ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طعنه تبلیغاتی موتورولا به مشکل انفجار باتری های گلکسی نوت 7

اگرچه مدت نسبتاً زیادی از فراخوان سامسونگ برای جمع آوری واحدهای فروخته شده گلکسی نوت 7 می گذرد، اما تیم تبلیغات موتورولا بالاخره این نتیجه رسیده که از سرنوشت شرم آور فبلت پرچمدار اخیر کره ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۱۸ شهریور ۱۳۹۵  |  ۲۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگرچه مدت نسبتاً زیادی از فراخوان سامسونگ برای جمع آوری واحدهای فروخته شده گلکسی نوت 7 می گذرد، اما تیم تبلیغات موتورولا بالاخره این نتیجه رسیده که از سرنوشت شرم آور فبلت پرچمدار اخیر کره ای ها می تواند به نفع خود استفاده کند.

این کمپانی که یکی از زیرمجموعه های لنوو به شمار می رود، اخیراً تصویر جدیدی از موبایل Moto Z Force خود منتشر نموده و در بخش پایینی آن، جمله ای به شرح زیر به چشم می خورد: «در موتو، اولویت نخست ما امنیت است. برخلاف بعضی از تولیدکنندگان، ما به بهره گیری از بالاترین استانداردها در کیفیت و تست کردن تمام باتری هایمان اعتقاد داریم.»

moto-samsung-jab-1-w600

اما با وجود طعنه موتورولا به اتفاقات اخیر، باید گفت که سامسونگ هم امنیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. در واقع اگرچه بسیاری به روشی که سامسونگ برای فراخوان واحدهای نوت 7 به کار گرفت اعتراض کردند، اما کره ای ها این کار را به صورت داوطلبانه به انجام رساندند. با توجه به اینکه مشکل باتری نوت 7، تنها یک دستگاه به ازای هر 42 هزار واحد را با مشکل مواجه می سازد، سامسونگ می توانست همه چیز را به دست فراموشی سپرده و از تعمیر دیوایس های آسیب پذیرش امتناع ورزد.

اما در عوض، سامسونگ تصمیم گرفت تا فراخوانی برای میلیون ها واحد فروخته شده گلکسی نوت 7 منتشر کند و ضرری چند میلیارد دلاری را متحمل گردد تا امنیت مشتریانش تامین شود. ضمناً در مقام مقایسه باید گفت که این رقم چند میلیارد دلاری، با تمام نرخ درآمد موتورولا در سه ماهه نخست سال 2016 برابری می کند و البته فراخوان سامسونگ در زمانی منتشر شد که ال جی و اپل فاصله زیادی با معرفی پرچمداران LG V20 و آیفون 7 نداشتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • hamid_hk

    دقیق نمی دونم ولی اگه فرض کنیم که تو کل دنیا تنها 1000 تا نوت 7 مشکل داشته باشن با آماری که سامسونگ می ده از هر 42 هزار تا یکی، یعنی سامسونگ باید 47 ملیون تا نوت 7 فروخته باشه تا آمارش درست از آب در بیاد. نتیجه اینکه مشکل بسیار بزرگتر از یه دونه از هر 47 هزار تاس.

  • محمدحسین

    موتورلا واقعا با خودت چی فک کردی خودتو داری با سامسونگ مقایسه میکنی؛خودت زیر شاخه لنوو شدی

  • kurdishman

    واقعا همه اخباراتون به نفع سامسونگه. درسته شرکت قابل و موفقیه اما شما دیگه کاسه داغ تر از آش شدید.
    حتی عیب هاشم می پوشونید.
    نمیگم عیب بزرگی باتریش ولی پارسال همین ام ۹ گرم کرد و بعد مدتی اپدیش اومد درست شد ولی شما کردینش بدترین گوشی و انواع عیب روش اوردین

  • بیژن

    مثلا منم موبایلم ..منم بازی...

  • Majid

    موتورولا آخه خودش چه جایگاهی در بازار موبایل داره که این جوری افاضات میکنه ؟?

  • alliabbas

    اینا همش سیاستش دادا چون خیلی گند زده نوت۷تای ک ترکیدن به ۴۰ تا رسیدن.بایدم فراخوان میداد.تا یجوری گندیرو ک زده یکممم جم کنه تا بیشر ازین ابروش نره

  • iliyatiger

    1کلام متو زد فورس صد شرف داره ب کله گوشی های دنیا فقط باید حمایت بشه و دقیقا همین طراحی با سخت افزار قوی تر بده بیرون.ای کاش ویندوز دسکتاپ رو این بود همین

  • _sad_

    واقعا اشک ادم درمیاد یه کمپانی مثل اچ تی سی ،ک الان 10 رو داده بیرون ک واقعا محشره ،بخاطر عدم تبلیغات ،اسمی ازش برده نمیشه و فروشی نمیکنه ،بعد سامسونگ ترقه میفروشه ب مردم

  • farzad37j

    مدير عامل سامسونگ داره به جت بلك اپل نگاه ميكنه ميگه به به چه گوشي خوبي كاش منم يكي داشتم.حداقل منفجر نميشدم خداي نكرده.????.البته خداشم معلوم نيست ها از بين ٢٣٣ خدا كيه؟?

    • Javad.p

      مدیر عامل(کل) سامسونگ خودش گوشی اپل دست میگیره. بارها اینو دیدم میتونید برید نگاه کنید.

  • Enasiri725

    خوب اگه این کارو میکرد کار به شکایت کشیده میشد که خیلی بدتر میشد.سامسونگ عاقلانه ترین کار ممکنُ انجام داد

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی