سامسونگ باتری موبایل های پرچمدار را مورد آزمایش قرار داد [تماشا کنید]
سامسونگ به تازگی دست به انتشار ویدیویی زده که در آن، گلکسی S7 و S7 Edge در کنار سایر موبایل های پرچمدار حضور یافته و عمر باتری آنها مورد آزمایش قرار می گیرد. اما جالب ...
سامسونگ به تازگی دست به انتشار ویدیویی زده که در آن، گلکسی S7 و S7 Edge در کنار سایر موبایل های پرچمدار حضور یافته و عمر باتری آنها مورد آزمایش قرار می گیرد.
اما جالب اینجاست که پرچمدار کنونی ال جی به نام G5، اولین موبایلی است که عمر باتری اش پس از مدتی نه چندان طولانی به اتمام رسیده و خاموش می شود. البته نمی توان گفت که آزمایش صورت پذیرفته، کاملاً غلط بوده و یا به طور کلی با حقیقت مغایرت دارد.
باتری گلکسی های جدید سامسونگ مورد تحسین قرار گرفته ولی نوع استفاده هر کاربر متفاوت بوده و همه نمی توانند به اندازه ای که سازنده اذعان دارد، از باتری تلفن هوشمند خود استفاده کنند.
در این ویدیو نیز، باتری گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج بیشتر از ۱۰ ساعت از خود دوام نشان می دهند. این در حالیست که در تمام این مدت، نمایشگر دستگاه روشن بوده و در حال نمایش دادن یک تصویر متحرک است.
سوال اینجاست که آیا واقعا با استفاده عادی می توان بیش از ۱۰ ساعت از گلکسی اس ۷ بهره گرفت؟ این در حالیست که ال جی G5 پس از تنها ۶.۵ ساعت خاموش می شود. البته همانگونه که ذکر شد این آزمایش از سوی سامسونگ صورت گرفته.
وب سایت فون آرنا در ماه های گذشته با بررسی باتری پرچمداران بیان کرده بود که گلکسی اس ۷ می تواند تا ۶ ساعت و ۳۷ دقیقه به کار مشغول باشد در حالی که این رقم برای G5 برابر با ۵ ساعت و ۵۱ دقیقه بود. در نتیجه تفاوت گلکسی اس ۷ و جی ۵، آنقدرها هم بالا نبوده ولی به هر حال مهندسان سامسونگ نظر دیگری دارند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نترکه صلوات
بازهم تبلیغی دروغین از سامسونگ دوستم اس7 داره یکسره باهاش فیلم نگاه کرد روی صفحه 50درصد نور گفت بزور به 7ساعت رسید شارژش بعدس زد به برق این سامسونگ چقدر تبلیغات چاخان میکنه اون از اس7 اکتیو که دروغ بود ضد ابش بعد شرکت گفت پس میگیره و نسخه سالم میده نت 7 هم که تو برخی سایتا زدن اونطور که باید باشه قوی نیستش دیگه سامسونگ داره جاده خاکی میره خودمم با اس7 گرفتم فیلم دیدم با نور 56درصد دقیقا 7ساعت فیکس رفتش از 100رسید به 5درصد
پرچم بالاست... :)
البته این تست اصلا معتبر نیست، در کل گفتم :|
فقط htc 10 کاملا راضی کنندس
خیلی جالبه که دو گوشی S7 و S7 edge خودش رو گذاشته ولی جرات نکرده آیفون ۶ اس پلاس رو برای مقایسه قرار بده...در صورتی که از نظر ابعاد ۶اس پلاس بسیار بسیار به اس۶ ادج نزدیکه...چون ۶اس پلاس باطریش خیلی خیلی بهتر از ۶اس هست، در نتیجه قطعا خیلی بیشتر از هر دو مدل سامسونگ دووم میاورد...اینکه گوشی هارو یه جوری انتخاب کنی که حتما بیشترین عمر باطری رو گوشی خودت داشته باشه، مسخره ترین کار ممکنه...واقعا این سامسونگ مردم رو خر فرض کرده...
من طرفدار هیچ مارک خاصی نیستم و با خیلی مارکها کار کردم ولی به نظر من سامسونگ، مردم آگاه و جوانهای باهوش امروزی رو نادان و کودن فرض کرده با این تبلیغش.
این تبلیغ هم از اخلاق حرفه ای به دوره، هم بسیار توهین آمیزه واسه مردم.
نوع استفاده از یک دیوایس الکترونیکی و بسیااااااری فاکتورهای دیگه مهم هستن در بازدهی نهایی باتری اون. که توضیحشون از حوصله این مجال خارجه و مسلما خیلیاشو دوستان آگاه من میدونن و نیازی به توضیح هم نداره.
ما که کللللی خندیدیم.
این ویدئو آدمو یاد بعضی از فروشگاههای صوتی تصویری میندازه که میان چند تا تلویزیون رو میذاون کنار هم، بعد روشنایی و وضوح تصویر اون مارکی که میخوان بفروشن رو روی بهترین حالت تنظیم میکنن و بقیه رو روی بدترین حالت، که مشتری رو مجاب کنن اون مارک خاص رو بخره!!!
هیچ ماست فروشی نمیاد بگه ماست من ترش
از کجا معلوم که باتری همه ۱۰۰٪ بود؟؟ نور صفحه نمایش چی؟
تنها خودشو با این حرکت ضایع کرد، گوشی های خودش کلا رنگ سفید بی خیال شدن
S6 قبل از G5 خاموش میشه اگه تو تست بود??
باتری s6 فاجعست
خودمم S6 دارم یعنی کیفیت صفحه نمایش که 2k باتری هم کمتر از سال پیش...دیگه هیچی نگم بهتره???
تو پخش ویدیو که شکی توش نیست آمولدهای سامسونگ فوق العاده کار میکنند و به راحتی رقبا رو شکست میدن. ولی ادم که فقط برا ویدیو گوشی رو استفاده نمیکنه. البته در کل باتری الجی از بیشتر پرچمدارها عقبه و امیدوارم فکری براش بکنه چون ایده باتری اضافه هم زیاد جالب نیست و اگه قراره یه باتری اصافه با خودمون حمل کنیم بهتره یه پاوربانک ببریم.