ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قسمت دوم The Last of Us تایید شد

اگر بگوییم که The Last of Us بهترین ساخته استودیوی ناتی داگ به حساب می آید و شاید بهترین بازی تمام دوران کنسول پلی استیشن هست، بی راه نگفته ایم و چه هیجان انگیزتر از ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۳ آذر ۱۳۹۵  |  ۲۲:۵۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر بگوییم که The Last of Us بهترین ساخته استودیوی ناتی داگ به حساب می آید و شاید بهترین بازی تمام دوران کنسول پلی استیشن هست، بی راه نگفته ایم و چه هیجان انگیزتر از اینکه حالا شاهد تایید نسخه دوم آن هم هستیم؟

کمپانی سونی طی مراسم PlayStation Experience امشب خود، بازی های جدیدی را به نمایش گذاشت که هر یک طرفداران خاص خود را دارند اما نمایش لحظه آخری کنفرانس سبب شد تا همه آن بازی ها را به دست فراموشی بسپریم.

3165021-tl-w600

ناتی داگ پس از شاهکار آنچارتد 4 حالا به سراغ پروژه جدید خود رفته که چیزی نیست جز The Last of Us Part II؛ دقیقا همان عنوانی که از سال 2013 و پس از تجربه قسمت اول به انتظار آن نشسته ایم.

اولین نسخه از The Last of Us با کسب بیشترین تعداد جایزه بهترین بازی سال، به حق در کنار Bioshock Infinite و Grand Theft Auto V به اثری جاودانه بدل گشت و دیدن قسمت دوم آرزوی هر گیمری بود.

lastofus2_610

جول و الی، کاراکترهای اصلی نسخه اول این بار بالغ تر شده اند و یکبار دیگر بازگشته اند. مشخص نیست که در پارت دوم کنترل کدام کاراکتر را به دست می گیریم اما احتمال می رود که الی این بار چهره اصلی The Last of Us Part II باشد.

در ادامه تریلر این بازی را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Amir M Zadeh

    من تا حالا این بازی رو نمیشناختم ولی دیوونه وار دموی قشنگی داشت

  • maysam

    کاش واسه کنسول جدیدایکس باکسم بازیهای انحصاری اینجوری بیاد:'(

  • Alireza Ar

    من ک از همین الان منتظرم

  • امیرحسین زنگنه

    با اینکه موفق نشدم شماره یکشو بازی کنم ولی به نظرم فوق عالی بود این بازی.

  • صادق حق گو

    واقعا ساخته های ناتی داگ شاهکارند.

  • Ali.T

    مادر گرافیکه این بازی?

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    خیلی هم عالی اما رفت تا سال 2018 یا 2019 خودشون گفتن ساخت بازی توی مراحل اولیه هستش ، مثل انچارتد 4 چند سال زودتر معرفیش کردن

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      اینکه کنفرانس با بازی ناتی داگ و تموم شدنش بازم با ناتی داگ نشون دهنده اینه که در حال حاضر مهم ترین استدیو سونی هستش

  • Ghost

    بی صبرانه منتظرم :)

مطالب پیشنهادی