ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار نسخه بتای اندروید نوقا برای کاربران موبایل اکسپریا اکس پرفورمنس سونی

اگر از کاربران اکسپریا اکس پرفورمنس هستید و از تجربه کردن (البته از نوعی دیجیتالی اش) بدتان نمی آید، توصیه می کنیم این خبر را تا انتها بخوانید. ماجرا از این قرار است که سونی پروژه ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۴ مرداد ۱۳۹۵  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر از کاربران اکسپریا اکس پرفورمنس هستید و از تجربه کردن (البته از نوعی دیجیتالی اش) بدتان نمی آید، توصیه می کنیم این خبر را تا انتها بخوانید. ماجرا از این قرار است که سونی پروژه تازه ای به نام اکسپریا بتا را کلید زده که به موجب آن، کاربران دستگاه یاد شده می توانند فریمور پیش از انتشار اندروید نوقا را روی دستگاه خود داشته باشند.

به این ترتیب، کاربران اکسپریا اکس پرفورمنس در زمره نخستین افرادی خواهند بود که نسخه اولیه از این آپدیت را روی دستگاه خود خواهند داشت و از امکاناتش بهره مند خواهند شد.

طبق شایعات، آپدیت بزرگ بعدی برای اندروید قرار است که رسما اواخر همین ماه منتشر شود، اما با استناد به تجربیات اخیر در مورد آپدیت های عمده سیستم عامل یاد شده به نظر نمی آید که نوقا به این زودی ها به دستمان برسد.

در واقع گوگل باید همکاری نزدیکی را با اپراتورها و توسعه دهندگان آغاز نماید و بعد از طی کردن پروسه ای طولانی بیلد نهایی را به دست کاربران برساند. بنابراین اگر دوست دارید بدانید امکانات و قابلیت های نوقا برای موبایل اکسپریای شما چه خواهد بود می توانید در این برنامه ثبت نام نمایید.

اضافه نماییم که در حال حاضر تنها ساکنین برخی مناطق دنیا از جمله لیتوانی، استونی، لاتویا، ایسلند، ایتالیا، پرتغال و هلند امکان مشارکت در طرح سونی را دارند و چنین امکانی برای همه فراهم نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mohammad reza

    پشتیبانیش حرف نداره سونی واسه زد 2 هم هنوز داره ابدیت میده نوقا هم براش میاد تازه

  • shs77

    تنها گوشی غیر نکسوسی هم که نسخه های پیش نمایش اندروید N رو دریافت میکرد Z3 سونی بود!
    برخلاف نظر بعضی ها بنظرمن قویترین بخش سونی موبایل بخش نرم افزاریش هست

  • hosin

    عالیه ، دمت گن?

  • دم سونی گرم واقعاً

مطالب پیشنهادی