اظهارات مدیرعامل ایرانسل و وزیر ارتباطات در خصوص تغییرات بسته های اینترنت همراه
همان گونه که به اطلاعتان رساندیم، اخیراً برخی اپراتور های تلفن همراه تغییراتی در بسته های اینترنت همراه خود اعمال کرده اند که به نظر می رسد در نهایت عملاً به معنای بالا رفتن قیمت اینترنت بسته ...
همان گونه که به اطلاعتان رساندیم، اخیراً برخی اپراتور های تلفن همراه تغییراتی در بسته های اینترنت همراه خود اعمال کرده اند که به نظر می رسد در نهایت عملاً به معنای بالا رفتن قیمت اینترنت بسته ای همراه باشد.
در تغییرات یاد شده، بسته های سابق با بسته های مشابه با حجم کمتر یا مدت کوتاه تر جایگزین شده اند به گونه ای که در کل می توان گفت قیمت هر گیگابایت حجم اینترنت این بسته ها بالا رفته است.
قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل امروز در حاشیه ی مراسم افتتاح پروژه های جدید اپراتور دوم ارتباطی کشورمان در این خصوص گفته است: «تغییر نرخ تنها در یک بسته و به علت تغییر رفتار مشترکان بوده است؛ چون تجربه نشان داد اغلب مشترکان بسته ی ۱ ساله را در ۶ ماه تمام می کنند، مدت بسته به ۶ ماه کاهش یافت».
به بیان دیگر به گفته وی، افزایش نرخ در این تغییر مطرح نبوده است.
محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در واکنش به تغییرات حاصل شده در بسته های اینترنت موبایل گفته است: «آنچه به ما مربوط می شود تعیین سقف تعرفه برای ارائه خدمات از سوی اپراتورهاست که در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوب می شود».
وی افزوده است: «زیر سقف تعرفه ی مصوب، اپراتور ها در تعیین تعرفه ی بسته های خود مختارند و بازار رقابتی تعیین کننده ی تعرفه است. مشترکان تلفن همراه امروز با امکان ترابردپذیری مختارند و بر اساس ۳ فاکتور کیفیت، سرعت و تعرفه می توانند اپراتور خود را انتخاب کنند و مثل گذشته اجباری به ادامه ی سرویس از یک اپراتور به دلیل شماره ی موبایل نیست».
واعظی در خصوص زمان خارج شدن طرح رجیستری موبایل از مرحله ی آزمایشی نیز اظهار داشت: «این کار، کار بزرگی است و طول می کشد تا نتایج آن را اعلام کنیم. لذا اعلام تصمیم نهایی را به بعد موکول می کنیم».
وزیر ارتباطات درباره ی رفع برخی موانع ترابردپذیری همچون پیام اعلام ترابرد نیز گفته است: «کمیته ی ویژه ای برای بررسی موانع این حوزه در نظر گرفته شده و از اپراتور ها خواستیم تا با حضور در میدان به سمت رفع مشکلات بروند».
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اولا که خدا میزنه تو کمر آدم دروغگو
ثانیا به فرض محال که مشترکین تو 6 ماه تموم میکردند چرا برا استفاده 6 ماهه همون قیمت 12 ماه رو در نظر گرفتید ؟؟؟
اگر بخوایم هزینه ثابت اتصال به ازای هر ماه رو حساب کنیم(بدون در نظر گرفتن حجم) و هزینه ثابت هر ماه رو 5000 تومن حساب کنیم یعنی عملا بخاطر 6 ماه اشتراک کمتر 30 تومن به قیمت اضافه شده
شرف چیز نایابی شده این روزا، حالا که قیمت اینترنت اومده پایین، در عوض بهتر شدن قیمت و طرح، دارن شرف نداشتشونو نشون میدن
من هایوب دارم و دلم واقعا به حال ایرانسلیا میسوزه. یه کمپین بسازید #بسته_ایرانسل_نخریم در طول یه هفته ببینید چه خبر میشه و ایرانسل چطور به چیز خوری میوفته
اگه زود تموم میشده
خب گاری نداشته به جای حذف طرح
ابن چند طرح تازه رو اضافه میکردن
اینارو اگر یادتون باشه جناب معاون وزیر به حساب محترم نوید داداه بودند و فقط یک طرح نیست چند طرح، یکی از طرح های خوبش 6 ماه 30 گیگ بودش که شده 2 ما 30 گیگ، ایرادی نداره، بهتره ما، حالا بیشتر از اینترنت وای فای خونه و محل کار استفاده می کنیم.
اینترنت وای فای هم که به شدت مشغول حجم دزدیه. من 1 گیگ گرفتم مودم رو خاموش کردم خابیدم صبح پاشدم روشن کردم دیدم حجم تموم شده. واقعا نفهمیدم چی شد. هر چیم میگی بهشون زیر بار نمیرن. همه دزدن و به فکر گرفتن پول بیشتر از مردم بدبخت.
وقتي تير و ديدم ، پيش خودم گفتم يعني چه دليل مسخره اي ميخواد برا اين كارش بياره... كلي گزينه اومد تو ذهنم، ولي هيچكدوم به مسخره اي ايني كه مدير عامل ايرانسل گفت نبود... خوب تو ٦ ماه تموم ميكنن، دوباره طرح ميگيرن... اينجوري كه فرقي برا اونا كه ٦ماهه تموم ميكنم نداره، فقط اونايي كه بيش از ٦ ماه طول ميكشه ضرر ميكنن... يعني اين كار بجز سود برا ايرانسل هيچي نداره... از اون جالب تر، چندوقت پيش همين معاون اومده بود كه نبايد اپراتورها طرح ١٠٠ گيگ داشته باشن و با اين كارشون دارن سر مشتركا كلاه ميذارن چون خيليا نميتونن ١٠٠ گيگ رو تموم كنن تو سال، و اپراتور سودش تو اينه كه مشتري نميتوني ١٠٠ گيگ رو استفاده كنه... حالا نميدونم چي شده كه اينا يهو ميگن كاربرا ١٠٠ گيگ رو تو ٦ ماه تموم ميكنن...
جالبه وزير ميگه بهما ربطي نداره ايرانسل چطور مردمو ميكنه ما فقط سقف كردنِ ملت رو مشخص ميكنيم??????
دهنت سرویس?
خیلی قشنگ گفتی فقط نمیدونم چطوری نظرتو تایید کردن
بدون تاييد ميره رو سايت بريج كانكشن دارم انگار?
آقا بسته یک ساله 100 گیگ که هنوز هست تو قسمت حجم بالا!؟!!!
واسه دایمی، فقط 12،24،48 گیگ باقیمانده! بقیه رفتن به فنا.....!
یادم رفت اینم در آخرش اضافه کنم
لعنت به کسایی که بنای حروم خوری رو گذاشتن
نمیدونم پیشنهاد این طرحارو کدوم بی پدری میده
خسته شدیم از بس پول دادیم واسه حجم
بابا چقدر میخورین سیر نمیشین؟
خیلی دلیل مسخره ای بود
اتفاقا خیلیم خوب میدونن که بسته توی 6 ماه تموم نمیشه و اینجوری مجبورش میکنن دوباره برای 6 ماه دیگه یه بسته دیگه بگیره و اون وسط هم حجم باقیمانده میپره
یعنی بجای یکبار خرید بسته 100 گیگ مجبور میکنن توی سال 2 بار خرید کنی
اینا همش ترفند و یجوری زرنگی
ملت رو نمیدونم چی حساب کردن