انتشار رندری از HTC One A9s؛ نسخه جایگزین برای بدل آیفون
سال گذشته اچ تی سی با معرفی موبایلی به نام One A9 تعجب خیلی ها را برانگیخت؛ دستگاهی میان رده با بدنه ای فلزی که از اندروید پشتیبانی می کرد و به باور خیلی ها ...
سال گذشته اچ تی سی با معرفی موبایلی به نام One A9 تعجب خیلی ها را برانگیخت؛ دستگاهی میان رده با بدنه ای فلزی که از اندروید پشتیبانی می کرد و به باور خیلی ها به لحاظ طراحی نمونه ای کپی شده از آیفون بود (که البته این گفته هم جای بحث دارد چراکه خیلی ها معتقدند این اپل بود که المان های طراحی موبایل های قدیمی اچ تی سی را به محصولات خود آورده است).
حالا براساس اعلام سایت ونچربیت، اچ تی سی تقریبا آماده است تا نسخه جایگزین این تلفن هوشمند را به نام One A9s معرفی نماید.
تصویری که در بالا می بینید و گفته شده به این موبایل مربوط می شود تفاوت چندانی با نسخه قبلی این اسمارت فون ندارد با این همه آنطور که به نظر می رسد جای دوربین های اصلی و جلویی آن تغییر یافته: دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی حالا در سمت چپ قرار دارد و دوربین 13 مگاپیکسلی عقب نیز به همین سمت هدایت شده. اگر خاطرتان باشد در نسخه قبلی دوربین های دستگاه در مرکز بدنه قرار داشتند.
حرفی در مورد قابلیت های این موبایل به میان نیامده اما تصور می شود که امکاناتی نظیر اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر برایش در نظر گرفته شده باشد. گفته شده که HTC One A9s رسما در جریان نمایشگر IFA در تاریخ یکم سپتامبر یعنی یازدهم شهریور ماه رونمایی مشود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خخخخخ دیجی پولتو نگرفتی زدی تو سر اچ تی سی یادتون باشه اول اچ تیسی گوشی هاش این مدلی بود بعد ایفون
اچ تی سی توی دوربین مشکل داشت ک اونم با پرچم دار اخریش حل کرد
ترجمه دیجیاتو یه سبک سلیقه مترجم:
Brand new HTC One A9s revealed, should be announced at IFA 2016
بدل آیفون. فک کنم اچ تی سی به اندازه سامسونگ به دیجیاتو سرویس نمیده
اگه مارک اچ تی سی نبود فکر میکردم ایفون 6 هست
اتفاقا نه اچ تی سی و نه سامسونگ بهش سرویس نمیدن.... چون از همهٔ گوشی ها یه ایرادی از خودشون در می آرن می زارن روشون غیر از آیفون
اگه یادتون باشه اچ تی سی همیشه اینجور میزد
بعدش ایفون اومد اینجور زد
دقیقا؛ فکر کردید اپل خودش طراحی یکی دیگه رو نمی دزده؟
در حال حاضر به درد نخور ترین گوشی هارو HTC تولید میکنه
htc دستت گرفتی اصلا از نزدیک دیدی جایی نگی بهت میخندن
گوشی های اچ تی سی هنوز از بهترین ها هستن از کیفیت ساخت گرفته تا صدا که بی رقیب هستن ، در نسل های گذشته تنها مشکل این گوشی که بیشتر به چشم میومد دوربین اونها بود
و در حال حاضر احمقانه ترین حرف رو تو زدی...
دیگه شورشو در اورده
این خوده ایفونه
باید یاد آوری کرد که طراحی این چنین رو اچ تی سی قبل از ای فون و اپل انجام میداده دوست عزیز ، و باید یاد آوری کرد که المینیوم اندونایز شده در ابتدا تکنولوژی اچ تی سی بود و اچ تی سی گوشی های با بدنه آلمینیومی رو در صنعت موبایل مطرح کرد و حتی طرح قرار گیری آنتن های در بدنه آلمینومی رو در ابتدا اچ تی سی ایجاد کرد و بعد اپل دقیقا همون طرح رو در گوشی هایش استفاده کرد