مشخصات منتسب به موبایل Xperia X Compact سونی در سایت GFXBench فاش شد
شاید سونی را بتوان تنها شرکتی دانست که وقتی نسخه «کامپکت» موبایلش را عرضه می کند، منظورش دقیقاً همان کامپکت است، یعنی نسخه کوچک تر و احتمالاً با رزولوشن صفحه نمایش کمتر، که دیگر مشخصاتش ...
شاید سونی را بتوان تنها شرکتی دانست که وقتی نسخه «کامپکت» موبایلش را عرضه می کند، منظورش دقیقاً همان کامپکت است، یعنی نسخه کوچک تر و احتمالاً با رزولوشن صفحه نمایش کمتر، که دیگر مشخصاتش با پرچمدار اصلی مطابقت دارند.
ظاهراً کمپانی مورد بحث این رویه را در مورد اسمارت فون های سری X نیز در پیش گرفته و قصد دارد نسخه کامپکتی از موبایل Xperia X Performance را عرضه نماید. به تازگی مشخصاتی متنسب به این تلفن همراه در وب سایت GFXBench منتشر شده که حکایت از محصول بسیار قدرتمندی دارند.
طبق اطلاعات موجود، این موبایل نه تنها چیزی از مدل بزرگ تر کم ندارد، بلکه در واقع اندکی بهتر به نظر می رسد، زیرا حافظه رَم آن در مقایسه با مدل Performance از 3 به 4 گیگابایت ارتقاء یافته.
از دیگر مشخصات این دستگاه کامپکت می توان به چیپست اسنپدراگون 820 ساخت کوالکام و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. نمایشگر این تلفن همراه، 4.7 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی بوده و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت آن خودنمایی می کند. دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی نیز وظیفه ثبت سلفی و مکالمه تصویری را بر عهده دارد.
شایان ذکر است که معمولاً محصولات کامپکت سونی قیمت پایینی ندارند، اما بسیاری افراد حاضرند این مبلغ را برای خرید دستگاهی پرقدرت و پیشرفته در ابعادی کوچک تر پرداخت نمایند. به هر حال از آنجا که مشخصات فوق رسماً از سوی ژاپنی ها تأیید نشده، باید تا برپایی نمایشگاه IFA 2016 صبر کرد تا از کم و کیف شایعات موجود باخبر شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

??❤Sony?❤?
داخل عکس حافظه داخلی 64 گیگ هست شما میگین 32؟
این به هیچ عنوان ایکس کامپکت نیست.
همیشه کامپکت های سونی دوربین هاشون برابر با نسخه اصلی بودن نه اینکه کیفیتشون کمتر باشه.:sony:
تو عکس نوشته دوربیناش ۱۶ و ۸ مگاپیکسله ولی شما نوشتین ۱۳ و ۵
الان نو سایت اکسپریا خوندم این مشخصات یه گوشی از زد ای ایه
گوشی های جالبی هستن کامپکت های سونی توی برند دیگه ای ندیدم اما متاسفانه قیمت بالایی دارن
من منتظر یک فبلت قدرتمند از سونی هستم.
xa ultra فاصله زیادی تا یک فبلت قوی برای رقابت با بقیه داره.
خدارو شکر دنبال یه گوشی کوچیک اندرویدی بودم.خدا کنه طراحیش خوب و دوست داشتنی باشه...
ترولای سونی چه ذوقی کردن???
ترول؟ هه پلاستیک فن رو چه به تیکه انداختن!!!:-)
حرف مفت نزن
سونی بهترین