انقلاب بعدی ژاپنی ها؛ کنسول هیبریدی Nintendo Switch معرفی شد
دقایقی پیش، نینتندو بالاخره از کنسول جدیدش به نام Nintendo Switch رونمایی کرد که پیش از این با نام رمز NX شناخته می شد. نینتندو برای رونمایی از کنسول خود، تریلری 3 دقیقه ای تدارک ...
دقایقی پیش، نینتندو بالاخره از کنسول جدیدش به نام Nintendo Switch رونمایی کرد که پیش از این با نام رمز NX شناخته می شد. نینتندو برای رونمایی از کنسول خود، تریلری 3 دقیقه ای تدارک دیده بود که طراحی کنسول جدید و شیوه کارکرد آن به عنوان سیستمی خانگی و یا قابل حمل را نمایش می دهد.
نینتندو حساب زیادی روی موفقیت کنسول Switch باز کرده و قصد دارد پس از ناکامی خود در قبال Wii U، یکبار دیگر به موفقیتی همچون کنسول محبوب Wii دست یابد. Wii U اگرچه بازی های بسیار ارزشمندی داشت، اما طراحی تبلت گونه کنترلر آن، چندان به دل مخاطبان ننشست و حالا کمپانی ساکن کیوتو رویکردی تازه و انقلابی را در پیش گرفته است.
جالب است بدانید که کنسول Wii، با نام رمز Revolution یا «انقلاب» شناخته می شد و همانطور که از نامش مشخص بود، توانست انقلابی در صنعت گیمینگ ایجاد کرده و دل تمام گیمرها را برباید. حالا به نظر می رسد که کنسول Switch از راه رسیده تا همان ماجرا را تکرار کرده و کمپانی هایی همچون مایکروسافت و سونی را به طور جدی به چالش بکشد.
بیشتر بخوانید:
- اطلاعات بیشتر از Nintendo Switch؛ تجربه موازی گیمینگ خانگی و پرتابل
- کنسول بازی نینتندو سوییچ به جای دیسک، از کارتریج استفاده می کند
- نینتندو سوییچ از سخت افزار قدرتمند Nvidia بهره می برد
- کدام شرکت ها برای نینتندو سوییچ بازی خواهند ساخت
- نینتندو برای کنسول جدید خود یک سوپر ماریو سه بعدی می سازد
- نینتندو چه بازی هایی را روی کنسول جدید خود نمایش داد
- سه تریلر جدید از گیم پلی Zelda: Breath of the Wild منتشر شد [تماشا کنید]
کنسول نینتندو سوییچ قرار است طی ماه مارس سال آتی میلادی در دسترس مخاطبان قرار گیرد. در ادامه، ویدیوی رونمایی از آن نیز قابل مشاهده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالیه. درست مثل نینتندو Wii U نوآورانه و هیجان انگیز بود. فقط امیدوارم موفقیت های بیشتری نسبت به اون کسب کنه...
نینتندو فوق العادست
من کنسول wii رو داشتم
واقعا بازیاش به یاد ماندنی بود
این که یه کنسول واقعی رو بتونی همراه خودت داشته باشه عالیه
مردیم از بس بازی های آبکی موبایل و تبلت بازی کردیم.
مطمعن هستم این کنسول میتونه موفقیت wii رو تکرار کنه
دمش گرررم باحاله ایول
OMG
همواره تخیل میکردم که یک روزی ؛ سونی کنسول دستی و موبایلش رو به همچین چیزی ترکیب کنه... درست همون زمان که اکسپریا پلی یا پی اس ویتا معرفی شد... افسوس که سونی نمی تونست از کنسول دستی که اون زمان خوب هم می فروخت دل بکنه... درست مثل سیمبین نوکیا که اون به عرش برد به فرش رسوند ... کنسول دستی پلی استیشن هم برای موبایل سونی همین بود... کافی دقت کنید که حجم عمده استفاده از تبلت و موبایل سرگرمیه و چه بازار بکری داره... سخن کوتاه کنم و به نینتدویی ها میگم دمتون گرم !
عالیه و بازی هاش هم کم نیست فقط الان قیمت مونده که اونم اگه کم باشه میترکونه
این یه شروع دوباره برای نینتندو هست
میتونم بگم شاهکار بود . مدت ها منتظر یه کنسول دستی قوی از طرف نینتندو بودم که امروز همه شونو باهم معرفی کرد . تنوع در کنترلر های کنسول فوق العادست. خوراک فرهنگ ژاپن هم هست.
نینتندو در دنیا از ارزش و احترام خیلی بالایی برخورداره،این کمپانی در گذشته باعث بوجود آمدن رشد و رقابت در صنعت گیم شده و محصولات خوبی رو نیز معرفی کرده است،به عبارت بهتر صنعت گیم یه جورایی مدیون نینتندو هستش،اما در کشور ما شناخته شده نیستش،یادش بخیر 25 سال پیش ما میکرو که در واقع کپی کنسول نینتندو بود رو بازی میکردیم،چه زود گذشت،موفق و سربلند باشید دوستان.
خوشمان آمد ??
عالی به نظر میرسه امیدوارم علاوه بر قیمت خوب،بازی های روز واسه این کنسول ساخته بشه.