ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راهکار اپراتور دوم موبایل برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از سرویس میزبان پیامک

همان گونه که به اطلاع شما رساندیم، سرویس «میزبان پیامک» ایرانسل اخیراً توسط برخی افراد سودجو مورد سوء استفاده قرار می گیرد و از آن برای ارسال انبوه پیامک های تبلیغاتی، آن هم به هزینه ی ...

پیام ادیب
پیام ادیب منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۵  |  ۱۶:۵۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همان گونه که به اطلاع شما رساندیم، سرویس «میزبان پیامک» ایرانسل اخیراً توسط برخی افراد سودجو مورد سوء استفاده قرار می گیرد و از آن برای ارسال انبوه پیامک های تبلیغاتی، آن هم به هزینه ی دریافت کننده استفاده می شود.

این سرویس به مشترکان اعتباری اجازه می دهد در صورتی که اعتبارشان برای ارسال پیامک کافی نباشد، از دریافت کننده ی پیامک بخواهند هزینه ی این پیامک را تقبل کند.

ایرانسل ضمن هشدار به کاربران خود درباره ی سوء استفاده های احتمالی از این قابلیت، روی شبکه ی اجتماعی تلگرام خود اظهار داشته است مشترکین ایرانسل در صورتی که از سوی شماره های ناشناس پیامی با محتوای درخواست برای پرداخت هزینه ی پیامک دریافت کردند به هیچ وجه به پیام مورد نظر پاسخ ندهند تا مبلغ پیامک مذکور از حسابشان کسر نگردد.

مشترکین ایرانسل برای غیرفعال کردن دریافت پیامک های اینچنینی از سوی همان شماره نیز می توانند در پاسخ به پیامک مذکور عدد 8 را ارسال کنند و یا شماره ی فرستنده را به همراه حرف B به صورت B09XXXXXXXXX وارد کرده و آن را برای 7060 یا 7040 بفرستند.

kpeg

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • بیژن

    به جای اینکه خودشون یه کاری بکنن به ما میگن فلان کارو بکن

  • رضا ضا

    خود ایرانسل روزانه 20 تا 25 اس ام اس تبلیغاتی میفرسته اسم این چیه ؟سود جویی

  • بهمن آریا

    الان جدیدا مد شده مسابقه پیامکی میزارن زیرنویس می کنن مبلغ پیامک رو ریز ریز آون گوشه می نویسن 120تومن، خر خودتونین بابا

  • mohsen_id

    من زنگ زدم درباره یکی از همین شماره ها، گفتم دارن به خرج مشتری تبلیغات می کنن. طرف گفت برو شکایت کن کاری از ما بر نمیاد

  • kamran naseri

    عجب تلاشی ، واسه دیتابیس ها چیکار کرد واسه اینم کنه

  • m.gh

    این یعنی راهکار بود واقعا؟؟؟؟
    خیلی جالبه.راهکار یه اپراتور بزرگ واسه این مشکل.؟؟
    اگه شماره ناشناس بود جواب ندین!!!!!!!!

مطالب پیشنهادی