کاربران خبر از بروز مشکلاتی در ترک پد مک بوک پرو 2016 می دهند
عده ای از دارندگان مک بوک پرو 2016 اپل، اخیراً خبر از وجود مشکلی در ترک پد این لپ تاپ داده اند که هنگام ژست حرکتی کشیدن با سه انگشت، بروز پیدا می کند. کاربرانی ...
عده ای از دارندگان مک بوک پرو 2016 اپل، اخیراً خبر از وجود مشکلی در ترک پد این لپ تاپ داده اند که هنگام ژست حرکتی کشیدن با سه انگشت، بروز پیدا می کند. کاربرانی که تحت تاثیر این مسئله قرار گرفته اند می گویند این مشکل یا به صورت متناوب در مک بوک های 13 و 15 اینچی بروز پیدا می کند یا اصلاً با آن مواجه نمی شود.
یکی از کاربران وب سایت MacRumors می گوید که کشیدن با سه انگشت روی بخش سمت چپی، ترک پد مک بوک پروی وی قادر به تشخیص ژست نیست.
برخی این مشکل را ناشی از قابلیت Palm Rejection، که هنگام قرار گرفتن بخش های خاصی از دست روی ترک پد، موجب از کار افتادن قابلیت های آن می شود می دانند؛ خصوصاً با در نظرگیری این موضوع که بیشترین میزان مشکل برای این ژست، در لبه های ترک پد به وجود می آیند.
اپل به نظر می رسد که هنوز از این مشکل آگاهی پیدا نکرده یا فعلاً تمایلی به صحبت درباره آن نشان نمی دهد. ضمناً هنوز مشخص نیست که این مشکل ارتباطی با نرم افزار دارد یا ایرادی در سخت افزار وجود دارد. اگر مشکل نرم افزاری باشد، احتمالاً در به روزرسانی بعدی MacOS Sierra برطرف خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اپل باید با خاک یکسان بشه ???
ترک پد یا ترک پا اگه ترک برداشته کرم جی بزنید خخخخخخخخ??????????????
ایکاش مدیر محترم سایت بخش کامنت ها را از خبرهای مربوط به سه برند اپل، سامسونگ ، هوآوی حذف میکرد چون هیچگونه استفاده ای برای مردم ندارد و فقط یک عده طرفدار مشغول توهین و تحقیر همدیگر و همچنین فحش دادن مستقیم و غیر مستقیم به خریداران این سه برند هستند و برای یک خواننده عادی بسیار منظره نا خوشایندی را رقم میزند
هواوی هم آدم شده
کاری نداره براش که میاد میگه دستتون رو اشتباه میکشید و تمام
ایول درست گفتی دقیقا مثل زمان استیو جابز به مدل آیفون بود مشکل آنتن دهی داشت استیو جابز میگفت گوشی را بد دست گرفتید میگفت مدل دست گرفتن را اصلاح کنید درست میشه خخخخخخخخخ
ایول درست گفتی دقیقا مثل آیفون چند بود استیو جابز میگفت گوشی را بد دست گرفتید آنتن نمیده
اخه این قابلیت چی بود که خریدن داشته باشه.. دنیار رفته روبه صفحه لمسی.. اگه استیو بود که یه وسیله جانبی حاظر نبود درست کنه چون میگفت گم میشه بعدشم ابن لپتاپارو طوری طراحی میکرد که لمسش شبیه به هیچ چیز نبود یا حداقل اون ترک پدو میاورد زیر مانیتور و به صورت عمودی میزاشت که روش خم نشه کاربر
دردو بلای سامسونگ تو سر اپل
من نمیدونم چی بگم اخه اپل دردی نداری بگم تو سر سامسونگ?
????
کیفت فقط سیب کپک زده باز بگید سامی فلان برید اپل محدود کننده با کیفت خوببببب!!! بخرید خلایق هرچه لایق زمان استیو جابز اپل خوب بود بعدش دیگه......
تو تو خواب نمیتونی ازینام بخری?
قطعا مشكل نرم افزارى هست و با يك بروزرسانى ساده قابل حل است
ماله کشی
خخخخخخخخخ ایول