ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت خبر از فروش بالای کنسول اکس باکس وان در روز جمعه سیاه می دهد

کمپانی مایکروسافت به تازگی «نتایج نخست» از عملکرد اکس باکس در جمعه سیاه امسال را به اشتراک گذاشته است که از فروش بسیار خوب این کنسول و نرم افزارهای آن حکایت دارد. مدیر واحد بازاریابی ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۸ آذر ۱۳۹۵  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی مایکروسافت به تازگی «نتایج نخست» از عملکرد اکس باکس در جمعه سیاه امسال را به اشتراک گذاشته است که از فروش بسیار خوب این کنسول و نرم افزارهای آن حکایت دارد. مدیر واحد بازاریابی برند اکس باکس، مایک نیکولز طی بیانیه ای اعلام کرده که تقاضا برای سخت افزار اکس باکس، تجهیزات جانبی و بازی های آن «قدرتمند» بوده و مردم نیز به شکلی فزاینده به تجربه بازی ها از طریق سرویس اکس باکس لایو پرداخته اند.

با این همه کمپانی ردموندی اطلاعات دقیقی درباره فروش میزان فروش واحدهای اکس باکس ارائه نکرده و هیچ اطلاعاتی هم درباره عملکرد اکس باکس لایو طی جمعه سیاه سال جاری میلادی در دست نیست.

گفتنی است که طی تخفیف های این روز، کنسول اکس باکس وان اس، با قیمت 250 دلار به دست مشتریان می رسید و بسیاری از بازی های انحصاری و شخص ثالث آن با تخفیف های چشمگیری مواجه شده بودند. تخفیف های جمعه سیاه اکس باکس لایو نیز از روز 28 آبان ماه آغاز شدند و تا پایان امروز ادامه دارند.

در نهایت باید اشاره کرد که کنسول اکس باکس وان طی چند ماه اخیر، عملکرد بسیار مطلوبی در ایالات متحده داشته است و طی 4 ماه اخیر، به صورت مداوم به پرفروش ترین سخت افزار گیمینگ این کشور تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • امیرحسین زنگنه

    دمشون گرم با مدیریت عالی تونستن اکس باکس وانی که اون شروع بد رو داشت به اینجا برسونن. ماشالا فیل اسپنسر.

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi: :digi:

    • Meysam-Tn2

      راستی خوش اومدی... کجا بودی این همه مدت ؟؟؟

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    من توی مایکروسافت استور بودم و یدونه فیفا 17 گرفتم همون موقع که توی صف صندوق بودم دیدم 3 تا ایکس باکس وان اس فروخت ، فروشش وحشتناک عالی بوده

    • Meysam-Tn2

      کدوم کشور داداش?؟

    • MojtabaHere

      خوش به حالت داداش ??
      تو مایکروسافت استور که میری ما رو هم دعا کن ???

مطالب پیشنهادی