که دوربین انرژی زیادی مصرف می کند کارایی داشته باشد)یعنی خاک تو سر تو و ال جی با این ماژول که ۱ دهم همون ماژول به قول خودت آشغال کلیپسی سونی رو هم نداره ۴.همون فورس تاچ هوآوی و دوربین ۲ گانش میرزه به سرتاپای G5 که اون دوربینش و ۱۰۰۰ تا ماژول آت آشغال امتیاز بخش دوربینش به امتیاز گوشی یه سال پیش سونی(Z5) که دادتون در اومده بود فلانه و بهمانه و نویز داره نمی رسه 5.نون خوری که من باشم درآمد روزانش ۱۰۰ برابر ننه بابای تو هست و گوشی که سهله سرتاپای ۱۰۰ تا مثل تو رو باهم میخرم و میفروشم و مثل تو و دسمالکش های دیگه هم گدا گشنه نیستم یه گوشی ریدمان بگیرم بعدش نتونم هیچ گهی بخورم و کم بیارم بیام تو هرتاپیک کس شعر خالص تلاوت کنم بپرم به اون یه آدمی که بین یه مشت خر گیرکرده ۶.اون عمته که تو افق میدرخشه نه من

          • وحید

            و هر جا نام سونی است نام کامران میدرخشد(ضد سونی)

          • shahab

            کامران که اصلا نظر نداده!!!?فکر کنم شاید دچار سو تفاهم شدی . مثلا شاید بعضیا فک کنن من با سونی بد هستم اما یکی از گوشی های مرد علاقم c5ultra هستش .اما من میگم رابط کاربریو طراحی مکعب مستطیلی سونی دیگه تکراری شده و زشت بنظر میاد

          • محمد

            در مورد جی ۵ هم باتری افتضاح(اگه ماژول رو وصل کنی بهتر میشه ولی هیچ وقت هیچ آدم عاقلی یه قوز نمیذاره پشت گوشی که نتونه هیچ گاردی بذاره روش بعدشم ول شه بعد یکم کارکرد)طراحی افتضاح،رابط کاربری آشغال،صفحه نمایش فوق العاده بد(به هیچ عنوان ۸۰۰ نیتی که ال جی گفته نبود از زد ۳ خیلی نورش کمتر بود تازه سفیدم زرد و سبز نشون میداد)دوربینش خوبه البته.

          • shahab

            اینکه سفید رو یه رنگ دیگه نشون بدن شاید تو یه دستگاه خاص بوده کما اینکه ما شاهد بعضی از گوشیای سامسونگ با این مشکل بودیم

          • محمد

            آقا من به چه زبونی باید بگم بفرمایید برید مستقیما با گوشی کار کنید تا بفهمید صفحش افتضاحه من هم تو نمایندگی و هم تو بازار موبایل همه جا چک کردم تا مطمین شم و حتی تو یوتیوب هم هست بغل اچ تی سی و سامسونگ و واضح روی حداکثر نور چه آتو و چه دستی افتضاحه و رنگم خیلی بد نشون میده و برای این که بیشتر مطمین شی برو جدول دیسپلی میتم ببین.

          • shahab

            عزیزم وقتی گوشی تو دستامه چه نیازی به رفتن به نمایندگی دارم

          • محمد

            مشکل دقیقه همینه چون اگه یه اس سون یا اچ تی سی ۱۰ دم دست بود میفهمیدی چقد اونا بهترن هم نر صفحشون بالاتره و هم کیفیت رنگ.

          • shahab

            عزیزم تو الان یه سری مشکلات برای گوشیت پیش اومده و نسبت به ال جی بدبین شدی منم در مورد سامسونگ اینجوری بودم اما الان بعضی از سامسونگ ها رو دوس دارم تو هم سعی کن چشمتو رو همه چی نبندی . خداوکیلی کیفیت صفحه ال جی از خیلیا بهتره . ناسلامتی ال جی دیسپلی یکی از قوی ترین هاست تو جهان

          • shahab

            دادا منم ندید بدب نیستم و سعی تو بی طرف دارم و گفتم که نور اونا بیشتره اما واقعا تفاوت کیفیت رنگ ندارن . مگر اینکه الان بخوای بگی امولد خدای صفحس و بقیه باید برن سماق بمکن

          • shahb

            عزیزم گوشی وقتی تو دستمه نیازی به بازار موبایل ندارم .قبول دارم حداکثر روشناییش نسبت به اونا کمتره ولی این تاثیری تو استفاده روزمره نداره و میتونی تو نور ببینی صفحه رو و خودت میدونی که تنها به حداکثر روشنایی نیست

          • shahab

            عزیزم تمام مواردی که شما عزیزانی که یکم با ال جب مخالفین زدین(لنزهای سونی و کیبورد سامسونگ )امکان استفاده از گارد رو سلب میکنن پس این ایراد نیس الان و در طول زمان حل میشه .

          • shahab

            عزیزم باتری خوبی ندارن ال جیا اینو خودم میدونم اما افتضاح نیست. در مورد رابط کاربری سلیقه ایه ولی دیگه حق توهین نداری. صفحه های ال جی که دیگه فوق العادن الکی ایراد نگیر.روشناییش هم خوبه. در مورد مکانیزم خروج باید صبر کرد و دید با اینکه سخته کارکردن باهاش ولی بازم خراب شدن یانشدنش بستگی به کاربردت داره (یه مثال میزنم دمه های سخت افزاری ممکنه خراب بشن اما همشون خراب میشن؟؟ بستگی داره چجوری استفاده کنی )

  • masoudking

    یکی دو ماه مونده به معرفیش هنوز نتونستن مشکلات فنیشو برطرف کنن دوربینشم ک انداختن تو سطل زباله حالا خوبه سالی دو سه تا گوشی بیشتر نمیدن بیرون,اپل بعد از استیو جابز هر سال داره ضعیف تر میشه,شرکت های برتر:سامسونگ و هواوی✌

    • حمید

      من موندم چطوری اسم هواوی رو نوشتی .حداقل میگفتی ال جی یه چیزی اخه هواووی چ کار شاخی انجام داده تو تکنولوژی

      • باقر

        هوآوی؟الجی؟واقعا شما از گوشی چی حالیتون میشه؟نکنه فکر کردید هر برندی فروش بالا داشته باشه یعنی واقعا خوبه؟برو اچ تی سی 10 دستت بگیر بفهمی گوشی یعنی چی ...ههه

  • Hesam

    من طرفدار اپل نیستم اما متاسفانه در همه زمینه ها عزیزان تعصبی میان نظرهای الکی میزارن.خب اپل دزدی زیاد میکنه قبول اما این خبر شایعست و معلوم نیست حقیقت داشته باشه که سریع میاین واسه خودتون جشن میگیرین شاد میشین

  • حمید

    شما چی از دنیای الکترونیک سرتون میشه که اینقد الکی دارید برا اپل و فتاوری هاش نظر منفی میدید .خب نوشته شایعه یعنی این خبر شاید درست باشه شاید نباشه ولی مطمعن باشید که اپل اینقد بزرگه که بیاد اینو بزنه

  • امین

    یعنی از هواوی هم کمتره

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی