ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راه اندازی رسمی شبکه وای فای توسط همراه اول

دسترسی به شبکه وای فای در اماکن عمومی را می توان از جمله اصلی ترین دغدغه های کاربران امروزی دستگاه های موبایل دانست. البته این قابلیت هم اکنون در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا فراهم ...

تحریریه دیجیاتو
تحریریه دیجیاتو منتشر شده در ۲۹ شهریور ۱۳۹۵  |  ۱۷:۴۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دسترسی به شبکه وای فای در اماکن عمومی را می توان از جمله اصلی ترین دغدغه های کاربران امروزی دستگاه های موبایل دانست. البته این قابلیت هم اکنون در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا فراهم شده است اما کاربران ایرانی مدت هاست که در آرزوی آن به سر می برند.

حالا اما همراه اول با انتشار بیانیه ای از راه اندازی سرویس تازه خود به نام وای فای اول در اماکن عمومی خبر داده که در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه جلب می کنیم.

همزمان با عید سعید غدیرخم و در راستای شعار هیچکس تنها نیست، همراه اول به عنوان اپراتور پیشرو، سرویس «وای فای اول» را راه اندازی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با استفاده از این خدمت تمام مشترکین همراه اول می توانند در اماکن عمومی به سادگی از اینترنت «وای فای اول» با سرعت ویژه آن استفاده کنند و یک اتصال پر هیجان را تجربه کنند.

کاربران جهت اتصال به «وای فای اول» که اینترنتی با سرعت بسیار بالاست، فقط کافیست همراه اولی باشند. از جمله مزایای «وای فای اول» تجربه استفاده از اینترنت با سرعت و کیفیت بسیار بالا در مکان های عمومی، اتصال آسان به اینترنت، حفظ باتری تلفن همراه به علت کم مصرف بودن وای فای در مقایسه با دیتای موبایل و مدیریت متمرکز مصرف در قالب بسته نوترینو عنوان شده است.

مشترکین برای استفاده از این سرویس می توانند، در مکان هایی که نشان «وای فای اول» را  مشاهده کردند، از اینترنت پر سرعت «وای فای اول» استفاده کرده و تنها کافی است وای فای تلفن همراه خود را روشن و به WiFi Aval متصل شوند.

گفتنی است، در «وای فای اول» مصرف اینترنت در قالب حساب نوترینوی مشترک انجام می شود. اگر مشترک بسته نوترینو داشته باشد، مصرف وی در قالب همان بسته انجام شده و در غیر این صورت مصرف مانند مصرف عادی اینترنت محاسبه می شود. به عبارت دیگر فارغ از اینکه کاربر از چه طریق به اینترنت متصل است، تنها یک حساب برای مدیریت آن دارد و آن حساب، نوترینوی مشترک است.

در ادامه همراه اول پیشنهاد کرده به دلیل سرعت ویژه «وای فای اول»، مشترک حتماً بسته نوترینو فعال کنند تا مصرف در قالب بسته ها، مدیریت شده و باصرفه تر باشد.

در حال حاضر تعداد بسیاری از نقاط در کشور این خدمت را به همراه اولی ها ارائه می دهند. مکان هایی مانند فرودگاه ها، مراکز فرهنگی، مراکز تجاری و نقاط پرتردد دیگر که هر روز به تعداد آن ها افزوده می شود.

همراه اولی ها برای مشاهده لیست کامل این نقاط که دارای نشان وای فای اول هستند، می توانند به سایت همراه اول به نشانی  http://mci.ir/WiFiaval  مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • games iran

    جمش کنید اینترنت وای فای هزینش نصف دیتا موبایل اما حالا دزد اول می خاد 10برابر حساب کنه

  • shahab306

    فقط رایتل.
    تبلیغاشم خوبه.مثلا یه هفته رایانه کمک بود هزینه تماسش اندازه درون شبکه رایتل بود ولی در حالت عادی هزار تومن دقیقه ای کم میکرد.هر دو سه هفته هم تو کانال تلگرامش بسته میذاره ،مثلا پنجاه مگ اینترنت رایگان.تبلیغ مسخره سرویس پیامکی هم نداره.قیمتشم با ایرانسل و همراه اول فرقی نداره.

  • Hadi.TJ

    خيلي مسخره ان... تو دنيا خيلي وقته همچين چيزي راه اندازي شده، البته با واي فاي رايگان... يعني همين كه شما تحت اون اپراتور باشي ميتوني رايگان از واي فاي استفاده كني، نه اينكه از طرح فوق العاده گرونت كم كنه... تو دنيا اينجور طرح هارو ميذارن براي تبليغ اپراتور خودشون و ترغيب ملت كه بيان ازون اپراتور استفاده كنن...اونوقت همراه اول ميخواد از اين اينترنت واي فاي سو استفاده كنه و اينترنت واي فايي كه همه جا نهايتا گيگي ٢ هزار تومنه رو گيگي ١٠ هزار تومان بفروشه (تازه با طرح، طرح نداشته باشي، گيگي ٧٥ هزار تومان پات درمياد) ... دزد اول...

  • lohrasbi

    ایرانسل و همراه اول خودشون و مسخره کردن اون از ایرانسل با اون مودم جدیدش که بی استفاده هست چون با همون ۴g ایرانسل سیم کارت کارت و میکنی
    اینم از همراه اول خوب اگه قراره به وای فای وصل شیم و از همون اعتبار دیتا استفاده کنیم چه کاریه؟؟با همون اینترنت سیم کارت کارمون و میکنیم چرا باید به این وایفای وصل شیم؟

  • Roham Sadeghi

    آسیاتک خیلی وقته همچین سرویسی داره و به نظرم یه آی اس پی همچین کاری کنه خیلی کار آمد تره

  • امیر

    خب الآن کجاش جالبه? ! اگه رایگان بود یه چیزی...

  • kamran naseri

    منم اول فکر کردم رایگانه ولی اشکالی نداره من که امیدم همسایهاست

    • رضا آرین

      دزدی کار خوبی نیست.بده آدم دزد باشه

  • GEEEEK

    اصولا هزینه ی دیتای وای فای با دیتای موبایل شدیدا متفاوته و این حرکت همراه اول شدیدا قابل نکوهشه

  • رضا H

    به چه دردی میخوره ..... فک کردم رایگان ????

  • Mostafa8p

    وقتی با ۱۰ دقیقه استفاده معمولی بستتون به (اتمام) رسید ..میفهمین
    اینا دزدن و این روش جدیده..شک نکن

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی