کوالکام مقصر عدم ارائه اندروید نوقا برای موبایل های مجهز به اسنپدراگون ۸۰۰ و ۸۰۱ است
طبق ادعای توسعه دهنده مشهور رام های غیر رسمی برای موبایل های ساخت اچ تی سی، شرکت کوالکام مقصر اصلی عدم ارائه رسمی اندروید نوقا برای موبایل هایی از جمله One M8 و نکسوس ۵ است. LlabTooFeR ...
طبق ادعای توسعه دهنده مشهور رام های غیر رسمی برای موبایل های ساخت اچ تی سی، شرکت کوالکام مقصر اصلی عدم ارائه رسمی اندروید نوقا برای موبایل هایی از جمله One M8 و نکسوس ۵ است.
LlabTooFeR در توییت خود آورده که شرکت کوالکام حاضر نیست درایور گرافیکی لازم را برای چیپ های مجتمع اسنپدراگون ۸۰۰ و ۸۰۱ ارائه دهد، به همین دلیل موبایل هایی که مجهز به این دو چیپست باشند، طعم اندروید نوقا را به صورت رسمی نخواهند چشید.
پرچمداران سابق دیگری چون گلکسی S5، گلکسی نوت ۳، ال جی G3 و اکسپریا Z3 نیز به همین سرنوشت دچار خواهند شد. این گجت ها از لحاظ قدرت پردازشی لازم برای اجرای اندروید ۷ هیچ مشکلی ندارند، اما به دلیل کم کاری چیپ ساز آمریکایی، از دریافت آن محروم خواهند شد.
البته اگر کوالکام نیز از تصمیم خود کوتاه بیاید و درایورهای لازم را ارائه نماید، باز هم هیچ تضمینی وجود ندارد که موبایل سازها به این امر همت کنند.
هیچ کدام از برندهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، سابقه خوبی در پشتیبانی نرم افزاری از پرچمداران گذشته خود ندارند، اما این اولین بار است که کاربران می توانند خشم خود را علاوه بر سازنده موبایل، بر سر سازنده چیپست ها نیز خالی کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
حالا هی بگین کوالکام خوبه
اتفاقا سونی سابقه ی خیلی خوبی توی آپدیت گوشی ها و تبلت هاش داره...اکسپربا زد از ۴.۱ تا ۵.۱ گرفت.
زد ۲ هم از ۴.۴.۲ تا مارشملو گرفته.همچنین سامسونگ هم خوب آپدیت میکنه...
حیف که جی 3 آپدیت نمیشه .ولی من که دیگه سراغ LG نمیرم با این وضع پشتیبانیش که آندروید 6 رو با کلی تأخیر ارائه داد اونم نه به صورت OTA
من کلا با این چیپ ساز مشکل دارم هیچ خیری ازش ندیدم...هم رو گوشی g3هم z5 premiumسونی...بی نهایت داغ میکنه...اینم از پشتیبانیشون
دوست عزیز
بنده خودم گوشی z5 permium دارم و با گوشی g3 و g4 از ال جی هم کار کردم، هیچکدوم بی نهایت داغ نمیشن و نهایت گرمای تولیدی شون در حد گوشیای دیگه هست، با این ۲ گوشی تا حالا کار نکردید لطفا نظر ندید(میخواید اسکرین شات تمام core های cpu رو هم تک به تک قرار بدم باورتون بشه؟)
شما لطف کن کلا زیر نظر من نظر نده...حوصله بحث با شمارو ندارم...اینجا هم گزینه ignoreنداره....شما همه گوشیارو داری منم دارم خالی میبندم نه تجربه کار با g3 دارم نهz5...گل پسر سرچ بزن مشکل داغی z5 یا g3 32gببین چن تا فروم بالا میاد آخرین پستی بود که در جوابه شما دادم موفق باشی امیدوارم زودتر به ارث پدرتون چیپساز کوالاکام اسنپدراگون زودتر برسید...
1.زد ۵ و زد ۵پرمیوم بخاطر ۲ لوله انتفال حرارت و خمیر سیلکونی که داره مثل تمام گوشی های دیگه گرم میشه نه کمتر نه بیشتر مخصوصا با آپدیت های جدیدی که گرفته(گفتم که اگه حرفی داری اسکرین شات تک تک core های cpu زد ۵ پرمیوم و ایفون ۶ و ام ۸ ای که بقل دستمه رو بگیرم بذارم که هم عن شی بفهمی وقتی میگم پرمیوم دارم یعنی دارم و هم ۲ زاریت بیفته که غیر از گوشیای سوپر کمپانی صابون ساز مورد علاقت هیچ گوشی دیگه ای بی نهایت داغ نمیشه و از ۵۰ بالاتر نمیره؟)
۲. زحمت بکش به انگلیسی یه سرچ در مورد overhit و داغ شدن در مورد هرکدوم از گوشیایی که تو ۳ سال گذشته تولید شده از هر برندی که دوست داری بزن،خودت میبینی که برای همشون حداقل به ۱۰-۲۰ تا تاپیک تو سایتای مختلف موجود هست،پس پست بی مورد نذار که z5 داغ میکنه و فلانه و بهمان چون مطمئن باش چه واسه زد ۵ چه جی ۳ چه htc 10 که همین هفته چند هفته پیش در اومد از این موارد تک و توک هست(شازده شما بهتره جای تایین و تکلیف برای داغ کردن گوشیای سایر برند ها بری به انفجار نوت ۷ عزیزتون از دام دونگ خارق العاده برسی چون ظاهرا از galaxy nexus تا نوت ۷ همه گوشیاش تو زمینه انفجار و داغ کردن به جایگاه مراجع تقلید رسیدن!)
مشخصه خیلی بی اطلاعی
و حرفات با تعصب به یک برنده.لطفا نظر های این چنینی نزار?
درست است
درسته
دوستمون درست میگه جی 3 من هم خیلی داغ میکنه .نرم افزار خاصی هم روش نصب نکردم.بعد از آپدیت آندروید 6 ریست فکتوری هم کردم ولی درست نشد.انقد داغ میشه که تو یخچال میزارمش???
اندروید هفت حتی برای بعضی گوشیهای بهره مند از اسنپدراگون ۴۲۰هم اومد که آدرنو ۳۰۵هم گرافیکشونه
اینا همش بهانست برای اینکه تقصیرو بندازن گردن هم دیگه ! وگرنه واسه کوالکام یا سازنده کاری نداره که درایور های گرافیک رو آپدیت کنه...
چطور کاستومر ها میتونن رام جدید بدن بیرون ولی خود شرکت نمیتونه
همه ی اینا بهونه اس
واقعا حیف که جی 3 آپدیت نشه.البته اگه کوالکام هم داریور رو ارایه کنه این ال جی آپدیت بده نیست.آندروید 6 رو با کلی تاخیر ارایه داد اونم نه OTA
من که s5 دارم منتظر نمی مونم فقط مننظر سیانوژن مودم
اتفاقا بیشتر برند هایی که گفتید سابقه پشتیبانی خوبی داشتن سامسونگ مثلا برای s6 آپدیت خوب میده یا سونی آپدیت های زیادی به Z3 و Z2 داد حتی طرح های بتا و مفهومی هم براشون ماهه! دیگه چکار میخواسته بکنه! تازه 24 ماه از اومدن Z3 گذشته که معمولا عرف بروزرسانی 18 ماه هست تازه حساب بکنید میخواست آپدیت بده حداقل سه ماه دیگه میداد که میشد 27 ماخ پشتیبانی!
خوب اگر اینطور باشه الان honor 6 plus من هم که پرچمدار هواوی نیست، تالان خوب پشتیبانی شده!
در صورتی که z3 پرچمدار بوده یک زمانی!
هواوی برای honor 6 plus چند ماهه آندروید ۶ داده و همین ماه هم یک آپدیت جدید داد که کلی از مشکلات رو حل کرد و مصرف رم رو کمتر!
در صورتی که ایسوس هنوز برای زنفون ۲ آپدیت ۶ نداده!
مدت زمان پشتیبانی honor 6 plus بیش از ۲۰ ماه میشه!
سلام دوست عزیز منم انر 6+ دارم اندروید 6 انگلستان-اپدیتی برای من نیومده برا شما چ آپدیتی اومده؟
مهم پرچمدارهای 2سال قبلشون همین سامسونگ الان برای s5 منتشر نمی کنه حتی اگر کوالکام کارت گرافیکیو در اختیار قرار بده
عزیز من همه شرکت ها پرچمدار سال قبلشون رو پشتیبانی می کنن