ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ پشتیبانی خود را به موبایل های قدیمی نوکیا و بلک بری گسترش خواهد داد

خبری خوب برای صاحبان موبایل های قدیمی نوکیا و بلک بری: واتس اپ ساعاتی پیش اعلام کرده که تا 30 ژوئن 2017، پشتیبانی خود را به موبایل های نوکیا دارای سیستم عامل سیمبین S40 و ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۱۵ آذر ۱۳۹۵  |  ۱۶:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

خبری خوب برای صاحبان موبایل های قدیمی نوکیا و بلک بری: واتس اپ ساعاتی پیش اعلام کرده که تا 30 ژوئن 2017، پشتیبانی خود را به موبایل های نوکیا دارای سیستم عامل سیمبین S40 و S60 و همچنین دستگاه های بلک بری مبتنی بر سیستم عامل BB OS (از نسخه 10 به بعد) گسترش خواهد داد.

این در حالیست که تیم سازنده این پیام رسان چندی پیش اعلام کرده بود که پشتیبانی از موبایل های دارای اندروید 2.3 نان زنجبیلی و نسخه های قدیمی تر، ویندوزفون 7 و iOS 6 به پایین را تا پایان سال 2016 متوقف می کند.

با این اوصاف پس از قطع پشتیبانی چه باید کرد؟ تیم واتس اپ راه حل را خرید یک موبایل جدیدتر می داند که البته پیشنهاد جالبی نیست، چرا که بسیاری از مردم در دنیا توانایی مالی انجام چنین کاری را ندارند.

به عقیده نویسنده منبع خبر، شاید طراحی یک نسخه لایت از واتس اپ (درست مثل فیسبوک لایت) بتواند گزینه بهتری برای این قشر از کاربران پیام رسان مذکور باشد. با توجه به جمعیت کاربران میلیاردی واتس اپ، شکی نیست که حداقل میلیون ها نفر از چنین اقدامی سود خواهند برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shahriar

    ظلمه که ازت بخوان بیخیال بلکبری مخصوصا پاسپورت بشی!

  • jafariiii bagher

    مشکلات مالی یه طرف
    خیلیا هستن که دلیلی برای تعویض گوشی خودشون نمیبینن البته سیمبین دیگه از رده خارج شده

مطالب پیشنهادی