ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار رندرهای بیشتری از V20؛ موبایل سخت جان LG را از همه زوایا ببینید

چند هفته پیش بود که برای اولین بار، تصاویری رندر شده از تلفن هوشمند V20 ال جی به فضای مجازی راه یافت. امروز ولی دوباره چنین اتفاقی رخ داده اما رندرها، کیفیت بیشتری داشته و ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۳ شهریور ۱۳۹۵  |  ۱۴:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند هفته پیش بود که برای اولین بار، تصاویری رندر شده از تلفن هوشمند V20 ال جی به فضای مجازی راه یافت. امروز ولی دوباره چنین اتفاقی رخ داده اما رندرها، کیفیت بیشتری داشته و جزییات کامل تری را در مورد موبایل مقاوم شرکت ال جی به نمایش می کشند.

بر اساس تصاویر منتشر شده از سوی وب سایت «PlayfulDroid»، می توان دید که V20 هم به ماژول دوربین اصلی دوگانه مجهز شده و ریشه طراحی G5 در V20 قابل مشاهده است. این در حالیست که V10، ساختار دیگری داشت و تمام کلیدهای فیزیکی در پشت دستگاه قرار گرفته بودند. این بار ولی چنین ساختاری از سوی طراحان شرکت کره ای به دست فراموشی سپرده شده و تنها یک حسگر اثر انگشت در بخش پشتی دستگاه قابل رویت است.

Renders-of-the-LG-V20-leak (1)-w600

تصاویری که امروز به انتشار رسیده اند البته موبایل مورد بحث را در یک قاب محافظ به نمایش می کشند، اما به علت شفافیت قاب، می توان ظاهر کلی دستگاه را مشاهده کرد.

Renders-of-the-LG-V20-leak (3)-w600

چیزی حدود دو هفته تا رونمایی رسمی از V20 باقی مانده و اینک انتظار می رود که این موبایل سخت جان، به نمایشگری ۵.۵ اینچی، چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی گسترش پذیر مجهز باشد.

Renders-of-the-LG-V20-leak (2)-w600

برخی دیگر از منابع نیز اشاره داشته اند که V20 با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری معرفی خواهد شد و همانگونه که گوگل هم روز پیش تایید کرد، اولین موبایل اندرویدی خواهد بود که به نسخه هفتم از این سیستم عامل مجهز بوده و به دست کاربران می رسد.

ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که بر اساس آنچه می دانیم، V20 همانند G5، مشمول طراحی ماژولار شده و احتمالاً کاربران قادر خواهند بود از «دوستان» G5 در این تلفن هوشمند نیز بهره گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • سامان جعفری

    عمرا این نیست ، تابلوعه دست سازه و توسط منبع قابل اعتمادی منتشر نشده

  • Meysam-Tn2

    اهههههه عجب غولیه ... چه قدرتی ...

  • محمد سعید امیری

    نمبشه همون v10 ادامه بدی lg، گل من خیلی داغونه این ?

  • m.javad

    یا خدا
    این گوشیه؟

  • مهمان ناخوانده11

    با این که فن الجی ام ولی الجی بعد از جی4 دیگه طراحی ها خراب کرده.....این چیه اخه؟؟؟؟؟؟؟؟حیف طراحی جی3 و جی4 نبود؟؟؟؟؟جی5 هم که زشتیش حریف نداره

  • shayankia

    طراحیش بدجور زشششششششته!
    دوباره همون ترکیب G5 رو گذاشته رو این.من عاشق طراحی وی ۱۰ بودم و هستم،ولی این وی ۲۰ خیلی رو مخه!
    ولی طبق معمول با سخت افزار جالبی رو به رو هستیم.

  • علی شهبازی کیا

    این گوشی به نظر من خوشگله و چیز هایی که واقعا لازمه رو داره
    باتری قابل تعویض که سامسونگ قیدشو زده خیای بدرد بخوره
    آگه عین وی ده باشه استاندارد نظامی داشته باشه که دیگه یه تانکه
    وی ده زمان خودش پردازشش عالی بود میتونید تست های مقایسشو ببینید
    اونایی هم میگن ضایع بله برا پز میخوای برو اپل بگیر کارکرد و سخت افزار میخوای بیا اینجوری گوشی بخر
    کسایی که واقعا از همه هسته ها و رم استفاده میکنن چه گیمینگ چه نرم افزاری این گوشی براش عین یه ابر کامپیوتره

  • MojtabaHere

    طرفدار سامسونگ نیستم ولی خداوکیلی سامسونگ هم گوشی میزنه ، ال جی هم گوشی میزنه ! ?
    این چیه آخه
    گلکسی نوت ۷ رو ببینید
    چه گوشی زیبایی ـه
    بعد با این مقایسه کنید

    • bagher

      اخه سامسونگ لامصب گوشیاش مقاومت ندارن...دکمه هومش خش برمیداره....شیشه هم که از دستت بیوفته تمام....قلمشم که میره داخل.اگه الجی بتونه باطری گوشیاش درست کنه.و فضای کاربردی و ظاهرشم بهبود ببخشه واقعا عالیه.

    • علیرضا بدری

      اینو باید با سری sبا پسوند اکتیو مغایسه کنی نه با نوت

    • arman.b

      باهاتون موافقم

  • farzad37j

    وي ١٠ خيلي ضايع بود اينم ضايع دومه

    • shs77

      دوست عزیز V10 که خوشگل ترین گوشی هست که الجی تا حالا ساخته! انصافا گوشی خیلی عالی هم هست!
      لطفا قبل از نظر دادن در مورد طراحی یک گوشی از نزدیک ببینیدش!

  • Sepehr Estaki

    چرا سخت جان؟! ضد ضربه و ایناس؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی