ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات بیشتر از پرچمدار نوکیا؛ چیپست اسنپدراگون و لنز Carl Zeiss

اولین موبایل پرچمدار اندرویدی نوکیا بعد از مدت های طولانی، احتمالاً قرار است سال آتی میلادی به بازار عرضه شود. در واقع، انتظار می رود که کمپانی فنلاندی موبایل جدیدش را بعد از سبد محصولات ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۴ آذر ۱۳۹۵  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اولین موبایل پرچمدار اندرویدی نوکیا بعد از مدت های طولانی، احتمالاً قرار است سال آتی میلادی به بازار عرضه شود. در واقع، انتظار می رود که کمپانی فنلاندی موبایل جدیدش را بعد از سبد محصولات مایکروسافت در کنگره جهانی موبایل 2017، طی ماه فوریه سال آتی میلادی معرفی کند.

در حال حاضر می توان به قطع گفت که نوکیا و HMD Global بیشتر از یک موبایل در سال 2017 میلادی به بازار عرضه خواهند کرد که یکی از آنها احتمالاً پرچمداری با نمایشگر 5.2 یا 5.5 اینچی به همراه رزولوشن Quad HD (معادل 2560x1440 پیکسل) خواهد بود.

nokia-w600

این اطلاعات از سوی منابع چینی منتشر شده و به همین جهت، احتمال دارد که چندان موثق نباشد. با این حال، هیچ یک از اخبار اخیر، چندان دور از ذهن به نظر نمی رسند و تنها سوال باقی مانده آن است که آیا نوکیا واقعاً برنامه ای برای عرضه چنین موبایل پرچمداری دارد یا خیر. گذشته از اندازه نمایشگر، گفته می شود که پرچمدار نوکیا به چیپست اسنپدراگون 820 نیز تجهیز گشته است.

این ویژگی شاید روی کاغذ بسیار هیجان انگیز به نظر رسد اما در حقیقت، تا به امروز موبایل هایی به همراه اسنپدراگون 821 هم به بازار عرضه شده اند که از جمله آنها می توان به OnePlus 3T و LeEco Eco Pro 3 اشاره کرد. در بخش دیگری از شایعات آمده که اسمارت فون مورد اشاره، به لنز دوربین Carl Zeiss مجهز بوده و بدنه فلزی آن، در برابر آب مقاوم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Samuel jamali09339434229

    درود ، به عنوان یک پیگیر شدید اخبار تکنولوژی و طرفدار بدون تعصب خیلی خیلی خوشحالم که مجدد نوکیای ریشه دار و با کیفیت و پر خاطره برای همه به دنیای تکنولوژی پرطرفدار و پر تلاتم موبایل برمیگیرده مخصوصا اگه از اسنپدراگون835بهره ببرد یعنی اگه از این پردازنده بهره ببره با بهینه گی های دیگه موفق میشه ور مقابل رقبا ،ضمنن مانند گذشته در محصولات خاص خود طبیعتن محصولات نوکیا مجدد از بهترین و بهینه ترین و باکیفیت ترین صفحه نمایش در مقابل تمام رقبا((سوپرآمولدsuoer AMOLED))بهره خواهد برد که اگه مجدد به طرفداری و تعصب محکوم نکنن بهترینش رو تا الان سامسونگ ارائه داده مانند گذشته و ره احتمال 99درصد در گلکسیS8وNOTE8به کار خواهد برد ،دوربین های کارل زایس اگه یادتون باشه در رده پایین ترین موبایل های نوکیاهم میتونس عکسی بگیره که حد اعقل در بدبینانه ترین حالت کار شما رو رده بندازه ((عالی بود و طبیعتن خواهد بود)) شاید به نوکیا بی ربط باشه اما اونهایی که مینویسید به عنوان مثال شرکت HTC با اون عظمت و موفقیت ها و مزایاهای بسیار که داشته و داره و البته طبیعتن اقرار میکنم ضعف هایی هم داره که طبیعی هس اما باید انتظار بازگشت قدرتمندش رو به بازار موبایل داشت اگر چه باید صبر کرد و دید چون آینده رو نمیشه پیش بینی کرد

  • داود جوادی

    نوکیا واقعا شرکت خوب و محبوبی هستش و جای خالیش در بازار اسمارتفونهای اندرویدی خیلی حس میشه،اما متاسفانه رقابت در این دوره زمانه همانند سالهای گذشته که نوکیا حکمرانی میکرد،نیست و خیلی مشکل شده،دلیلش هم بلوغ و تکامل گوشیهای هوشمند و از طرف دیگه اشباع بازار فروش و همچنین حضور شرکتهای قدرتمندی مثل اپل و سونی و الجی و htc و موتورولا و سامی و مهمتر ظهور شرکتهای نوپایی مثل شیائومی و هواوی و دیگر شرکتهای چینی همانند لیکو و اوپو و بلو و میزو و زدتی ای و لنوو ...هستش،امیدوارم نوکیا به جایگاه اصلیش در دنیای تکنولوژی برسه و خدمات و زحمات گذشتش رو با ورود دوباره به بازار به همه نشون بده.

  • saeed_ebrahimi

    چقدر دلم تنگ شده برات... منتظرتم شدید

  • Erfaan Zandii

    من آدمی نیستم که با نوستالژی زندگی کنم اا جای شرکتی مثل نوکیا و سونی در صدر بازار واقعا حس میشه !! برای نوکیا که بعیده مثل قبل بشه اما برای سونی این امکان هست !

  • Devil may cry

    ایول لنز کارلز ایس

  • Shahriar

    امیدوارم با بازگشتش کیفیت معروفش رو هم به بازار برگردونه كه با بوجود اومدن رقابت دیگه شاهد اتفاقاتی از قبیل منفجر شدن ? نباشیم

مطالب پیشنهادی