ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران خبر از بروز مشکلاتی در ترک پد مک بوک پرو 2016 می دهند

عده ای از دارندگان مک بوک پرو 2016 اپل، اخیراً خبر از وجود مشکلی در ترک پد این لپ تاپ داده اند که هنگام ژست حرکتی کشیدن با سه انگشت، بروز پیدا می کند. کاربرانی ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۲۹ آبان ۱۳۹۵  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

عده ای از دارندگان مک بوک پرو 2016 اپل، اخیراً خبر از وجود مشکلی در ترک پد این لپ تاپ داده اند که هنگام ژست حرکتی کشیدن با سه انگشت، بروز پیدا می کند. کاربرانی که تحت تاثیر این مسئله قرار گرفته اند می گویند این مشکل یا به صورت متناوب در مک بوک های 13 و 15 اینچی بروز پیدا می کند یا اصلاً با آن مواجه نمی شود.

یکی از کاربران وب سایت MacRumors می گوید که کشیدن با سه انگشت روی بخش سمت چپی، ترک پد مک بوک پروی وی قادر به تشخیص ژست نیست.

برخی این مشکل را ناشی از قابلیت Palm Rejection، که هنگام قرار گرفتن بخش های خاصی از دست روی ترک پد، موجب از کار افتادن قابلیت های آن می شود می دانند؛ خصوصاً با در نظرگیری این موضوع که بیشترین میزان مشکل برای این ژست، در لبه های ترک پد به وجود می آیند.

اپل به نظر می رسد که هنوز از این مشکل آگاهی پیدا نکرده یا فعلاً تمایلی به صحبت درباره آن نشان نمی دهد. ضمناً هنوز مشخص نیست که این مشکل ارتباطی با نرم افزار دارد یا ایرادی در سخت افزار وجود دارد. اگر مشکل نرم افزاری باشد، احتمالاً در به روزرسانی بعدی MacOS Sierra برطرف خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha

    اپل باید با خاک یکسان بشه ???

  • MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha

    ترک پد یا ترک پا اگه ترک برداشته کرم جی بزنید خخخخخخخخ??????????????

  • dark season

    ایکاش مدیر محترم سایت بخش کامنت ها را از خبرهای مربوط به سه برند اپل، سامسونگ ، هوآوی حذف میکرد چون هیچگونه استفاده ای برای مردم ندارد و فقط یک عده طرفدار مشغول توهین و تحقیر همدیگر و همچنین فحش دادن مستقیم و غیر مستقیم به خریداران این سه برند هستند و برای یک خواننده عادی بسیار منظره نا خوشایندی را رقم می‌زند

    • MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha

      هواوی هم آدم شده

  • بهزاد م

    کاری نداره براش که میاد میگه دستتون رو اشتباه میکشید و تمام

    • MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha

      ایول درست گفتی دقیقا مثل زمان استیو جابز به مدل آیفون بود مشکل آنتن دهی داشت استیو جابز میگفت گوشی را بد دست گرفتید میگفت مدل دست گرفتن را اصلاح کنید درست میشه خخخخخخخخخ

    • MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha

      ایول درست گفتی دقیقا مثل آیفون چند بود استیو جابز میگفت گوشی را بد دست گرفتید آنتن نمیده

  • heydar hejazi

    اخه این قابلیت چی بود که خریدن داشته باشه.. دنیار رفته روبه صفحه لمسی.. اگه استیو بود که یه وسیله جانبی حاظر نبود درست کنه چون میگفت گم میشه بعدشم ابن لپتاپارو طوری طراحی میکرد که لمسش شبیه به هیچ چیز نبود یا حداقل اون ترک پدو میاورد زیر مانیتور و به صورت عمودی میزاشت که روش خم نشه کاربر

  • m samsung

    دردو بلای سامسونگ تو سر اپل

    • m.Apple

      من نمیدونم چی بگم اخه اپل دردی نداری بگم تو سر سامسونگ?

  • MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha

    کیفت فقط سیب کپک زده باز بگید سامی فلان برید اپل محدود کننده با کیفت خوببببب!!! بخرید خلایق هرچه لایق زمان استیو جابز اپل خوب بود بعدش دیگه......

    • m.Apple

      تو تو خواب نمیتونی ازینام بخری?

  • Metal

    قطعا مشكل نرم افزارى هست و با يك بروزرسانى ساده قابل حل است

    • m samsung

      ماله کشی

      • MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha

        خخخخخخخخخ ایول

مطالب پیشنهادی