فیسبوک به سانسور روزنامه نگاران فلسطینی متهم شد
به تازگی نشریه ای فلسطینی به نام The Electronic Intifada گزارش داده که فیسبوک اکانت های شخصی چندین نفر از نویسندگان و مدیران نشریات مهم این کشور را غیرفعال کرده و حالا این شبکه اجتماعی از ...
به تازگی نشریه ای فلسطینی به نام The Electronic Intifada گزارش داده که فیسبوک اکانت های شخصی چندین نفر از نویسندگان و مدیران نشریات مهم این کشور را غیرفعال کرده و حالا این شبکه اجتماعی از آنها عذرخواهی کرده و اعلام نموده که بعد از دریافت گزارشاتی مبنی بر مغایر بودن فعالیت این افراد با قوانین فیسبوک و به اشتباه آنها را به حال تعلیق درآورده است.
با این حال، این نشریات گلایه دارند اقدام اخیر شرکت تحت سرپرستی زاکربرگ در نتیجه فشارهایی است که رژیم صهیونیستی اخیرابرای محدود نمودن آنها به این شرکت وارد کرده است.
آنطور که خبرگزاری الجزیره اعلام نموده روز جمعه همین هفته اکانت های مربوط به چهار نویسنده از آژانس خبری شهاب و سه مدیر اجرایی از شبکه خبری قدس در فیسبوک غیرفعال شده است. گفتنی است که هر دوی این خبرگزاری ها نیز اخبار مربوط به فلسطین اشغالی را پوشش می دهند و صفحات فیسبوک آنها به ترتیب 6.3 و 5.1 میلیون لایک دارد.
رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده قوت گرفتن درگیری های خیابانی در مناطق اشغالی به خاطر فعالیت های این دو خبرگزاری در فضای آنلاین است و در مقابل فلسطینی ها اظهار نموده اند که بیشتر شدن مقاومت شان نه به فعالیت در فضای آنلاین بلکه نتیجه 50 سال اشغال نظامی کشورشان است.
روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 145 فلسطینی را به خاطر ترویج خشونت در شبکه های اجتماعی تحت پیگرد قرار داده و اوایل همین ماه نیز وزیر دادگستری آن اعلام کرد که این رژیم به تازگی از فیسبوک خواسته 158 محتوایی که به نوعی فلسطینی ها را «تشویق و تحریک» به درگیری می کند از وبسایت خود حذف نماید و جالب است بدانید که فیسبوک نیز تقریبا با 95 درصد از این درخواست ها موافقت کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نمیدونم چرا از این زاکربرگ خوشم نمیاد
به خدا ربطی به این مقاله هم نداره ها
کلا قبلا هم همین حسو داشتم
فقط مارک زاکربرگ و فیلم the social network
جالبه مقصر اصلی تجاوز و درگیری ها اسراییله بعدش میگه فلسطینی ها باعث تحریک درگیری میشن :|
همین چند مدت پیش تو اسرائیل یه چنین قولی به مسئولین اونجا داده بود. تو نیویورک تایمز دیدم. والا چی بگم
آزادی بیان به سبک زامبی ها
این متن چرامنبع نداره؟
اخوی بلند بگوووو...مرگ برق بییییییییب مرگ بر بییییییییب
خودتو نکشی یع وقت انقد که با مزه ای ...
الان یه عده روش عن فکر میان میگن به ما چه?
فکر کن به اسراییل به ایران حمله کنه. شعار جدید این عده این میشه
نه غزه نه لبنان نه ایران?
جایزه ادب به ایشون تقدیم میشه??
جایزه ادب به ایشون تقدیم میشه???
حداقل عذرخواهی میکنن و حفظ ظاهر میکنن... فقط فرض کن اگه این قضیه برعکس بود..
یه بچه سازنده ی فیسبوک هست
ولی ما وقتی به سن ۷۰ میرسیم(که نمیرسیم)تازه یه پراید میخریم
اون پسر جوان سازنده ی فیسبوک هست ولی ما چی?
الان ناراحت شدید
دروغ گفتیم باو
بریم د خ تر بازیمون??
شما میرید د ب . جمع نبندید