نمونه تصاویر پرتره ثبت شده با ماژول دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس را تماشا کنید
همان طور که می دانید یکی از ویژگی های برجسته آیفون 7 پلاس نسبت به برادر کوچکترش، بهره مندی از دوربین دوگانه است. این موبایل با دریافت آپدیت بتای عمومی iOS 10.1 به قابلیت عکسبرداری پرتره ...
همان طور که می دانید یکی از ویژگی های برجسته آیفون 7 پلاس نسبت به برادر کوچکترش، بهره مندی از دوربین دوگانه است. این موبایل با دریافت آپدیت بتای عمومی iOS 10.1 به قابلیت عکسبرداری پرتره مجهز شده، که از تکنیک نرم افزاری برای کاهش عمق میدان استفاده می کند.
اپل با این قابلیت، تلاش می کند تصاویر پرتره ثبت شده توسط دوربین های DSLR گران قیمت را تا حدودی شبیه سازی کند، یعنی سوژه اصلی که معمولاً یک شخص است، در مقابل پس زمینه ای تار قرار می گیرد.
وجود پس زمینه شلوغ همواره آزاردهنده خواهد بود و نگاه را به جای تمرکز بر سوژه اصلی، در محیط به گردش در می آورد، اما با محو شدن عناصر غیر اصلی، توجه بیننده به سوژه مورد نظر عکاس معطوف خواهد شد.
گفتنی است برای خلق این حالت، پردازشگر سیگنال تصویری اختصاصی به کار رفته در ماژول دوربین، با اسکن محیط اقدام به تشخیص افراد حاضر در صحنه کرده، سپس آنها را از پس زمینه جدا نموده و نتیجه نهایی را حاصل می نماید.
در ادامه می توانید نمونه تصاویر ثبت شده با آیفون 7 پلاس در حالت پرتره و بهره گیری از قابلیت مورد بحث را تماشا کنید:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.









خداوکیلی یه چی بگم ب دور از حق نیست
xperia xz کجا بقیه پرچمدارایه امسال کجا خداوکیلی?
ماشاءالله همه انقد لاكچرین كه همه مدل گوشی گوشی رو داشتن،اونم پرچمدارهای 2برند برتر رو،6s و s7! من نمیدونم با این وضعیت پس چرا میگین بی پولیه تو این مملکت!!!?
يه قدم به دوربيناى DSLR نزديك تر .. /m
کاش یکی پیدا بشه و یه مقایسه بین کیفیت اجرای این ایده بکر دوربین دوگانه در آیفون و هواوی بکنه. هنوز خیلی نگذشته از زمانی که شایعات فینگر پرینت در آیفون 5اس منتشر شد و به فاصله چند ماه گوشی هواوی با قابلیت اسکن اثر انگشت با عجله به بازارها روانه شد
من از خیلی چیزای اپل بدم میاد ولی نمیشه کیفیت خوب دوربین هاش رو انکار کرد اون موقع که همه گوشی ها دوربین هایی با سنسور های عالی و مگاپیکسل های بالا داشتن آیفون با یه دوربین هشت مگاپیکسلی از خیلی هاشون بهتر بود. واقعا آیفون هفت دوربین حرفه ای داره
بنظرم فقط از یک متعصب بالفطره بر میاد که حکم به برتری دوربین آیفون به اس۷ سامسونگ بده.
من خودم از عشاق اپل هستم، اونم مخصوصا
۱-در زمینه طراحی (جملگی طراحی های مینیمال و اعتماد برانگیز اپل بلااستثنا، از اولین مواجهه با یک دیوایس اپلی در سال ۲۰۰۵ به وقت معرفی ایپادهای mp3 player ۲گیگابایتی سفید رنگ، تا انقلاب تکنولوژیک و لایف استایلیک با آیفون نخستین که کپی/پیست هم نمیکرد و از ضبط چند ثانیه فیلم هم عاجز بود، تا آیفونهای واپسین، البته بجز طراحی ایفونهای ) و
۲-بعلاوه، بالاخص و بویژه سیستم عامل بی نظیر با طراحی گرافیکی عالی و پایداری و هماهنگی و سرعت بی بدیل!
ولی این بهیچوجه باعث نمیشه اختلاف فاحش کیفیت لنزهای بکارگرفته در پرچمداران گلکسی سامسونگ در توانایی جذب نور و تصاویر باکیفیت تر، نادیده بگیرم
من نه متعصب به سامسونگم و نه اپل. از نظر چیزی که میبینم میگم خوله و هرگز نگفتم از گلکسی سامسونگ بهتره, من همیچین چیزی گفتم؟
منتظر مقایسه یا گوشی هایی دیگه ام
میشه یکی توضیح بده که چرا 7 پلاس دوربینه دوگانه داره اصلا به چه دردی می خوره؟
تصاویر ماکرو رو با لنزهای کنونی تکی هم میشه گرفت. رو سوژه زوم کنید تا کل صفحه رو سوژه دربر بگیره و با نگه داشتن انگشت روی سوژه فوکوس چند نقطه ای دوربین رو روی سوژه قفل کنید. در آخر هم زوم اوت کنید و بدون استفاده از هر لنز دوگانه عکس های ماکرو بگیرید
وسعت دید بیشتر دوربین, کیفت بالا تر, ثبت جزيئات بیشتر و خیلی چیزای بیشتر که عکاسان حرفه ای بلدن و من هم نمیدونم
تو خود سایت زده
کاربردش همین پرتره است و یه حالت بوکه مانند داره (زمینه پشت عکس تار میشه) ولی کاربرد اصلیش زوم بهتر هست
ولی خوراك ماكرو گرفتنه
فک کنم منظورت بوکه است
نه،تصویر برداری از یك شئ در حالت نزدیک،مثلا شكوفه درخت
دقیقا یکی از فاکتورایی که ادمو گول میزنه دوربین خوبه
اما فاکتور قیمت برای من همیشه در درجه اول قرار داشته
حداقلش اینه که من 3.5 میلیون باید بدم تا با گوشیم عکس پرتره بندازم بزارم اینستاگرام دیگه
عكس ها بسيار عالى.دوربين يكى از مهمترين اجزا گوشى هست كه واقعا كاربر ازش استفاده ميكنه و پيشرفتش باعث تجربه كاربرى بهتر ميشه و قابل لمس هست.اميدوارم يه فكرى به حال اين باترى بكنن كه از دست شارژ كردن روزانه راحت بشيم.