ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی و ال جی در زمینه اینترنت اشیا همکاری می کنند

در حال حاضر اینترنت اشیا به یکی از تکنولوژی های نوین و مهم در صنعت شبکه و کامپیوتر جهان تبدیل شده و از آن به عنوان انقلاب بعدی این شاخه یاد می شود. به علاوه واضح ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۴ آذر ۱۳۹۵  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حال حاضر اینترنت اشیا به یکی از تکنولوژی های نوین و مهم در صنعت شبکه و کامپیوتر جهان تبدیل شده و از آن به عنوان انقلاب بعدی این شاخه یاد می شود. به علاوه واضح است که تمام شرکت های فعال در حوزه الکترونیک از این مسئله آگاه هستند و سرمایه گذاری های بی شماری در آن رابطه کرده اند.

در همین راستا کمپانی چینی هوآوی روز گذشته از برقراری همکاری گسترده با واحد Uplus شرکت کره ای ال جی خبر داد؛ هر دو کمپانی نام برده پیش از این فعالیت های تحقیق و توسعه گسترده ای در زمینه اینترنت اشیا داشته اند، اما این همکاری به موجب رشد بیش از پیش این تکنولوژی صورت گرفته و قرار است سال ها ادامه داشته باشد.

2_68-w600

هوآوی و ال جی در طی کنفرانسی خبری برگزار شده در شهر سئول کشور کره جنوبی، از افتتاح مجموعه آزمایشگاه های NB-IoT خبر دادند که که نامش از NarrowBand-Internet of Things گرفته شده و به تکنولوژی شبکه گسترده رادیویی کم مصرف که برای اتصال سخت افزارهای مختلف اینترنت اشیا طراحی شده اشاره دارد.

این مجموعه آزمایشگاهی در خاک کره جنوبی راه اندازی خواهد شد و درب های خود را به روی همکاری با تمام فعالان حوزه اینترنت اشیا باز خواهد گذاشت. «ژو چنگ» مدیر بخش اینترنت اشیای مخابراتی هوآوی بر این باور است مجموعه مورد بحث تا اواسط سال 2017 افتتاح خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • NBBOY

    آخه من موندم یکی تو این سایت کامنت درست و حسابی نمیزاره حتما یا باید یه توهینی بشه یا به یه شرکت فش بدن این پست اصن چه ربطی به سامسونگ داشت من نمیدونم

  • rezam7388

    aureliano مگه ابرویی هم برای سامسونگ مونده که بره نوت هفتش مشکلش باتری بود ماشین لباس شویی هاش چیه مشکل تازه سامبمب باید از خداشم باشه با هوآوی همکاری کنه

  • soheil abbasi

    آفرین به هوآوی و ال جی که باهم همکاری میکنن .

    ایشاله هوآوی با کمک لایکا ، تیم طراحی پورشه ، ال جی و ... سامبمب رو به خاک سیاه بشونه که از دستش راحت شیم .

    هر چند با میت9 خیلی ها از جمله سامبمب و غیره فعلا رفتن پی کارشون ...

  • meysam

    همین فردا پس فرداس که خبر بیاد شیائومی و سامسونگ و وان پلاس با سونی میخان باهم همکاری کنن

  • meysam

    هوآوی و الجی!!!!
    چه شود....?

  • meysam

    خطاب به بعضیا
    مجبورت نکردن ساعت 1 بیای مطالب سایتو بخونی

  • Aureliano

    خداروشکر با سامسونگ همکاری نکرده وگرنه آبروش میرفت?

    • soheil abbasi

      هوآوی با سامبمب سر بحص داره .

      همکاری با سامبمب توی هر زمینه ای یه دیوانگیه .
      مگر اینکه شرکتی بخواد باطری وسایلش آتیش بگیره ، یا موتور وسایلش از جا در بیاد .

    • rezam7388

      سامسونگ ابروش رفته مگه ابرویی دیگه ایی هم موتده تازه سامسونگ از خداشم باشه سامسونگ با هوآی همکاری کنی سامبمب خخخخخ

    • meysam

      اگه با سامسونگ همکاری کنه کل طرفدارای هردو طرف میپرن میرن سمت برند های دیگه???

  • Rza.H

    به گوزم، حال داری تو رو خدا ساعت ۱ شب اومدی پست میزاری، آخر شب قبل ۱۲ اومدم کلا ۲ مطلب بود اونم چررررت، مثل شباای قبل پرمطلب نبود این آخر شبی

    • Me.n.KHOF4SH

      اگه تو شدی این، پدر و مادرت دیگه چی بودن!

    • سعید

      میتونی زودتر بخابی تا صب از مهد قرآنت جا نمونی.کسی مجبورت نکرده بیای اسم ننه باباتو بنویسی اینجا

    • Alireza omid

      چرت نگو!!!

    • amirmahdi_k

      خخخخخ

مطالب پیشنهادی