ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران از بروز مشکلاتی در صفحه نمایش مک بوک پرو 2016 خبر می دهند

اوایل ماه گذشته اپل از سری جدید لپ تاپ های مک بوک پرو پرده برداشت که دو مدل از آنها از نوار ابزار لمسی منحصر به فردی تحت عنوان «تاچ بار» بهره می برند. اکنون کاربران از بروز ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۷ آذر ۱۳۹۵  |  ۱۹:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اوایل ماه گذشته اپل از سری جدید لپ تاپ های مک بوک پرو پرده برداشت که دو مدل از آنها از نوار ابزار لمسی منحصر به فردی تحت عنوان «تاچ بار» بهره می برند.

اکنون کاربران از بروز مشکلاتی در نمایشگر این سری لپ تاپ ها خبر می دهند که به شکل آزاردهنده ای رنگ های درهم ریخته ای را به تصویر می کشد.

بنابر گزارش کاربران در شبکه های اجتماعی و انجمن های اینترنتی، در هر دو حالت بهره مندی از پردازشگر گرافیکی جایگذاری شده در مادربورد و یا حین استفاده از کارت گرافیک تعبیه شده مشکل مورد بحث رخ می دهد.

graphics-card-in-brand-new-mbp-2016-freaking-out-new-update-youtube0000372016-11-27-16-14-48-w600

در نتیجه کارشناسان تصور می کنند این مشکل سخت افزاری نیست و صرفاً به دلیل بروز ایرادی در درایور و نرم افزار دستگاه اتفاق می افتد.

شایان ذکر است که این مسئله تاکنون فقط گریبان گیر نسخه های 15 اینچی مک بوک پرو شده و به نظر می رسد مشکلی برای مدل 13 اینچی آن پیش نیامده است.

گفتنی است اپل تاکنون به وجود چنین مشکلی اشاره نکرده است، در نتیجه فعلاً هیچ راه حل رسمی برای رفع آن وجود نداشته و کاربران باید تا مشخص شدن اوضاع منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • علیرضا .م

    آقا اینا رو وللش واس نوکیا ۱۱۰۰ اندروید ۷ میاد یا نع؟

  • CATer

    اپل به کدوم یکی از مشکلاتش اشاره کرده که این دومیش باشه؟

  • سامان

    خدای من چقدر بدبختیم ?

  • m.Apple

    بابا با این نظرات ضایس طرفدارایه ساملنگ بچه هستن هرچی از دهنشون در میاد به ناموس خانواده طرف میزنن

  • m samsung

    با پول این اشغال میشه بهترین لپ تاب ویندوزی با سخت افزار و گرافیک بی نهایت قویتر سیستم عامل ویندوز کخ خیلی بهتر از مک اشغاله همرا با پورت ها گوناگون

    • SRT

      پیج اینستا دیجیکالا مگ رو هم به گند کشید

    • Rooz5eh

      اشغال محصوليه كه تو كاربرشى

      • m samsung

        حرف حق تلخه خخخخخ

        • Rooz5eh

          اگه حرف تو حق باشه كه بايد همه سر به بيايون بزارن :)) خودتو سامسونگ بدوييد تا برسيد :))

    • Ghost

      نه ادب داری نه شعور

  • MHS

    مشکلیه که پیش میاد و امیدوارم با یه آپدیت نرم افزاری حل شه و کار اپل به ماجرای نوت ۷ نرسه ?

  • MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha

    هر کی خواست بیاد تلگرام من تا یه کلیپ از اس 7 و آیبمب 7 بگذارم تا بگم آیفون آنقدری که طرفداران سیب بمب تعریف میکنند نیست
    09368202761 بیاید تلگرام

  • MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha

    هههه خخخخخخخخخخخخخخخخ اینم از سیب بمب????????????????????
    کیفیت یعنی سیب کپک زده میفهمی که چی میگم خخخخخخخخخخخخخ

    • m.Apple

      ازین خخخخخخ گفتنات معلومه مشکل داری داش درکت میکنم?

    • Rooz5eh

      من فك كنم تو بچگياى خوبى نداشتى .. اميدوارم زندگيت بهتر بشه ازين بيكارى در بياى اينكارارو نكنى

      • MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha

        خخخخخخخ?????? برعکس عالی بوده سوزش داری

مطالب پیشنهادی